AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 La oss si det er vanlig og sosialt akseptert med sex-roboter om 20 år og at de har blitt så bra at man ikke ser forskjell på de og ekte mennesker. Så går du nedover langs en tom gate på vei hjem. Du er kjempekåt og mannen er på jobbreise i en måned til. En superkjekk høy robot-prostituert kommer bort til deg og snakker forførende til deg med kunstig intelligens som virker helt ekte. Han ser akkurat ut som drømmekjendisen din, bare enda litt kjekkere og virker enda mer viril. Eneste måten du vet at det er en robot er fordi den sier det til deg og sier også at den koster 0.00000000001 bitcoin per time å leie. Du vet at roboten er fra et firma som er kjent for å ta renslighet på alvor, så du vet at roboten er ren og fri sykdommer. Ville du da bedt roboten følge deg hjem på avstand og ha sex med den (den vet nøyaktig hvordan den skal gi deg så mange orgasmer du bare ønsker selv om du bare vil ligge der)? Og så kan den lage mat, vaske opp og fikse tings mens den er hjemme hos deg. Og ville det ha vært utroskap? Eventuelt: Ville du latt din partner ha sex med en slik robot? Og til dere menn som leser dette: bare bytt om på kjønnene og hva ville dere tenkt? Anonymkode: 7a5db...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Mange rare tanker i hodet på noen mennesker tenker jeg. Nei ville nok ikke gått for ei sånn hore. Anonymkode: ca336...36c 3
SlemUlv Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Nå går ikke vi til prostituerte, så ser ikke for meg at det ville forandret seg. Om jeg vil ha sex med andre, snakker jeg med Kjære om det. Samme om han vil ha sex med andre.
Ardwinna Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 Jeg hadde tatt den med hjem og betalt den for å gjøre masse husarbeide. Sexen hadde jeg spart til mannen når han kommer hjem. 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): La oss si det er vanlig og sosialt akseptert med sex-roboter om 20 år og at de har blitt så bra at man ikke ser forskjell på de og ekte mennesker. Så går du nedover langs en tom gate på vei hjem. Du er kjempekåt og mannen er på jobbreise i en måned til. En superkjekk høy robot-prostituert kommer bort til deg og snakker forførende til deg med kunstig intelligens som virker helt ekte. Han ser akkurat ut som drømmekjendisen din, bare enda litt kjekkere og virker enda mer viril. Eneste måten du vet at det er en robot er fordi den sier det til deg og sier også at den koster 0.00000000001 bitcoin per time å leie. Du vet at roboten er fra et firma som er kjent for å ta renslighet på alvor, så du vet at roboten er ren og fri sykdommer. Ville du da bedt roboten følge deg hjem på avstand og ha sex med den (den vet nøyaktig hvordan den skal gi deg så mange orgasmer du bare ønsker selv om du bare vil ligge der)? Og så kan den lage mat, vaske opp og fikse tings mens den er hjemme hos deg. Og ville det ha vært utroskap? Eventuelt: Ville du latt din partner ha sex med en slik robot? Og til dere menn som leser dette: bare bytt om på kjønnene og hva ville dere tenkt? Anonymkode: 7a5db...c9f Jeg er mann, og synes det høres ut som en drøm. Synes ikke det høres ut som utroskap om man er enig med sin kjæreste på forhånd. Det er tross alt en dings av metall og plastikk. Et avansert leketøy. Fordelen med en sånn robot er jo at det er nettopp en robot. Man slipper å være flau for å leve ut sine lyster og fetisjer med den. Jeg hadde tatt med roboten hjem og fortalt den om mine anale lyster. Latt den fiste meg i timesvis mens jeg lå på senga med rompa i været. Hadde vært digg. Anonymkode: ae295...a88 1
Michaelhe Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Da ville jeg vært veldig sikker på at batteriene var godt ladet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 Innen 2041 blir man sikkert stemplet som robotfobisk hvis man avviser roboten bare på grunnlag av at den er en robot. Glem sånne bagateller som at du allerede er gift med et menneske. Anonymkode: 8f544...4f3 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er mann, og synes det høres ut som en drøm. Synes ikke det høres ut som utroskap om man er enig med sin kjæreste på forhånd. Det er tross alt en dings av metall og plastikk. Et avansert leketøy. Fordelen med en sånn robot er jo at det er nettopp en robot. Man slipper å være flau for å leve ut sine lyster og fetisjer med den. Jeg hadde tatt med roboten hjem og fortalt den om mine anale lyster. Latt den fiste meg i timesvis mens jeg lå på senga med rompa i været. Hadde vært digg. Anonymkode: ae295...a88 Ville du vært OK med at kona di ble pløyet av en superkjekk robot med kjempepenis? Og om roboten hadde en slags kunstig sæd som hadde samme effekt som lykkepiller (bare uten bivirkninger). Anonymkode: 7a5db...c9f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ville du vært OK med at kona di ble pløyet av en superkjekk robot med kjempepenis? Og om roboten hadde en slags kunstig sæd som hadde samme effekt som lykkepiller (bare uten bivirkninger). Anonymkode: 7a5db...c9f Høres Superdigg ut 😂 Anonymkode: ae295...a88 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 Hvordan veit man at man kan stole på denne roboten da? En maskin uten empati? tror jeg hadde stått over.. Anonymkode: 584bf...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #11 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan veit man at man kan stole på denne roboten da? En maskin uten empati? tror jeg hadde stått over.. Anonymkode: 584bf...4b2 Tror det er i robot-firmaets interesse å programmere den slik at den ikke skader noen. Hadde jo blitt rimelig dårlig publisitet om man ikke kunne stole på dem. Og hvis robotene er veldig populære så skulle jeg tro at alle slike problemer ville vært løst før jeg selv brukte en. Anonymkode: 7a5db...c9f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #12 Skrevet 27. september 2021 Vi kommer til å stole på selvkjørende biler om noen år. Så hvorfor ikke menneskeliknende roboter også? Anonymkode: 7a5db...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #13 Skrevet 27. september 2021 Digget du også filmen ‘Ex Machina’?;) Tenker også du er mann som skriver innlegget, for tipper svært få kvinner ville betalt penger for og hatt seg med en gigolo robot hore😆 Men mannen min hadde garantert digget å hatt med seg ei vakker sextobot hjem og jeg hadde nok funnet det svært pirrende å ha trekant med henne. Latt henne slikke meg til orgasme imens mannen tok henne bakfra. Latt henne være sexslaven vår;) Så jeg/vi er helt med på den fantasien:) Anonymkode: e6444...339
Gjest Trøst Skrevet 27. september 2021 #14 Skrevet 27. september 2021 Hadde selvsagt testa det ut. Ville ikke vært utroskap, for jeg kommer ikke til å være i et forhold uansett.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #15 Skrevet 27. september 2021 Trenger man mennesker da? Anonymkode: e3be4...2db
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #16 Skrevet 27. september 2021 Kunne laget en R2-D2 med en gigantisk dildo. Kalt den C-3PENOS. Anonymkode: ae295...a88
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #17 Skrevet 27. september 2021 🤣 Hva folk får seg til å spørre om her inne altså.. jeg dauer hahaha.. Anonymkode: a5228...44e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå