Gå til innhold

Hvordan forholder uvaksinerte seg til gjenåpningen i samfunnet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

38 minutter siden, Mysticgirl said:

Tiltredes, dessverre har noen vaksinefanatikere oppnådd totalt fornuftimmunitet så det synker ikke inn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på jobb og møter venner og familie som normalt, men jeg er nok mer forsiktig enn folk flest. Går feks ikke på kjøpesenteret en lørdags formiddag. Takket nylig nei til et utdrikningslag fordi det innebar flyreise til annen by. Bruker munnbind i visse situasjoner og er nøye på hygiene. I tiden fremover vil det nok være mer skjult smitte fordi folk tester seg i mindre grad/benytter hjemmetester. Jeg har avstått fra vaksinen og må derfor være ekstra forsiktig, i alle fall en stund til 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen ekte «gjenåpning» før man har blitt kvitt koronapasset og karantene krav. Men for de som ikke har hatt hjemmekontor er det ikke veldig stor forskjell:) Tror ikke de fleste har murt seg inne. De vaksinerte er jo de første til å reise til utlandet - og siden de også kan bli smittet og smitte andre, og myndighetene har mast om i snart 2 år at det er mye «asymptomatisk» smitte- så er jo da de vaksinerte en like stor «smitterisiko». 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...