AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #21 Del Skrevet 27. september 2021 Anonymkode: 1aeb7...fe3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #22 Del Skrevet 27. september 2021 DramaTheLama skrev (1 time siden): Når man faktisk ikke skjønner et begrep og tror det er håret som gjør noen til privilegerte hvite bitcher. Hva er "privilegerte hvite bitcher"? Anonymkode: 80eb2...60b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #23 Del Skrevet 27. september 2021 miaw skrev (1 time siden): Helt enig. Hvorfor må vi adoptere alle dumme og meningsløse begreper fra USA? Begrepet Karen startet harmløst som en vits "I wanna speak to the manager", men plutselig utviklet det seg som et begrep brukt mot kvinner som er priviligerte og ofte også rasistiske. Og alle slenger seg på og begynner og bruke det. Kan vi ikke slutte med og være nedlatende mot helt vanlige navn? Hvis man tenker på kjerring, så si kjerring da. Og nei, jeg heter ikke Karen Helt enig! Blir så dumt. Men så har jeg en niese på 15 som heter Karen som ikke syns det er så kult å bli forbundet med en middelaldrende, rasistisk amerikaner med kjerringklipp. Hun er lei alle memes folk sender henne. Anonymkode: 43a0a...653 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #24 Del Skrevet 27. september 2021 Kvinner er kvinner verst... Anonymkode: 940cb...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. september 2021 #25 Del Skrevet 27. september 2021 Jeg har lang bob og er 29. Bare skryt og få 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #26 Del Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 22.21): Nei, Karen er jo kort hår! Gjerne med litt volum bak. Anonymkode: 5cbfa...110 Omtrent denne frisyren hadde jeg i ungdommen, bare at det var farget blått og lilla i stedet for blondt og nøttebrunt, vi kalte det emo-sveis! Hårskum for riktig fluff der bak. Anonymkode: 001da...94e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #27 Del Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Omtrent denne frisyren hadde jeg i ungdommen, bare at det var farget blått og lilla i stedet for blondt og nøttebrunt, vi kalte det emo-sveis! Hårskum for riktig fluff der bak. Anonymkode: 001da...94e Min var rød 😄 Anonymkode: 5f0e7...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #28 Del Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Omtrent denne frisyren hadde jeg i ungdommen, bare at det var farget blått og lilla i stedet for blondt og nøttebrunt, vi kalte det emo-sveis! Hårskum for riktig fluff der bak. Anonymkode: 001da...94e Enig den er litt emo/scene. Mener Lene Kongsvik brukte det på emo karakteren sin i Kongsvik ungdomsskole. Anonymkode: 47d49...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå