AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #21 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 12.43): Klinkekule-episoden. 😭 Anonymkode: ed0cc...6f9 Noe så kjedelig. Anonymkode: e9358...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #22 Del Skrevet 23. oktober 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Noe så kjedelig. Anonymkode: e9358...8f1 Du vet at det å tro det er kult å ikke la seg affisere av noe er slikt man blir ferdig med på ungdomsskolen? Anonymkode: 647e6...7cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 23. oktober 2021 #23 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jabbadabbaduu skrev (På 21.10.2021 den 23.20): Jeg har bare sett uten dubbing, og jeg synes han hovedkarakteren overspiller noe vakent. Det er veldig forstyrrende. Skiller seg også ut fra de andre, for eksempel når de nettopp har ankommet “spillestedet” så kikker han overdrevent måbende rundt seg, mens de andre spiller troverdig nysgjerrige/skeptiske/overrasket. Blir parodisk, synes jeg. Er det vanlig spillestil i koreanske film/serier? I så fall må jeg nok bruke tid på å venne meg til det. En annen ting er at jeg i så fall selv tror jeg ville vært en virkelig god skuespiller til koreansk tv - har nemlig dreisen på å overspille! Ja, det er ganske vanlig skuespillestil i Korea samt endel andre land i Øst-Asia. Det er uvant ja, men har sin sjarm. Det er mye følelser, og følelsene skal, om ikke overdrives, komme veldig tydelig frem. Det blir nesten litt teatralsk. Se nyhets-sendinger fra nord-Korea for eksempel. Uten sammenligning forøvrig, men det er jo samme folkeslag. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 24. oktober 2021 #24 Del Skrevet 24. oktober 2021 Sitter igjen med det inntrykket at Squid Game er en grotesk versjon av Luksusfellen..😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #25 Del Skrevet 24. oktober 2021 Kjedelig fra ende til annen! Anonymkode: 93d19...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #26 Del Skrevet 24. oktober 2021 Elsket den og er rett og slett i sorg over at jeg er ferdig med den 😭 Jeg vet ikke hvorfor, men kanskje fordi den var så sinnsykt spennende og at hovedrollen utvikler seg så positivt igjennom serien. Og han gamle mannen er så søt, ihvertfall i starten 😅 Mannen min påpekte derimot at han ikke hadde på seg de armlenkene da de hadde tautrekkingen, så da begynte vi å ane ugler I mosen. Anonymkode: 7c826...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #27 Del Skrevet 27. oktober 2021 Mye styr om serien og barn nå pga. voldsscener. Har sett serien, og synes ikke den er ulik mye annet 🤷🏼♀️ er det nødvendig å hausse opp at unger ikke skal se den? Fikk melding fra skolen i går om at ledelsen hadde hørt at barneskoleelever hadde sett den, noe de ikke anbefalte. Synes det tar litt av! Anonymkode: aec92...28e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 28. oktober 2021 #28 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hvem skulle spilt i en norsk versjon av Squid games, tro? Og hvilke leker hadde blitt valgt ut? Jeg ser for meg gjemsel, stolleken, haien kommer, bjørnen sover. Kunne vært gøy å få med Thomas Giertsen, Kristoffer Joner, Håvard Bakke, Ulrikke, Henriette Steenstrup, Jarl Goli, Ingar Helge Gimle, Ane Dahl Torp og Frank Kjosås. Bare for å nevne noen. Gjerne hele Exit-gjengen og! Har akkurat sett ferdig SG og må se den en gang til nå. Ble helt hekta:)) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #29 Del Skrevet 12. november 2021 On 9/27/2021 at 1:09 AM, AnonymBruker said: Noen som ser på denne? utrolig bra! Anonymkode: ea5e0...3f1 Har ikke sett den før nå, men når jeg først satte den på så var den fengende! Det har blitt vel lite søvn de siste to nettene pga. jeg ikke klarte å legge den vekk, og i dag var det bare siste episode igjen. En av de siste episodene skilte seg ut som noe langtekkelig, men ellers har jeg lite å utsette på den. Sjeldent bra serie, for de som gir den en sjanse. Det er ikke veldig mange direkte feil i den, og jeg forstår godt hvorfor den har satt rekordene og blitt så populær som den tross alt har blitt. Ser frem til neste sesong! Og man må selvfølgelig se den uten dubbing. Jeg ser den på koreansk, med engelsk tekst så ikke alt for mye går tapt i oversettelsen. Dubbing er for barnetv. Anonymkode: ffcb5...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #30 Del Skrevet 12. november 2021 On 10/23/2021 at 5:37 PM, AnonymBruker said: Det er nok først og fremst unger og ungdommer som lar seg fenge av denne. Anonymkode: e9358...8f1 Hehehe, da finnes det MAAANGE flere ungdommer i verden enn jeg trodde. Quote At launch, Squid Game was viewed by over 111 million accounts Quote Squid Game has set 2021 viewership records, with the hit Netflix show streaming for over 3 billion minutes across its second week alone. Anonymkode: ffcb5...d96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokopuddingen Skrevet 12. november 2021 #31 Del Skrevet 12. november 2021 Elsket serien! Spennende. Spoiler overraskende twist på slutten, at gamlingen var hjernen bak hele greia, ble så glad i karakteren hans😅 Men når jeg så serien for andre gang så ga det jo mening ift oppførselen hans. Tolket det også sånn at "spillet" hans fra sykesenga var en slags test til vinneren. Han hadde hatt tid nok til å kaste seg i heisen og hjelpe han som holdt på å fryse i hjel på gata, men han valgte istedenfor å spille spillet. Men forstår jo at han var i sjokk, og at han ville ha svar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #32 Del Skrevet 12. november 2021 Når en serie er såpass bra, så irriterer jeg meg over småfeil. Som på slutten, når den eldre dør, står det "lead off" på EKG, på skjermen ved sykesengen. Det er ikke rart man går i null hvis ledningene ikke er koblet til? Anonymkode: ffcb5...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 12. november 2021 #33 Del Skrevet 12. november 2021 Marsipanmor skrev (På 28.10.2021 den 10.30): Hvem skulle spilt i en norsk versjon av Squid games, tro? Og hvilke leker hadde blitt valgt ut? Jeg ser for meg gjemsel, stolleken, haien kommer, bjørnen sover. Kunne vært gøy å få med Thomas Giertsen, Kristoffer Joner, Håvard Bakke, Ulrikke, Henriette Steenstrup, Jarl Goli, Ingar Helge Gimle, Ane Dahl Torp og Frank Kjosås. Bare for å nevne noen. Gjerne hele Exit-gjengen og! Har akkurat sett ferdig SG og må se den en gang til nå. Ble helt hekta:)) Ja! Og Bro bro brille! Kongen Befaler. Tenker som deg at Exit-gjengen ville gjort det godt her. Kunne eventuelt inkludert Danmark og Sverige også for å få med noen stjerner til. Bla Klovn-gjengen og hun som spiller Saga i Broen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 26. desember 2024 #34 Del Skrevet 26. desember 2024 Sesong 2 kom i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 26. desember 2024 #35 Del Skrevet 26. desember 2024 Fountaine skrev (6 minutter siden): Sesong 2 kom i dag. Har ikke sett alle , men den er mye tregere enn første sesong - også er det ferre episoder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 27. desember 2024 #36 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg har sett en episode nå, og sleit med å følge med, det var treigt. Håper det blir mer spennende etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #37 Del Skrevet 28. desember 2024 Serien er veldig treg i forhold til første sesong, jeg likte ikke helt dette her. Anonymkode: f0e52...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå