AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Hva er du mest nysgjerrig på å prøve mannekroppen til? Hva ville du utforsket? Anonymkode: 516c0...d09
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er du mest nysgjerrig på å prøve mannekroppen til? Hva ville du utforsket? Jeg ville ha ryddet loftet 🧹 Fordi det er så mye tungt å løfte på for å komme til med vaskekosten der oppe på loftet 🏋️♀️ Anonymkode: 20dec...4b4 21
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Oppsøkt næreste forkjølelse og se hvor ille «man-flu» er. Få ei venninne til å sparke meg så hard hun kan i ballene, se om det topper fødsel. Løfte alt jeg kan i mark og benk. Sette på ei maskin med klær, se etter om klærne kommer ut av maskina hel eller ødelagt. Sove ved siden av noen som er veldig sexy, se om jeg klarer å la være å grafse eller voldta dem. Snakke om antivold og antivoldtekt, se om noen hører mer på meg med penis enn uten. Be noen sette meg av ca 2 mil hjemmefra for å sjekke om jeg finner vegen hjem uten hjelp Anonymkode: dccab...cb7 15
Lykke Li Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 Helt ærlig? Tror det første jeg ville gjort var å pisse i en busk, uten å måtte sette meg på huk, tviholde på buksa i håp om å ikke tisse den ned og krysse fingerene for at ingen så rompa mi 😂 10
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Lekt med rumpa og kjent hvor deilig orgasme med prostata stimulering er 😉 Anonymkode: 89ac5...de0 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Sikkert en veldig upopulær mening, men: Jeg har hørt om lukseriøse bordell hvor du betaler inngang og kan gjøre som du vil med alle damene der. Jeg er i utgangspunktet i mot prostitusjon, men akkurat den følelsen de får av tilsetninger som dette er jeg nysgjerrig på- det virker jo som de føler seg helt konge etterpå. Det er ikke uvanlig at menn blir avhenging av prostituert og jeg tror denne konge-følelsen er noe av grunnen til det. Anonymkode: 88365...e41
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 Ville ha bestilt en luksusprostituert, så ville jeg har runka, også ville jeg ha stasja meg opp og dratt ut på byen for å se hvor mye oppmerksomhet jeg hadde fått av damer. Tror jeg hadde vært ganske kjekk om jeg var mann faren min er 2 meter og hadde visst helt superdraget på damer, da han hadde rukket å få barn med 4 damer og vært gift to ganger før han fylte 30 og ble kalt for "pikenes Jens" da han var ung 🙈 Anonymkode: 549eb...b3b
Michaelhe Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 De fleste hadde nok vært så forvirret at det ville tatt dem en god stund å vende seg til dette, sikkert mer enn ett døgn. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Vaska taket🤷🏼♀️ Anonymkode: 35dbe...ff2 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er du mest nysgjerrig på å prøve mannekroppen til? Hva ville du utforsket? Anonymkode: 516c0...d09 Hadde tatt meg en tur på byen for å se på damer ...haha Anonymkode: 02f80...f49
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #11 Skrevet 27. september 2021 Ville vel egentlig bare gått rundt, gått på cafe, på gata, og følt og sett på hvordan andre behandlet meg som mann i samfunnet. Snakket med mange av begge kjønn, tenkt over hvordan jeg blir møtt annerledes. Hadde nok valgt å teste ut enkelte samtalemner og situasjoner. F.eks dratt for å kjøpe verktøy eller tatt med bilen på verksted for å se om man blir forutinntatt behandlet annerledes. Ville dratt å kjøpt garn, eller neglelakk -vil noen kommentere det fordi jeg er mann? Dratt på klesbutikk både for å kjøpe bukse og jakke, eller dress, til den mannenkroppen jeg er for å se og føle hvordan jeg ser ut. Men også prøvd å få hjelp til å handle en kjole til "kjæresten min" og se hvordan de ansatte snakker med meg om det. Gått inn på en fotball pub med omtrent bare menn den dagen og "tatt en øl med gutta" . Selv dratt å svømt eller spilt fotball kanskje, og fått oppleve guttegarderoben. Hadde sikkert brukt et par timer i senga med meg selv, utforsking i stor stil. Hadde dusja, og hadde drukket mye vann så jeg fikk prøvd å tisse flere ganger. Hadde bare ligget der og sett på penisen, prøvd å fått den til å bevege seg over magen fre venstre til høyre og tilbake igjen som en eks av meg gjorde. Det hadde jo ikke vært dumt å få kjenne hvordan det er å være inni en kvinne heller, men det er langt mer viktig å få vist respekt for de jeg møter den tida jeg er mann, og jeg er ikke så glad i å barre "hoppe på" uansett -så om den frika fredagen kom på grunn av en ånd i en lampe eller lignende, så hadde jeg heller bedt om å få gå inn og ut av tilstanden i en måned eller noe, så det faktisk gikk an å bli kjent med seg selv, og å møte noen over noen dater, bli litt kjent med en herlig kvinne. Hva forventes av meg som mann. Hva forventes ikke? Hvordan fungerer kropp og lyster over tid i en mannskropp? Har jeg omtrent samme automatiske tankegang som når jeg er kvinne? Hvordan er det å ikke ha mensen, ikke ha pupper, ikke vulva og vagina? Og hvordan er det å få snakke uten å bli avbrutt av mansplaing? Hadde sikkert blitt mer fantasifull om det faktisk skjedde, men det hadde uansett vært en interessant opplevelse. Jepp. Anonymkode: 8be53...e54 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #12 Skrevet 27. september 2021 Reforhandlet lønnen min. Anonymkode: 49673...dbd 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #13 Skrevet 27. september 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Reforhandlet lønnen min. Anonymkode: 49673...dbd Gått ned i lønn? Anonymkode: 92320...934 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #14 Skrevet 27. september 2021 Håpt at jeg ble mann for en dag akkurat en vinterdag så jeg kunne måkt i en sterk mannekropp. Mannen min måker jo snøen på sikkert 1/5 av tiden jeg bruker, så det hadde vært fint å bruke anledningen til å måke hele oppkjørselen. Anonymkode: 70435...a01 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #15 Skrevet 27. september 2021 Jeg hadde nok: -Brukt mesteparten av tiden til å leke med penisen min, for å finne ut hvordan hva kjennes ut og hatt noen gode pointere til hvordan jeg best kan tilfredsstille mannen min. -Byttet lyspærer og batteri i brannalarmene. Anonymkode: bb8ab...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #16 Skrevet 27. september 2021 Hadde testet ut om jeg fikk mer respekt i samfunnet som mann. Hadde også blitt kjent med penisen min. Nå er det generelt forskjell på å være en høy og kjekk mann og en mindre kjekk mann vil jeg tro. Anonymkode: 4eb62...0ad
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #17 Skrevet 27. september 2021 Stått å tisset, runket, hatt sex, og løpt en mil -bare for å se hvor mye tida mi hadde forbedret seg . Anonymkode: 933c4...192 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #18 Skrevet 27. september 2021 Antakelig bare runking og sex (om mulig) omtrent. Rekker ikke all verden på et døgn. Anonymkode: 68934...76c
Gud Skrevet 27. september 2021 #19 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Oppsøkt næreste forkjølelse og se hvor ille «man-flu» er. Få ei venninne til å sparke meg så hard hun kan i ballene, se om det topper fødsel. Løfte alt jeg kan i mark og benk. Sette på ei maskin med klær, se etter om klærne kommer ut av maskina hel eller ødelagt. Sove ved siden av noen som er veldig sexy, se om jeg klarer å la være å grafse eller voldta dem. Snakke om antivold og antivoldtekt, se om noen hører mer på meg med penis enn uten. Be noen sette meg av ca 2 mil hjemmefra for å sjekke om jeg finner vegen hjem uten hjelp Anonymkode: dccab...cb7 Influensa er mest truleg ganske likt for begge kjønn. Å bli sparka i ballane er ikkje like vondt som å føde. Klesvask er uavhengig av kjønn. Om du klarer å la vere å grafse(?) er uavhengig av kjønn. Snakk om antivold og antivoldtekt er like interessant/uinteressant uavhengig av kjønnet til avsender. Om du finn vegen heim er stort sett uavhengig av kjønn. Eg trur dette hadde vore meir spennande for deg å teste om du fekk prøve ein annan personlegdom enn om du fekk prøve å ha penis… 3
Olaug Olsen Skrevet 27. september 2021 #20 Skrevet 27. september 2021 (endret) Jeg ville høvlet over alle kvinner jeg kom over. Befruktet dem, og stukket av! Så ville jeg ha drukket meg drita og ventet på å bli kvinne igjen! Endret 27. september 2021 av Olaug Olsen 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå