AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Har en kollega, enn nettdate og hatt en tidligere som har sendt meg runkevideoer. Kommer helt anpå hvem, hvordan de gjør det osv. Noen tørrjokker lenge uten å komme, ikke så interessant. Noen diller for mye med ballene... Men jeg må si en av disse mennene imponerte best.. Og det var nettdaten, som jeg skal møte. Jeg ble helt satt ut av hans video. Er det ingen sol liker dette? Har et inntrykk av at mange damer mener dette er perverst og ekkel. Jeg blir skikkelig kåt av det.. Kvinne 34 Anonymkode: 886e6...4a2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Blir vel omtrent som å spørre om det er noen andre som liker pepsi max, det er selvfølgelig noen som liker det, og noen som ikke liker det. Anonymkode: ce9d0...075 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir vel omtrent som å spørre om det er noen andre som liker pepsi max, det er selvfølgelig noen som liker det, og noen som ikke liker det. Anonymkode: ce9d0...075 Nei, fordi mange damer ser på menn som runker snapvideoer som griser eller perverse kvalminger. Jeg ser den om en mann plutselig begynner å runke uten mening. Men hvis kjemien først er veldig bra og du nesten merker at runker med nettopp deg i tankene, da er det deilig. Anonymkode: 886e6...4a2
Silva Pluvialis Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 Nei. Det synes jeg er ekkelt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, fordi mange damer ser på menn som runker snapvideoer som griser eller perverse kvalminger. Jeg ser den om en mann plutselig begynner å runke uten mening. Men hvis kjemien først er veldig bra og du nesten merker at runker med nettopp deg i tankene, da er det deilig. Anonymkode: 886e6...4a2 Det som er viktig er jo å vite at den som mottar det har et ønske om det. Om man har et ønske om det vil gjerne variere. Det er ikke slik at noen elsker å få slikt uansett, og andre hater det. Noen liker det ikke uansett, noen liker det om det er den mannen man vil ha det fra. Så det er slik: spør først. Om hun sier ja og er med, så kjør på. Om hun sier nei eller ikke svarer tydelig, la være. Anonymkode: 18e56...ae5 1
Gjest Trøst Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Jeg liker det, men kommer litt an på også. Spesielt deilig om han lager lyd. Litt kjedelig om ikke. Dirty talk og slikt er også sexy, og ekstra sexy om han har med ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 Trøst skrev (1 minutt siden): Jeg liker det, men kommer litt an på også. Spesielt deilig om han lager lyd. Litt kjedelig om ikke. Dirty talk og slikt er også sexy, og ekstra sexy om han har med ansiktet. Jeg fikk som sagt en igår, den beste virkelig. Uten tomling og osv, var også med lyd. Han sa han var ekstremt kåt på meg og hadde meg i tankene. Stemmer det tro? Han er 47 og 32😄 Anonymkode: 886e6...4a2
Gjest Trøst Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg fikk som sagt en igår, den beste virkelig. Uten tomling og osv, var også med lyd. Han sa han var ekstremt kåt på meg og hadde meg i tankene. Stemmer det tro? Han er 47 og 32😄 Anonymkode: 886e6...4a2 Han hadde nok ikke sagt det uten at han mente det. Jeg liker "tomling" da, at han tar på seg selv og nyter det. 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå