Gå til innhold

Dere som ikke går på McDonald's, Burger King, etc.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fordi dere faktisk ikke liker maten, eller er det fordi dere er for fine til denslags? Jeg dømmer ingen, jeg er bare nysgjerrig. :)

Anonymkode: 25705...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager bedre mat hjemme, også burgere😊

Anonymkode: d34ce...3d2

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det fordi dere faktisk ikke liker maten, eller er det fordi dere er for fine til denslags? Jeg dømmer ingen, jeg er bare nysgjerrig. :)

Det har bare aldri vært det store. Ble også oppdratt til at det ikke var ordentlig mat, noe jeg er enig i. Kunne heller ikke tenke meg å sitte og spise der. Det handler litt om at jeg ser på det som fyllemat eller nødløsningsmat om det ikke er noe annet i nærheten.

Anonymkode: c11ed...db7

• Liker 17
Skrevet

Jeg er overvektig og tør ikke gå på slike steder da jeg er redd for kommentarer. 

Anonymkode: 44cea...7ba

• Liker 27
Skrevet

Har du kjent den brente ekkle lukta fra burgerking?Frister ikke mye med mat derifra etter den lukta.

Anonymkode: f5cc4...43b

• Liker 5
Skrevet

Er der for å glede barna nå og da. Blir brukt til det og jeg spiser sjeldent der. Har ikke angst for at barna spiser der noen ganger i året. 

Anonymkode: 3b39b...b69

• Liker 5
Skrevet

Spiste der da jeg var liten, men etter at jeg ble voksen så syntes jeg ikke at det er godt. 

• Liker 6
Skrevet
Sunshineyellow skrev (2 minutter siden):

Spiste der da jeg var liten, men etter at jeg ble voksen så syntes jeg ikke at det er godt. 

Samme her 😅 Elsket det som barn, men nå......

Anonymkode: 3b39b...b69

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg er overvektig og tør ikke gå på slike steder da jeg er redd for kommentarer. 

Anonymkode: 44cea...7ba

Samme her. Det føles som om alle glor, selv om jeg alltid kjøper salat og vann.

Nå er nærmeste Burger King 1,5 time unna med bil, så det er veldig sjelden det er aktuelt å spise der uansett,

Anonymkode: 59850...21a

• Liker 3
Skrevet
Sunshineyellow skrev (41 minutter siden):

Samme her. Da jeg var liten gledet jeg meg til at jeg som voksen kunne spise Mcdonald's og Nugatti hver dag, men så skjer det jo noe på veien.

Jeg likte det som tenåring også, og så var det digg som fyllemat langt inn i tyveårene, men nå i tredveårene er jeg bare ikke glad i det lenger.

Jeg er ikke for fin for noe som helst, det sa bare stopp en dag. Da satt jeg der og skulle meske meg med et herremåltid dagen derpå og syntes bare burgeren smakte kjedelig og litt vondt egentlig.

Anonymkode: 8f087...56a

• Liker 5
Skrevet

Går ikke fordi jeg ikke liker maten. Jeg går av og til på Burger King og spiser Halloumiburger der for den synes jeg er god.

Anonymkode: 2f383...fe2

Skrevet

Fordi jeg synes synd i de ansatte som må jobbe der. Faen for en jobb i et serviceyrke der "kundene alltid har rett". Folk kan lage maten sin selv. Er i hvert fall min mening.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da jeg var yngre syns jeg det var god mat, men smaken endrer seg med årene og nå gir det meg ingenting, synes alt der er veldig søtt. Men hvis det er slik at jeg av ulike årsaker havner der så gjør det meg ingenting. Har ingen problemer med å spise der, men velger det ikke selv. 

Anonymkode: e00b2...4ab

• Liker 1
Skrevet
Kvittering skrev (4 minutter siden):

Fordi jeg synes synd i de ansatte som må jobbe der. Faen for en jobb i et serviceyrke der "kundene alltid har rett". Folk kan lage maten sin selv. Er i hvert fall min mening.

Det er ingen som MÅ jobbe der det er helt frivillig. 

Anonymkode: 9686f...d31

• Liker 7
Skrevet

Spiser lite ute i det hele tatt, da det er ting jeg ikke tåler. Men akkurat de du nevner, styrer jeg unna. Ser ikke vitsen med å stappe i meg dyr gift, når jeg kan spise billigere, sunnere, og bedre hjemme. 

Hvis jeg først skal spise noe usunt, skal det være noe virkelig godt. Ellers syns jeg ikke det er verdt det. Så da utgår eksemplene du nevner :) 

Anonymkode: 81438...e26

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ingen som MÅ jobbe der det er helt frivillig. 

Anonymkode: 9686f...d31

Unnskyld meg da. De som "velger" å jobbe der. Det er veldig få som "liker" å jobbe der, da det er en av valgene man må ta for å få inntekt.

• Liker 4
Skrevet

Det finnes mye bedre mat om man først henter take-away, og det finnes mye bedre steder å sitte om man først skal ta en rask matbit på farten. Det faller seg derfor aldri naturlig å gå på slike steder.

Jeg er også i overkant opptatt av dyrevelferd, og ønsker derfor i utgangspunkt ikke steder som klarer å selge kjøtt til de prisene. 

Men hysterisk og "fin på det" er jeg ikke. Er vi på roadtrip og resten av følget ønsker burger, da er jeg selvfølgelig med. 

Anonymkode: 3c18f...157

• Liker 8
Skrevet

Jeg er egentlig veldig kresen i matveien og vil lage alt fra grunnen av om jeg skal lage middag selv. Ingen Toro her i huset, med andre ord. Men McDonalds synes jeg av en eller annen grunn er ganske digg, og spiste det innimellom da jeg studerte. Var noe med følelsen av å ha en skikkelig utskeielse innimellom og kjøpe inn burger, nuggets, fries og McFlurry og kose seg etter en hard dag på skolen. Nå har jeg flyttet hjem fra studiebyen og vi har verken McDonalds eller BK i nærheten, men det er ikke noe savn i hverdagen.

Anonymkode: c4339...e91

• Liker 2
Skrevet

Jeg spiser på sånne plasser kanskje én gang annethvert år, som regel i forbindelse med bilferie. Det er «godt» med fast food i den forstand at det er fett, salt og fritert - men jeg liker ordentlig mat MYE bedre. Ofte er slike steder også skitne, bråkete og travle, ikke mye å trakte etter synes jeg 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 5b8a0...fee

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker ikke maten. Og jeg føler meg mer verdt enn å sitte i en skitten grisebinge å spise maten min. Jeg får god mat til samme pris andre steder. På rene restauranter med hyggelig betjening som ikke roter til bestillingen og som er gamle nok til å nyte alkohol. Jeg vil sitte ved et bord mens jeg bestiller.

Anonymkode: 03b74...362

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...