AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 " Jeg vil ikke i barnehagen for ingen leker med meg " Det er så vondt. Så kommer gråten og han bønnfaller meg om å være hjemme. "Kan du sjekke om jeg har feber" Vil så gjerne være hjemme. Han er en veldig rolig gutt på fire år, men de i barnehagen sier at han leker og han er som oftest i lek når vi henter. Det er så vondt dette. Fine gode gutten min.. Syns det er så vanskelig å gå frem for å bli kjent med andre foreldre eogså, for vi tes bare kjapt utenfor i barnehagen, så det blir med et hei og smil. Burde jeg spørre barnehagen om ei telefonliste, så jeg kan ta kontakt med foreldre , sånn at de kan treffes på fritiden? Syns det er litt kleint og kjenner jeg.. Anonymkode: 36cf8...1e5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Kan du spørre bhg hvem han leker mest med der og invitere noen av dem (gjerne med foreldre) hjem for å leke en ettermiddag? Anonymkode: c6572...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Har dere ikke en Facebook gruppe for foreldrene? Det har vi, og rett som det er er det noen som legger ut «vi skal på den store lekeplassen rundt 12 i morgen, koselig om flere blir med. Vi tar med vafler og vaffelrøre.» Gull verdt for å bli bedre kjent 😊 Ellers så er min erfaring at motivasjonen for å gå i bhg ofte går i perioder. Jeg har en på 3,5 som alltid har elsket bhg, men nå sier han hver morgen at han ikke vil eller at han er syk. Han har også sagt noen ganger at de andre barna ikke vil leke med ham. Når jeg så spør personalet om det så sier de at han er den mest «populære» på avdelingen og at alle vil ha ham med på leken. Det er ikke så lett det der… Anonymkode: 6d18f...95c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Så utrolig vondt og trist. Jeg syns det er en god tanke av deg, få kontakt med barn og foreldre uten om barnehage tiden. Ville også tatt ett møte med barnehagen, gutten din føler seg åpenbart utilpass og det kan ligge mer bak det. Noen barn han nevner som er slemme med han? Eller voksne Anonymkode: 9f4b0...e0e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har dere ikke en Facebook gruppe for foreldrene? Det har vi, og rett som det er er det noen som legger ut «vi skal på den store lekeplassen rundt 12 i morgen, koselig om flere blir med. Vi tar med vafler og vaffelrøre.» Gull verdt for å bli bedre kjent 😊 Ellers så er min erfaring at motivasjonen for å gå i bhg ofte går i perioder. Jeg har en på 3,5 som alltid har elsket bhg, men nå sier han hver morgen at han ikke vil eller at han er syk. Han har også sagt noen ganger at de andre barna ikke vil leke med ham. Når jeg så spør personalet om det så sier de at han er den mest «populære» på avdelingen og at alle vil ha ham med på leken. Det er ikke så lett det der… Anonymkode: 6d18f...95c Vi har ikke en Facebook gruppe foreløbig værtfall, men kanskje det er noe å ta opp på neste foreldremøte.. takk for tips 😊 Anonymkode: 36cf8...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Så utrolig vondt og trist. Jeg syns det er en god tanke av deg, få kontakt med barn og foreldre uten om barnehage tiden. Ville også tatt ett møte med barnehagen, gutten din føler seg åpenbart utilpass og det kan ligge mer bak det. Noen barn han nevner som er slemme med han? Eller voksne Anonymkode: 9f4b0...e0e Han har ikke sagt noe om at barn eller voksne er slemme mot han, bortsett fra skubbing, men det var mere før når de var i treårsalderen.. Har snakket med de voksne når vi har levert, de sier de skal ta tak i det.. Men det har de sagt mange ganger før også.. Anonymkode: 36cf8...1e5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Kan du spørre bhg hvem han leker mest med der og invitere noen av dem (gjerne med foreldre) hjem for å leke en ettermiddag? Anonymkode: c6572...fd1 Jeg er så lite frempå av meg, men får bare prøve å ta kontakt, for sønnen min sin skyld. Synes alle har dwt så innmari travelt, og det skjønner jeg også, og det har jo vært en spesiell tid med avstand. Når jeg henter så snakker foreldrene kort med personalet, åsså er det å springe ut gjennom porten og inn i bilen.. Man får liksom ikke sjansen til å si noe mere enn hei.. Anonymkode: 36cf8...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå