AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Del Skrevet 26. september 2021 Jeg er 30 år gammel og vurderer å gå fra langt hår til lang bob/lob. Men noen venninner mente det kunne bli litt Karen-aktig, så jeg er litt usikker. Tenker folk dette er Karen? Bilder: Anonymkode: 1a2ab...d16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Del Skrevet 26. september 2021 Det er hårfrisyrer! Hårfrisyrer kan ikke være Karen, det er en oppførsel! Anonymkode: 652f7...381 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Del Skrevet 26. september 2021 Karen er myye kortere. Lob er jo klassisk og kler de fleste laangt bedre enn langt (ofte pistrete) hår. Anonymkode: fd938...9ea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er hårfrisyrer! Hårfrisyrer kan ikke være Karen, det er en oppførsel! Anonymkode: 652f7...381 Karen er ikke en oppførsel. Karen er et jentenavn. Anonymkode: 2cc1b...60f 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. september 2021 #5 Del Skrevet 26. september 2021 Kjempefine frisyrer, ikke kjerring/karen i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Del Skrevet 26. september 2021 Nei, Karen er jo kort hår! Gjerne med litt volum bak. Skulderlang bob/lob er jo en moderne sveis som vel omtrent alle unge kvinner har om dagen. Anonymkode: 5cbfa...110 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 26. september 2021 #7 Del Skrevet 26. september 2021 Må innrømme at jeg synes nr. 4 var litt på grensen, de andre var fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 26. september 2021 #8 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, Karen er jo kort hår! Gjerne med litt volum bak. Skulderlang bob/lob er jo en moderne sveis som vel omtrent alle unge kvinner har om dagen. Anonymkode: 5cbfa...110 Det er jo ikke sånn hår hun har, men jeg må innrømme at jeg alltid tenker Karen når jeg ser Pernille Sørensen. Det virker jo ikke som hun har sånn personlighet, tvert imot. Men så på de gamle Melonas-klippene at hun kler både mørkere hår, langt hår og ingen pannelugg bedre enn disse seriøse kort hår-variantene hun har hatt de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 26. september 2021 #9 Del Skrevet 26. september 2021 Så fine frisyrer.👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 26. september 2021 #10 Del Skrevet 26. september 2021 Kan vi slutte å sette folk i bås pga hårfrisyrer? (Og nei, har ingen av de frisyrene som er vist her, heter heller ikke Karen, men vet jeg kommer til å bli kalt det nå 🤣 ) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #11 Del Skrevet 27. september 2021 ti10 skrev (20 timer siden): Må innrømme at jeg synes nr. 4 var litt på grensen, de andre var fine. Ikke sant, hva er egentlig forskjellen på nr 4 og de andre? Ser det ikke, men likevel føler jeg frisyren kan ende opp som Karen hvis man ikke får den riktig. TS Anonymkode: 1a2ab...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #12 Del Skrevet 27. september 2021 Skulderlange frisyrer er da ikke noe ille. Herlighet Anonymkode: f5172...1d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #13 Del Skrevet 27. september 2021 Nei, ikke kjerring! Den siste var nydelig 😍 Vurderer å klippe meg sånn jeg også (har langt hår nå). Det blir mer moderne med midtskill og naturlige striper, ikke helbleika som frisyre nr. 2. Litt utdatert. Anonymkode: 43a0a...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #14 Del Skrevet 27. september 2021 Fin frisyre synes jeg Ikke kjerring i det hele tatt. Anonymkode: da26b...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #15 Del Skrevet 27. september 2021 ti10 skrev (20 timer siden): Det er jo ikke sånn hår hun har, men jeg må innrømme at jeg alltid tenker Karen når jeg ser Pernille Sørensen. Det virker jo ikke som hun har sånn personlighet, tvert imot. Men så på de gamle Melonas-klippene at hun kler både mørkere hår, langt hår og ingen pannelugg bedre enn disse seriøse kort hår-variantene hun har hatt de siste årene. Jeg klikket meg inn i denne tråden for å skrive det samme! Anonymkode: 2a174...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 27. september 2021 #16 Del Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Karen er ikke en oppførsel. Karen er et jentenavn. Anonymkode: 2cc1b...60f Helt enig. Hvorfor må vi adoptere alle dumme og meningsløse begreper fra USA? Begrepet Karen startet harmløst som en vits "I wanna speak to the manager", men plutselig utviklet det seg som et begrep brukt mot kvinner som er priviligerte og ofte også rasistiske. Og alle slenger seg på og begynner og bruke det. Kan vi ikke slutte med og være nedlatende mot helt vanlige navn? Hvis man tenker på kjerring, så si kjerring da. Og nei, jeg heter ikke Karen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. september 2021 #17 Del Skrevet 27. september 2021 (endret) Mora til Stewart i MadTV er kjerring 😅 Men den sveisen er jo relativt safe? Det som er 30 sveisen er den jeg fikk selv fordi jeg gikk lei langt hår med baby i hus, type sånn som hun derre sydama.....ah! Jenny Skavlan. Det er 30sveisen - liker den jeg 🤷♀️ Endret 27. september 2021 av Fløff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DramaTheLama Skrevet 27. september 2021 #18 Del Skrevet 27. september 2021 Når man faktisk ikke skjønner et begrep og tror det er håret som gjør noen til privilegerte hvite bitcher. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #19 Del Skrevet 27. september 2021 Jeg har sånn frisyre. Jeg er i 40 årene. Men så går jeg med skinny jeans, og har sideskill... Anonymkode: 4f79f...4c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #20 Del Skrevet 27. september 2021 Kari (Karen) Jaquesson er Karen. Ikke frisyren, men henne. Anonymkode: 03452...d24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå