AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Hvor lenge bør man date før man har sex hvis man ønsker å finne noe seriøst? Jeg føler alle jeg dater ender opp med at det blir kun sex og at fyren ikke er interessert i noe mer, selv om vi hadde det fint og gjorde andre ting i starten. Hvor lenge bør man vente med sex uten at fyren skal miste interessen, og hvor raskt kan man ha sex uten at fyren ser på oss som kun sex? Anonymkode: dd067...56e
Hr. Aktiv Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Jeg bruker å dra ut litt. Vil bli litt kjent først før det blir noe sex. 2
Silva Pluvialis Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Jeg ville tenkt at det var naturlig å vente et par år, men det er meg. Ikke alle som tenker sånn.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 5minutter. Anonymkode: 28d2f...bf4
Hr. Aktiv Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Jeg ville tenkt at det var naturlig å vente et par år, men det er meg. Ikke alle som tenker sånn. Par år? Hva finner du på i mellomtiden?
Silva Pluvialis Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Par år? Hva finner du på i mellomtiden? Bli kjent? Bli trygg nok på personen? Danne et stabilt parforhold? Gifte meg? 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 Til begge er forelsket. Ikke gi kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha deg!!!! Anonymkode: 4504e...8fb 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 Jeg og samboeren min hadde faktisk sex på første date, helt edru begge to. Vi hadde kjent hverandre i rundt to uker før det. Nå har vi vært sammen i tre år, har kjøpt bolig og venter barn sammen. Vi er en utrolig god match, og han er min beste venn. Egentlig er det bare hit or miss, uansett om man venter tre sekunder eller tre år med å ligge sammen. Alt kommer an på hva dere begge er ute etter, og om begge føler kjemi og tiltrekning til den andre. Anonymkode: f8386...19d 15
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Det finnes ingen regel. Det er ikke slik at menn plutselig vil ha noe seriøst om det går så og så lang tid, og før det vil samme mannen ha noe useriøst. Man har sex når begge er klar for det og vil det. Anonymkode: 636d7...79c 6
Bamseklemmer Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 Treffer man en kvinne som vil ha sex på første date kan man vel ikke blånekte? Alt annet er jo bortkastet tid... Man blir faktisk fortere kjent med å ha sex også. Å diskutere seksualiteten er like viktig for meg som å finne kjemien utenfor senga, så slipper vi å lure hverandre. Det er fordi å ha lik sexlyst er så viktig i et forhold, det skaper så mye bedre kommunikasjon og enighet også...
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #11 Skrevet 27. september 2021 Hadde sex med min nåværende partner ganske tidlig. Noen dager inn i "datingen". Vi dated egentlig ikke, var bare kolleger med samme hobby som vi fant ut vi skulle gjøre sammen. En av disse hobbykveldene så endte jeg på legevakten med noe som skulle vise seg å være et panikk anfall (føltes som et hjerteinfarkt). Han var med meg hele kvelden, natta og dagen. Det var han som kjørte meg til legevakta også. En eller to dager senere havnet vi i seng sammen og nå har vi vært sammen i noen måneder 😅 Jeg ligger aldri med mennesker jeg ikke kjenner, og den gangen ble det mye tidligere enn jeg vanligvis hadde følt meg trygg på...Men...det føltes rett og slett bare rett den gangen og jeg angrer ikke et sekund. Anonymkode: deef2...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #12 Skrevet 27. september 2021 Jeg og ironisk nok også min partner viset det seg, slet også med å finne ut når det var innafor å ha sex når man datet. Man vil vise at man er interessert uten å forhaste seg i det og likevel være litt kostbar. Slik gjorde vi det; 1. date: bli kjent/snakk. 2. date: vi drakk vin hjemme hos han. Ingen overnatting. 3. date: laget middag sammen hos han. Ingen overnatting. 4. date: ute å spiste på restaurant, kino og avtalt på forhånd at jeg skulle overnatte, noe som resulterte i sex. Synes dette var helt perfekt. Jeg leste meg til en plass (husker ikke hvor) at det var innafor å ha sex på 4 date. Dersom man lot det gå mye lengre tid enn det blir man hos mange etter hvert uinteressert og det går lettere over i vennskap. Anonymkode: c55e8...41d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #13 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor lenge bør man date før man har sex hvis man ønsker å finne noe seriøst? Det vil du kjenne inne i deg, når du er sikker i din sak. Han ser deg, du vil så gjerne slippe dere hverandre i armene, og han kan si akkurat de ordene som du trenger å få høre som kvinne. Anonymkode: fa4bc...8e6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #14 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor lenge bør man vente med sex uten at fyren skal miste interessen, og hvor raskt kan man ha sex uten at fyren ser på oss som kun sex? Anonymkode: dd067...56e Han mister ikke interessen. Interessen var aldri der fra før av. Alt dere gjorde fram til sexen var bare ting han måtte "investere i" for å få sex. Han var aldri interessert i deg. Best å være singel. Eller finne deg en dame. Anonymkode: 502e5...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #15 Skrevet 27. september 2021 jeg ble kjent med en fyr på en cafe. han spurte først noen random spørsmål. og jeg var singel og ute etter noen å bli kjent med så jeg svarte han og vi begge kom i en samtale. etter to timer med prat spurte han om han kunne se meg igjen og ta en prat. jeg likte samtalene så jeg godtok å møte han igjen. neste gang vi møttes forventet jeg at han muligens ville ha sex. jeg hadde da bestemt meg da hvis han ba om det ville jeg si blanke nei. men han ba aldri om det. vi møttes kanskje årer ganger tilsammen og jeg var ikke klar følte jeg aldri ble kjent med han nok. men etter den niende var vi lenge ute og spiste plutselig ute av et blå fikk jeg veldig nær tilknytning til han. og ville ha så mye nærhet av han og spurte om jeg kunne overnatte hos han og da hadde vi sex. vi er fortsatt sammen 2 år etter jeg har hatt en del sex fra første blokk liksom, men aldri noe troverdig kjærlighet som jeg følte med han. så det tar tid hvis det skulle være noe seriøst altså Anonymkode: a9bee...a3a
Doktor Dyregod Skrevet 27. september 2021 #16 Skrevet 27. september 2021 Hu stod på døra på fredag. Ble overnatting uten sex. Hu dro etter frokost. kom tilbake lørdag kveld for sex. Og siden har hu vært der. Har snart vært sammen i 1,5 år. dette spørsmålet finnes det ingen fasit på. Det kommer ann på fra person til person. 1
Østkantgutt1913 Skrevet 27. september 2021 #17 Skrevet 27. september 2021 Et par dates får holde.. På tredje bør det være pulings 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #18 Skrevet 27. september 2021 Har pleid å skje relativt tidlig, andre eller tredje date. Pleier å merke fort om den kjemien er der eller ikke. Men neste gang kommer jeg til å la det gå lenger. Kvinner skiller ut oxytocin- tilknytningshormonet etter sex og det gjør ikke menn. Kommer derfor til å bruke lenger tid på å knytte et emosjonelt bånd før sex neste gang. Anonymkode: 33a1f...9c2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #19 Skrevet 27. september 2021 ikke første date Anonymkode: b3dbe...d14
Fjollefyr Skrevet 27. september 2021 #20 Skrevet 27. september 2021 Jeg synes at man skal vente til begge to har kjempelyst. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå