Gå til innhold

Kule sko til selskapskjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp til å finne sko/støvletter til legglang selskapskjole.  Føler meg ikke komfortabel i pumps.  Er det helt ut med kilehæler? Kan man gå i støvletter innendørs?riktignok i et restaurant lokale

Anonymkode: 19108...8aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville brukt klassiske høyhælte pumps. Hva er problemet med det? Kilehæl passer definitivt ikke til fin selskapskjole! 😱

Anonymkode: 2080f...427

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ville brukt klassiske høyhælte pumps. Hva er problemet med det? Kilehæl passer definitivt ikke til fin selskapskjole! 😱

Problemet med det er at jeg er ukomfortabel med høye hæler, som jeg skrev, jeg syns det er lekkert på alle andre enn meg. Det jeg lurer på er om det er det eneste alternativet.?

Skrevet
Billy Jean skrev (8 minutter siden):

Problemet med det er at jeg er ukomfortabel med høye hæler, som jeg skrev, jeg syns det er lekkert på alle andre enn meg. Det jeg lurer på er om det er det eneste alternativet.?

Krever da ikke så å bli komfortabel med det da ;) Bare å praktisere litt!

Skrevet

Du velger jo selv hvor høy hæl du ønsker å bruke. Sko til selskapskjole passer seg best i klassisk stil og ikke nødvendigvis "kule"!

• Liker 1
Skrevet

Kommer veldig ann på kjolen. Du kan bruke ankelstøvletter, men det kommer som sagt ann på skoene og kjolen. 

Anonymkode: 71888...cf2

• Liker 1
Skrevet

Kilehæl er veldig ut. Syns selv at pumps ikke er så pent, så bruker slike sko til fine kjoler: image.png.08e20fa116f8739e0ae93e3cc4ac48cf.png

Anonymkode: 7418b...9f0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kilehæl er veldig ut. Syns selv at pumps ikke er så pent, så bruker slike sko til fine kjoler: image.png.08e20fa116f8739e0ae93e3cc4ac48cf.png

Disse er så stygge!

Dette er kjerring for meg. Det er hælen som gjør det 

Anonymkode: 72625...0d3

• Liker 3
Skrevet

Disse er så stygge!

Dette er kjerring for meg. Det er hælen som gjør det 

Jeg har selv noen med slankere hæl, men prøvde å finne noen som er mer komfortable ift det TS spør om. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har selv noen med slankere hæl, men prøvde å finne noen som er mer komfortable ift det TS spør om. 

Liker best slank hæl selv.

Du er snill!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...