Gå til innhold

Han sier tlf er knust når jeg spør om bildet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr jeg har snakket med på FetLife i par dager nå. Der er man jo anonym. Og han sier han vil møte meg og jeg vil ikke møte han hvis jeg ikke har et ansikt av han! 

men da jeg spurte om han vil legge meg til på snapp, så sa han at tlf er ødelagt og at skjermen er knust! 
Da jeg sa at jeg kan legge han til, så ble det helt stille. 

jeg har en dårlig magefølelse på at dette stemmer. Er det innafor å si at jeg ikke kommer til å møte han før jeg har fått et ansikt? Man kan jo lure på hvorfor han har giddet å bruke tid på å chatte med meg

Anonymkode: 8eb72...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha dette stemmer selvfølgelig ikke. Du skal ikke møte han. 

Anonymkode: 0feab...26c

• Liker 30
Skrevet

Få at ansikt blir vel litt vanskelig. Men et bilde av ansiktet burde han vel klare?

Anonymkode: 994d2...e4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Få at ansikt blir vel litt vanskelig. Men et bilde av ansiktet burde han vel klare?

Få et ansikt er et utrykk…. «Få et ansikt av deg» man sier der her jeg er i fra ihvertfall😂 

han ble helt stille! Hvorfor gadd han å bruke tid på meg da? Ts

• Liker 1
Skrevet

Sikkert bare en dum unnskyldinger, har brukt den selv før🙈

• Liker 5
Skrevet
Alveenia skrev (Akkurat nå):

Sikkert bare en dum unnskyldinger, har brukt den selv før🙈

Jeg spurte rett ut om han ikke vil. Man merker jo at ting ikke stemmer. Hvorfor bruker du den unnskyldningen? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Få et ansikt er et utrykk…. «Få et ansikt av deg» man sier der her jeg er i fra ihvertfall😂 

han ble helt stille! Hvorfor gadd han å bruke tid på meg da? Ts

Åpenbart mindre heldig med utseende denne karen da.

• Liker 4
Skrevet

Hadde ikke giddet å tenke på å treffe han en gang, det er helt klart at det er et eller annet som ikke stemmer. 

Anonymkode: f28c3...127

• Liker 10
Skrevet

Alle grunner er innafor for å ikke ville treffe noen, det er ditt valg.

Ting som skurrer og gjør deg skeptisk er nok til at man bør vente, eller utelukke å treffe.  Det skal kjennes rett når man skal treffe noen, gjør det ikke det så kan man heller vente.

• Liker 1
Skrevet

Hvis noe gir deg en dårlig magefølelse så er det bare å avslutte før det utvikler seg til noe mer.

• Liker 3
Skrevet

Typisk mann som kun er ute etter runkemateriale eller sharing. Noe de kan sprute til, eller bytte med andre for å få flere nakenbilder.

Da får man som regel svar som dette når man spør om bilde:

- Jeg vet ikke hvordan man tar bilde.

Eller

- Mobilen min har ikke kamera.

Eller som du fikk, at mobilen er «knust».

Nei, dette den typen som ofte spør om bilde, gjerne av kropp, og sender du nakenbilde er han ekstra heldig.

Men sende noe tilbake vil ikke slike menn, for de ønsker kun bilder de kan onanere til, eller bilder de kan sende videre i bytte for flere nakenbilder. Typisk sharing.

Håper inderlig ikke du har sendt noe som helst bilde til denne mannen.

Anonymkode: 7873b...723

• Liker 5
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

men da jeg spurte om han vil legge meg til på snapp, så sa han at tlf er ødelagt og at skjermen er knust! 

Hvordan klarer han og chatte med deg da? Om tlf er ødelagt og at skjermen er knust? De fleste bruker tlf når de er på SOME.

Anonymkode: 73ae9...b22

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan klarer han og chatte med deg da? Om tlf er ødelagt og at skjermen er knust? De fleste bruker tlf når de er på SOME.

Han sier han skriver på pc. Jeg synes personlig fetlife fungerer dårlig på telefon. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Typisk mann som kun er ute etter runkemateriale eller sharing. Noe de kan sprute til, eller bytte med andre for å få flere nakenbilder.

Da får man som regel svar som dette når man spør om bilde:

- Jeg vet ikke hvordan man tar bilde.

Eller

- Mobilen min har ikke kamera.

Eller som du fikk, at mobilen er «knust».

Nei, dette den typen som ofte spør om bilde, gjerne av kropp, og sender du nakenbilde er han ekstra heldig.

Men sende noe tilbake vil ikke slike menn, for de ønsker kun bilder de kan onanere til, eller bilder de kan sende videre i bytte for flere nakenbilder. Typisk sharing.

Håper inderlig ikke du har sendt noe som helst bilde til denne mannen.

Anonymkode: 7873b...723

Jeg har ikke delt noen bilder av meg med han heldigvis. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier han skriver på pc. Jeg synes personlig fetlife fungerer dårlig på telefon. Ts

Uansett er det rart at han kommer med slik unnskyldning,du får be han ordne web cam om han ikke har det innebygd I pc. Web cam trenger ikke og være dyrt Heller.  Da kan du se han mens du chatter med han selvom han bruker pc.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er en fyr jeg har snakket med på FetLife i par dager nå. Der er man jo anonym. Og han sier han vil møte meg og jeg vil ikke møte han hvis jeg ikke har et ansikt av han! 

Da jeg sa at jeg kan legge han til, så ble det helt stille. 

jeg har en dårlig magefølelse på at dette stemmer. Er det innafor å si at jeg ikke kommer til å møte han før jeg har fått et ansikt? Man kan jo lure på hvorfor han har giddet å bruke tid på å chatte med meg

Eldste og mest rævva unnskyldningen en kan bruke. Kamera funker fortsatt selvom skjermen er knust. Hvorfor går han rundt med ødelagt tlf? 

Anonymkode: a5600...ca5

• Liker 3
Skrevet

Jeg møter ingen fra fetlife uten å ha sett ansikts bilde. Det er jeg kjempe strengt med, og gir klar beskjed om det hvis treff blir aktuelt. De som ikke vil dele bilder er folk som kun er ute etter runkemateriell, er mindre heldig med utseende eller aldri hadde tenkt å møte deg i utgangspunktet. De vil bare ha et tidsfordriv 

Anonymkode: 4cbc8...808

• Liker 3
Skrevet

Sliter nesten med å tro på at det finnes en person i Norge som ikke er i stand til å ta et bilde. De fleste har sikkert 2-3 telefoner liggende, webcam på laptopen, kanskje en iPad eller noe, et par gamle digitalkameraer og en støvete speilrefleks. I tillegg har vel ca. alle et par bilder av seg selv på PCen.

Anonymkode: 27bf5...a6a

• Liker 3
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Få et ansikt er et utrykk….

Nei, det er det ikke.

Videre finnes det maaaange der ute som lever med en knust og ellers relativt ødelagt telefon. I hvert fall veldig vanlig for guttungen på 18 og de han omgås.

Anonymkode: d7312...c21

• Liker 1
Skrevet

Har du sett på catfish så veit du at det ikke er sant at kameraet ikke virker. Du kan rett og slett ikke være sikker på hvem du snakker med. 

Anonymkode: 35c50...698

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...