AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Jeg byttet treningssenter etter pandemien og har gått og trent i to-tre måneder nå. Det er en dame der som jeg synes er kjempefin, supersøt og laaaangt over mitt nivå. Men hun ser så bra ut i treningsklær så jeg har kikket litt likevel. Men det er noe ved henne. Den siste tiden har hun begynt å oppføre seg litt rart. Når jeg kommer for å trene og hun er der, så hilser hun på meg og snakker til meg, selv om ingen andre gjør det. Folk pleier å være opptatt med sitt. Noen ganger kan hun komme forbi meg mens jeg trener og si noe eller kommentere noe. Hun er ikke uvennlig eller noe, hun smiler og sånn. Nå sist begynte hun å spørre om ting om treningen og meg. Og da hun gikk før jeg var helt ferdig sa hun at pleide å gå på Kaffebrenneriet etter å ha trent. Anonymkode: cfaf4...b2c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Ja og hvis du liker henne så er det din tur til å ta initiativ! Snakker du med henne eller er det bare hun som kommer bort å flørter? Anonymkode: e937b...f5b 7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Enda en gutt/mann som begår feilen i å overfortolke normal atferd, vanlig høflighet, hos kvinner. Menn bedriver ønsketenkning. Når de ser ei dame de liker, tror de ofte at hun også like ham. Verden fungerer dessverre ikke sånn. Ikke treng deg på - finn deg ei på ditt nivå! Anonymkode: 3b79f...45c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Det var en åpen invitasjon til å møtes på Kaffebrenneriet. Hadde hun ikke likt deg hadde hun aldri nevnt at hun går dit etter trening. Anonymkode: 90e07...f56 13
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg byttet treningssenter etter pandemien og har gått og trent i to-tre måneder nå. Det er en dame der som jeg synes er kjempefin, supersøt og laaaangt over mitt nivå. Men hun ser så bra ut i treningsklær så jeg har kikket litt likevel. Men det er noe ved henne. Den siste tiden har hun begynt å oppføre seg litt rart. Når jeg kommer for å trene og hun er der, så hilser hun på meg og snakker til meg, selv om ingen andre gjør det. Folk pleier å være opptatt med sitt. Noen ganger kan hun komme forbi meg mens jeg trener og si noe eller kommentere noe. Hun er ikke uvennlig eller noe, hun smiler og sånn. Nå sist begynte hun å spørre om ting om treningen og meg. Og da hun gikk før jeg var helt ferdig sa hun at pleide å gå på Kaffebrenneriet etter å ha trent. Anonymkode: cfaf4...b2c Tja hvis du er usikker på hva hun mener. Så kan du jo be henne på dette kaffe brenneriet etter treningen da, så finner du ut i en samtale, hvor landet ligger. Hun høres jo litt ut som meg. At jeg kan snakke med nye folk så de skal føle seg velkommen osv. Men kan jo også hende hun ønsker noe mer. For det er det jo mer oppførselen og videre samtale som viser. Anonymkode: c3558...cad 2
Hunmedham Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Er du fullstendig treig i nøtta? Dama er interessert i deg, hun prøver å gå oppmerksomheten din - og nå sist hintet hun kraftig om å møtes etter trening. Altså, hvor tungt har du for det. Hun forteller deg at hun skal på et kaffested og at hun sitter der når du er ferdig, hint hint. Du sier at du synes hun er fin, så slutt å tenke at hun er på et annet nivå enn deg. Snakk til henne, se henne. GO! 6
Embla82 Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 Dette nivå-greiene sitter mest i hodet på folk. Om du er på hennes nivå av oppegående så kan det være mer enn nok. Neste gang spør du om hun har lyst å ta en kaffe på Kaffebrenneriet etter trening ☺️ Hun oppfører seg ikke rart, hun oppfører seg hyggelig. Enten liker hun deg som person, eller så liker hun deg litt ekstra. Du finner ut av det ved å bli bedre kjent, for det virket hun uansett åpen for. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enda en gutt/mann som begår feilen i å overfortolke normal atferd, vanlig høflighet, hos kvinner. Menn bedriver ønsketenkning. Når de ser ei dame de liker, tror de ofte at hun også like ham. Verden fungerer dessverre ikke sånn. Ikke treng deg på - finn deg ei på ditt nivå! Anonymkode: 3b79f...45c Enda en gutt/mann som ikke ser signalene en interessert kvinne gir. Anonymkode: 8e26d...f60
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Hun fortalte deg hvor du kunne finne henne, hun hadde ikke sagt det hvis hun ikke var interessert i å bli mer kjent med deg. Anonymkode: b4470...d02 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 Hold oss oppdatert om hvordan det går da? 🙂 Anonymkode: 445dd...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå