AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Synes det virker mye når de må bære skiftetøy, matboks, vannflaske, termos, sitteunderlag og bok/ leke til samlingsstund. Mulig det er vanlig? De skal gå cirka 30 min hver vei. Tips til sekk som er god for ryggen og også lett å finne frem i? Anonymkode: a2314...8fe
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Det går helt fint. Bergans har mange bra tursekker til barn, f.eks denne https://www.bergans.com/no/barn/ryggsekker/tursekker/ruffen-18-forest-frost-light-forest-frost Anonymkode: 67749...7ef 1
Rararara Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Jeg er fan av Bergans barnehagesekk. Vi brukte den 12l, men byttet til 18l ved 4årsalder. Begge har ett stort rom, så setter flasker nederst mot ryggen. (Sitteunderlag flatt innerst.) Skiftetøy hadde vi i en pose som vi stappet godt så den ikke skulle ta plass. Regntrekk var også med. (Vi har aldri hatt med leker/bok, men tror ikke det hadde vært noe problem det heller.) Brukte små drikkeflasker/termoser. Klarte helt fint å bære dette. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 I vår barnehage fikk ungene hver sin sekk på plassen når de startet igjen i høst. Jeg antar de går i arv etterhvert som de eldste begynner på skolen. Vet ikke hvor stor den er, men en relativt enkel sekk. Anonymkode: a7a27...a1e
Lorieen Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Drikkeflaske, matboks, liten pose skiftetøy, sitteunderlag og en liten vedpinne er det de må bære hos oss. Det går helt fint. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Bergans 12 liter til treåring. Og ta ull som skiftetøy, det veier mindre. Bytt ut 0,5 l termos med 0,3l. Tenk energieffektivt i matboksen isteden for tapas. men leke til samlingstund? Det var rart synes jeg. Jeg har jobbet på friluftsavdeling og har sett mange treåringer som bærer sekk i en halvtime uten å ta skade av det Anonymkode: 26a87...e28
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 Matboks drikkeføaske skift sitteunderlag Anonymkode: 982dc...1bf
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 Her bærer min 3-åring matboks, drikkeflaske, sitteunderlag og noen ganger skiftetøy. Det går veldig fint hun har en tursekk fra Heldre, godt fornøyd med den Anonymkode: d8c55...e1c 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Jeg syns det høres noe i overkant ut med både vannflaske og termos. Dette er tunge ting, så jeg ville ha droppet termos. I tillegg ville jeg ha forsøkt å finne en liten og lett leke til samlingsstunden. Vi hadde barnehagesekk fra Beckman, den var helt ok. Anonymkode: 78df6...fe2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå