Gå til innhold

Fikk mensen på date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på date nummer to og vi gikk hjem og hadde sex. Om morgenen oppdaget jeg at jeg hadde fått mensen. Jeg sa det til ham da jeg sto i dusjen. Så kom han inn i dusjen til meg og tok initiativ, og så hadde vi det stående selv om jeg hadde mensen sånn skikkelig mye. Han kom fort og var tydeligvis tent. Er dette rart? Tenner menn på sånt???

Anonymkode: 89889...8b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker det var spennende i slik situasjon du beskriver, nytt og dyrisk lissom. 

Etter en stund likte jeg ikke mens-sex, pga blodlukten, og litt rar friksjon. 

Anonymkode: 39978...057

• Liker 2
Skrevet

I dusjen er dette ikke særlig rart eller spesielt, tror jeg. Alle exene mine kunne kjøre 🚒

Anonymkode: 6d64c...f82

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg var på date nummer to og vi gikk hjem og hadde sex. Om morgenen oppdaget jeg at jeg hadde fått mensen. Jeg sa det til ham da jeg sto i dusjen. Så kom han inn i dusjen til meg og tok initiativ, og så hadde vi det stående selv om jeg hadde mensen sånn skikkelig mye. Han kom fort og var tydeligvis tent. Er dette rart? Tenner menn på sånt???

Anonymkode: 89889...8b0

Syns ikke det høres spesielt rart eller uvanlig ut nei😊Gjort det mange ganger selv 

Anonymkode: 8a7ec...1c8

Skrevet

Han hadde en naken kvinne i dusjen, det er da naturlig å tenne på sånt? Det er mange som ikke bryr seg stort om mensen.

Anonymkode: 6c052...8d1

• Liker 1
Skrevet

Er mange som kjører brannbil. Kanskje han ble tent av at trodde du ikke kunne bli gravid? Det stemmer jo ikke, man kan fint bli gravid selv om man har mensen, men ser at mange kan tenke slikt.

Anonymkode: 58248...2ad

Skrevet

Tror det er en del som tenner på det. Jeg blør ganske kraftig, men har ofte sex med kjæresten helt i starten eller helt på slutten når jeg ikke blør så mye. Han bryr seg ikke om jeg har mensen eller ikke 😊

Anonymkode: 4b2da...d69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...