AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Blir flau over Oslo befolkning som får servert av noen på sykkelkraft å levere "varmmat" til late mennesker. Rart ingen som har reagert før. Anonymkode: dc01d...690 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Oslos befolkning? Dette er vanlig i alle større byer i Norge. Tror faktisk dette har hjulpet mange restauranter økonomisk gjennom korona Anonymkode: 20615...1a3 9
Mezzosoprena Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Blir flau over Oslo befolkning som får servert av noen på sykkelkraft å levere "varmmat" til late mennesker. Rart ingen som har reagert før. Anonymkode: dc01d...690 Hva er det du snakker om? 1
CorvusCorax Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 Flau fordi noen bestiller take away? Hva er flaut med det? Foodora. 😍 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Hva er foodora? Anonymkode: d0f28...fc4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er foodora? Anonymkode: d0f28...fc4 Hei boomer Anonymkode: a42b9...3f6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er foodora? Anonymkode: d0f28...fc4 https://bfy.tw/QXyz Anonymkode: a12b1...dd8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #9 Skrevet 26. september 2021 Litt enig, bor på landet uten en søndagsåpen kiosk engang, nærmeste take-away er 1,5 time unna med bil på en mørk og glatt vei, og så gidder ikke byfolk med buss-overalt-hvert-tredje-minutt, opplyste sykkelveier og fortau å hente maten sin selv.. Det er noe jeg ser litt rart på. Men det er vel noe med bylivet jeg ikke forstår, folk er opptatt med andre ting eller noe. Anonymkode: 4abf2...5e8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #10 Skrevet 26. september 2021 Hva er flaut med det? At noen bestiller mat? Eller at noen leverer det? Anonymkode: 3959f...50d 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #11 Skrevet 26. september 2021 Jeg, som er kronisk syk og ofte sliter med å få lagd middag, syns ikke det er noe å skamme seg over. Det gjør at jeg kan få bestilt noe annet enn pizzabakeren. Handler ikke alltid om latskap. Anonymkode: b6ae0...082 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #12 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei boomer Anonymkode: a42b9...3f6 Nei,jeg er gen x. Anonymkode: d0f28...fc4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #13 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Litt enig, bor på landet uten en søndagsåpen kiosk engang, nærmeste take-away er 1,5 time unna med bil på en mørk og glatt vei, og så gidder ikke byfolk med buss-overalt-hvert-tredje-minutt, opplyste sykkelveier og fortau å hente maten sin selv.. Det er noe jeg ser litt rart på. Men det er vel noe med bylivet jeg ikke forstår, folk er opptatt med andre ting eller noe. Anonymkode: 4abf2...5e8 Der det finnes et leveringstilbud som er kjapt og enkelt så hvorfor ikke benytte seg av det? Det handler ikke om gidd, men praktisk sans. Hadde du hatt et slikt tilbud der ferdig mat kunne kommet på døren innen 15 min så hadde du benyttet det, det er sikkert. Anonymkode: 3436b...a87 4
Mezzosoprena Skrevet 26. september 2021 #14 Skrevet 26. september 2021 Jeg klarer bare ikke å forstå hva slags problemstilling dette er... (og jeg bor ikke i noen by med Foodora altså)...
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #15 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Blir flau over Oslo befolkning som får servert av noen på sykkelkraft å levere "varmmat" til late mennesker. Rart ingen som har reagert før. Anonymkode: dc01d...690 Da kan du skjemmes, og jeg spise maten min med god samvittighet. Restauranten hadde ikke fått pengene mine om jeg måtte hente maten selv. Anonymkode: dd880...f38 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #16 Skrevet 26. september 2021 Du får ikke servert noenting fra foodra... i 95% av tilfellene får du enten: 1. Kald mat fordi den er 2-4t forsinket 2. Bare deler av bestillingen fordi leverandøren har tatt fra bestillingen din å skylder på resturanten 3. De bare avbestiller bestillingen din etter flere timer fordi ingen gadd hente den Anonymkode: 041d6...551
Gjest laPistola Skrevet 26. september 2021 #17 Skrevet 26. september 2021 Elsker foodora , både take Away og foodora marked. De redder nok ikke verden, men de reddet morgenen min i dag morges da jeg var tom for kaffekapsler. Det er kjekt med litt latskap innimellom , har vært sliten og sulten på vei hjem fra jobb, og legger inn en bestilling imens jeg sitter på T-banen og får middagen 10 min etter at jeg kommer hjem.
CorvusCorax Skrevet 26. september 2021 #18 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du får ikke servert noenting fra foodra... i 95% av tilfellene får du enten: 1. Kald mat fordi den er 2-4t forsinket 2. Bare deler av bestillingen fordi leverandøren har tatt fra bestillingen din å skylder på resturanten 3. De bare avbestiller bestillingen din etter flere timer fordi ingen gadd hente den Anonymkode: 041d6...551 Hvor er dette? Jeg har bestilt fra Foodora 60+ ganger, og det er kun én gang bestillingen var feil. Og nei, maten har aldri vært forsinket. 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #19 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Litt enig, bor på landet uten en søndagsåpen kiosk engang, nærmeste take-away er 1,5 time unna med bil på en mørk og glatt vei, og så gidder ikke byfolk med buss-overalt-hvert-tredje-minutt, opplyste sykkelveier og fortau å hente maten sin selv.. Det er noe jeg ser litt rart på. Men det er vel noe med bylivet jeg ikke forstår, folk er opptatt med andre ting eller noe. Anonymkode: 4abf2...5e8 Men da velger jo du å bo et sted med så få fasiliteter at et fåtall av befolkningen gidder å bo der 🤷♀️ Veldig mange av oss ønsker å bo slik at vi kan få brød levert på døra på morgenen, det er ingen krise om vi skal ha middagsgjester på en søndag og svir maten for både butikker og restauranter er åpne, vi kan få middagen levert på døra slik at vi slipper å dra trasne unger med oss for å hente og vi har kinoer, svømmehaller og alt man måtte behøve i umiddelbar nærhet. CorvusCorax skrev (8 timer siden): Hvor er dette? Jeg har bestilt fra Foodora 60+ ganger, og det er kun én gang bestillingen var feil. Og nei, maten har aldri vært forsinket. Man kan da lett oppleve at maten er forsinket, men du har rett i at det ikke skjer ofte. Har opplevd å få kald mat, blaut pommes frites og smeltet milkshake på døra, levert 1,5 timer etter bestilling. Anonymkode: f5848...51c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #20 Skrevet 27. september 2021 Vi benytter oss hyppig både av foodora og andre konsepter restaurantene har kommet med i korona-året. Vi lager også god og avansert mat fra bunnen. Ser virkelig ikke problement? Når vi kjøper take-away støtter vi jo både restauranter og de som leverer maten, tenker du det er bedre at vi bruker pengene våre på konsum som skader miljøet? Anonymkode: a395e...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå