AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Hvilke hendelser har skjedd sammen med venner, f.eks. på ferieturer eller i helger? Anonymkode: 42ea2...790
Hunmedham Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 To helt forskjellige ting som jeg kommer på nå: På hytta for fire-fem år siden. Vi hadde besøk av et vennepar som ikke hadde sagt noe om hvor lenge de kom til å bli. De hadde vært der i tre netter, de hadde det tydeligvis helt fint og hverken sa eller gjorde noe som minnet om avreise. Mannen min og jeg hadde en irritert prat om dette mens de to andre gikk tur. Vi snakket ganske engasjert om hva vi skulle gjøre for at gjestene skulle skjønne at de ikke kunne slå seg ned her i evigheter. Da oppdaget vi at de hadde kommet tilbake og at de måtte ha hørt mye av hva vi snakket om gjennom vinduet. Den andre gangen var på ferie, i et feriehus vi hadde leid sammen med et annet par. Mannen min sto opp tidlig for å gå på do. Siden det fra så grytidlig og fordi han var trøtt og litt i ørska gikk han naken, med morrabrød. Han gikk inn på badet, tok tannbørsten, for han pleier å pusse tenner før han tisser slik at ereksjonen slapper litt av. Og først når han sto der og pusset, med struttende ståpikk, oppdaget han at dama i det andre paret satt på toalettet og så på ham med store øyne. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Listen over flaue eller morsomme hendelser sammen med venner er lang. Her kommer en fra sommerens turer. På sykkeltur i Setesdalen skulle jeg tisse da vi hadde en pause. Jeg gikk bak noen busker og der gikk jeg rett på typen til en av mine venninner. Han satt på huk med buksene nede. Litt pinlig for oss begge kan man trygt si, men det ble heldigvis avvæpnet med smil og latter. Anonymkode: b0b70...568
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Dette er fra tidlig på 90-tallet da vi var litt over 20 år. Det ikke var så vanlig å barbere seg nedentil. Kjæresten min tente på det og hadde foreslått det flere ganger, men jeg var "pyse" og hadde latt være. Vi var på tur til Skopelos sammen med et annet par (det var før Mamma Mia og veldig rolig der). Vi leide mopeder og kom ut til sånne badeviker mellom fjell som stakk ut i vannet. Helt øde. Så det ble en spontan greie at nå, her i paradiset, måtte vi teste nakenbading. Sånn once in a life time, bortenfor hverdagen. Men det som kjæresten min ikke tenkte på var at jeg hadde bestemt meg for å overraske ham, og i dusjen om morgenen hadde jeg barbert meg helt glatt, for aller første gang. Dermed ble tanken på nakenbading flau for meg (da ville jo alle se at jeg var "sånn" der nede, på den tiden litt kinky), men synet av meg sånn ville jo være spicy for kjæresten min, og jeg hadde jo ingen retrettmulighet. Hvis jeg protesterte mot nakenbading ville jeg sett ut som den pripne dama. Så da ble det sånn. Heldigvis var hun andre jenta også en del frisert, slik at det ble ikke helt ulikt. Men helt glatt er jo uansett ganske annerledes. Men kjæresten min så det ikke før vi gikk til vannet og han fikk jo stå med en gang. Pinlig pinlig. Og det fikk han andre også, sikkert delvis av settingen (alle nakne, også en annen dame), kompisen med synlig (stå) og jeg shava. Men alle lo jo, vi kunne jo ikke la det bli kleint. Men kjæresten min hadde jo stå nesten hele dagen, og er blitt ertet i årevis etterpå. Alle sammen er fortsatt gode venner. Anonymkode: 42ea2...790 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå