AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Vi har ute å drakk i går når vi skulle hjem begynte vi å krangle pga sjalusi. Det ente med at han sa han skulle ta livet sitt. Og han klikket helt og begynte å rope alt som jeg hadde gjort før jeg ble sammen med han, tilslutt dyttet han meg i halsen slik at jeg falt, og han fortsatte å stå over meg å kjefte.. det kom 3 gutter å skjønte hva som hadde skjedd. Jeg lå på bakken og grein og det han sa til guttene var at « hun dyttet meg så satt hun, det er hun som kan til det» osv. jeg ble dritsåra og lei meg..han sa til meg etter på at det var min feil det der ig at jeg hadde ødelagt ryktet hans. guttene hjalp meg opp og vi fortsatte å gå hjemover. Mye krangling p turen, og han slo opp meg meg. Noe han alltid gjør i fylla. Jeg vet at jeg kan være bitch og kranglete men jeg er aldri voldelig eller sier veldig vonde ting. han er så stygg når han drikker, og så sur og skal alltid klage på meg. Vi har det veldig bra når vi har et bra og det har vi 90% av tiden. Men så kommer det en kveld en sjelden gang og ødelegger. Han kan bli veldig sint edru også å da sier han veldig mye stygt. Men etter den hendelsen i går fikk jeg veldig avsmak av han.. jeg vet ikke. Er veldig lei meg og vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: e0f90...53e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Du skal være letta over at du ikke lengre er sammen med en som du fungerer så dårlig sammen med. Dere får ut det verste i hverandre. Anonymkode: b9a2f...514 11
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Ikke ta ham tilbake flere ganger i hvertfall. Denne fyren er ikke god. Anonymkode: 00224...954 13
Gjest Tenk positivt Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke ta ham tilbake flere ganger i hvertfall. Denne fyren er ikke god. Anonymkode: 00224...954 DETTE!!!!snakk med noen og aldri gå tilbake til han.varm klem fra meg ❤️
Hr. Aktiv Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi har ute å drakk i går når vi skulle hjem begynte vi å krangle pga sjalusi. Det ente med at han sa han skulle ta livet sitt. Og han klikket helt og begynte å rope alt som jeg hadde gjort før jeg ble sammen med han, tilslutt dyttet han meg i halsen slik at jeg falt, og han fortsatte å stå over meg å kjefte.. det kom 3 gutter å skjønte hva som hadde skjedd. Jeg lå på bakken og grein og det han sa til guttene var at « hun dyttet meg så satt hun, det er hun som kan til det» osv. jeg ble dritsåra og lei meg..han sa til meg etter på at det var min feil det der ig at jeg hadde ødelagt ryktet hans. guttene hjalp meg opp og vi fortsatte å gå hjemover. Mye krangling p turen, og han slo opp meg meg. Noe han alltid gjør i fylla. Jeg vet at jeg kan være bitch og kranglete men jeg er aldri voldelig eller sier veldig vonde ting. han er så stygg når han drikker, og så sur og skal alltid klage på meg. Vi har det veldig bra når vi har et bra og det har vi 90% av tiden. Men så kommer det en kveld en sjelden gang og ødelegger. Han kan bli veldig sint edru også å da sier han veldig mye stygt. Men etter den hendelsen i går fikk jeg veldig avsmak av han.. jeg vet ikke. Er veldig lei meg og vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: e0f90...53e Regner med at du ikke deler seng med han i kveld? Du trenger forresten ikke dele mere seng her. 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Kjære Ts. Du er utsatt for vold i nære relasjoner. I denne tråden kan du få råd og hjelp om du leser og/ eller skriver der: Anonymkode: 0bdc0...223 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 I et vondt forhold så har man det aldri vondt hele tiden. Det du beskriver er et vondt forhold. At du har det bra 90% er helt vanlig i et vondt forhold. Det skal ikke være sånn. Det er helt vanlig at du får skylden for det vonde som skjer. Det er slik han slipper unna den dårlige samvittigheten, og kan fortsette slik han gjør. Anonymkode: b2d9f...5fa 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 Og så bør du ikke fokusere på hva som feiler HAN, men hva DU tolererer i et forhold! Anonymkode: b2d9f...5fa 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Vi er samboere. Og har netopp kjøp leilighet sammen. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem🥺 Anonymkode: e0f90...53e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 Hvis du er sikker på at du har det vondt. Du hadde det vondt også i forrige måned og måneden før det og måneden før det. Og ikke bare etter denne festen, eller når du har PMS eller etter at du har skrevet på KG, så bør du gjøre noe. Du kan ikke ha det sånn. Du er ikke nødt til å ha det sånn resten av livet selv om dere har kjøpt leilighet sammen. Er du redd for å gjøre noe forhastet, så kan du foreslå parterapi. En god partner vil si ja. En "abuser" vil si nei. Sier han nei, bør du gå ut av forholdet. Anonymkode: b2d9f...5fa 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #11 Skrevet 27. september 2021 En leilighet kan selges! Anonymkode: b2d9f...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #12 Skrevet 27. september 2021 Dette forholdet er verre enn Corona ! Dere greier ikke å ha en normal kommunikasjon og håndtere evt konflikter og utfordringer. Å bli i dette forholdet vil være skadelig for sjøltilliten din og den fremtidige tilliten til andre menn Anonymkode: 98ac1...924
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #13 Skrevet 27. september 2021 Dette klarer du TS ❤️ Anonymkode: 8a4a9...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå