Gå til innhold

Hva synes den alminnelige mann om denne klokken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kul, spesielt i sort så jeg likte den best. Ikke noe dilldall eller show off. 

Anonymkode: fdd25...7ff

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Syns begge klokkene var fine :)

(ja jeg svarte selv om jeg ikke er mann.)

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Du er klar over at ufin ikke er det motsatte av fin?

Anonymkode: d8174...799

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes også begge to var fine. Ville kanskje valgt den sorte selv

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Jeg synes begge så litt barnslige ut, egner seg til konfirmasjonsgave kanskje, synes ikke dette er klokker til en voksen mann. 

Endret av Paramount
Skrevet
Paramount skrev (59 minutter siden):

Jeg synes begge så litt barnslige ut, egner seg til konfirmasjonsgave kanskje, synes ikke dette er klokker til en voksen mann. 

Mener du at Rolex ser også barnslige ut ? De to er veldig like. 

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
kaledonia skrev (2 minutter siden):

Mener du at Rolex ser også barnslige ut ? De to er veldig like. 

Ja, veldig barnslige. Ser ut som et leketøy. Minner om billige klokker fra Casio, med alle fargene, og skiver som kan dreies. Men jeg vet godt at mange synes de er fine, og kvaliteten er selvsagt overjordisk. Det er bare min estetiske smak, og den er mer minimalistisk. Så jeg burde kanskje ikke svart, ettersom smaken min kanskje ikke er alminnelig, slik ts spør om. Men nå har jeg gjort det likevel. Det er flere som liker klokkene, ts får stole på dem :).

Skrevet
anonMrX skrev (12 timer siden):

Begge to er ok, men det går an å finne litt billigere. ;)

swiss military hanowa 06-5296.04.007.06 Men's Analogue Quartz Watch with Stainless Steel Strap : Amazon.de: Fashion

Paramount skrev (4 minutter siden):

Ja, veldig barnslige. Ser ut som et leketøy. Minner om billige klokker fra Casio, med alle fargene, og skiver som kan dreies. Men jeg vet godt at mange synes de er fine, og kvaliteten er selvsagt overjordisk. Det er bare min estetiske smak, og den er mer minimalistisk. Så jeg burde kanskje ikke svart, ettersom smaken min kanskje ikke er alminnelig, slik ts spør om. Men nå har jeg gjort det likevel. Det er flere som liker klokkene, ts får stole på dem :).

Jeg elsker min Casio Baby-G klokke og bruker den hverdag, men jeg forstår at noen liker og har råd til kvalitetsur som koster mer.

Hva slags klokke har du ?

Skrevet
2 hours ago, Paramount said:

Minner om billige klokker fra Casio, med alle fargene, og skiver som kan dreies.

Du bet hvorfor skivene kan dreies på de klokkene TS linker til?

Anonymkode: 50e30...351

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...