Gå til innhold

Er jeg bra nåk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

jeg er en jente over 20.

jeg lurer på om jeg har fått et problem eller ikke.

Jeg har slanket meg de siste 3mnd har gått ned 8kg. jeg er 1.73 og veier nå 55kg. jeg veide 63, var voerhode ikke tykk, men følte meg ikke vell.

nå føler jeg meg helt topp, men det er mange av venninene mine som klager over at jeg har blitt for tynn, jeg syntes selv at jeg nå er passe slank.

Har spurt noen av kammeratene mine og de syntes jeg har gått ned mye, men at jeg ser bra ut.

Har jeg biltt blin for vekten min, eller maser venninnene mine uten grunn?

har igen planer om å gå ned noe mer!!

Lurer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres du veldig tynn ut, og jeg tror at du egentlig vet svaret på ditt eget spørsmål. Pass deg så du ikke utvikler en alvorlig spiseforstyrrelse! Kanskje du kan ta en prat med helsesøster/lege?

Skrevet

Hvis du selv er fornøyd og vet at du ikke kommer til å gå ned mer, er det helt greit. Du er ikke sykelig tynn, så det går helt fint så lenge du vet hva du driver med.

Selv er jeg 1.73 og veier rundt 57kg, men skulle gjerne ha vært litt lettere.

Skrevet

Høyde (cm) 173

Vekt (Kg) 57

BMI-indeks: 19

Resultat: Undervekt

Disse ønskene om å gå ned mer håper jeg er kun tørrprat !

*tar beinranglene i ørene og kniper litt*

Skrevet

Dette er helt umulig å si uten å kjenne deg!

Har venninder på min høyde (173-174mm) som veier mellom 55-60, noen er veldig tynne men alikevel ikke sykelige. Noen har faktisk litt former også.

Selv veier jeg nå litt over "trivselsvekten" min, rundt 68-70 kg. Men er allikevel ikke tjukk. (trivselsvekt på 65kg)

Synes 55-57 (med ønske om vektreduskjon hos en) høres i underkant ut, men det kommer jo selvsagt an på kroppsbygning, muskelmasse etc etc.

Trener du, og har muskler, så er du tynn!!! (innbiller jeg meg)

Skrevet

Helt grei vekt. Men vær forsiktig. Fort å bli besatt på å veie mindre og mindre... Havnet nesten i den båsen. Jeg er samme figur som deg tenker jeg. Prøv heller å trene litt. Bedre med muskler enn fett.(eller litt av hvert... :) ) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...