Gå til innhold

Han skjuler stories for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par uker tilbake begynte jeg å date en fyr. Vi hadde overraskende god kjemi og tilbrakte flere timer sammen både på første og andre date. Etter en litt for fuktig kveld ute, ble han syk og planene om og treffes den kommende uken ble selvsagt lagt på hylla. Når jeg sier syk, så betyr det også at han måtte ta en pause fra alkohol, da dette hadde hatt sterk innvirkning på helsen hans. (Han fortalte dette til meg tidligere og synes selv at han hørtes uansvarlig ut og var flau over det. Jeg skjønner godt det, samtidig har jeg ingen innblikk i hans generelle helse og det kan være hundre grunner til at alkohol påvirker ham såpass mye kontra at han faktisk har et alkoholproblem).

Jeg sjekket inn med ham et par ganger og spurte hvordan formen var. Her forleden spurte jeg om vi skulle sees samme kveld. Han sa at han fortsatt var på jobb, men var blitt dårligere og at han måtte hjem og slappe av etter det, men at han ville treffes neste uke. Finner så ut av at han skjuler storyen sin for meg og at han dro ut med noen kompiser og spiste middag den kvelden - og det er noe alkohol inni bildet. (Hadde jeg sett dette hadde jeg vært fullstendig chill til det. Det er forskjell på å ha overskudd til en date vs. mat med kompiser før man skal hjem å sove). I helgen dro han på fjellet for å naturligvis slappe av. Han drar på fjellet med noen venner, men skjuler fortsatt storyen sin for meg. Jeg vet at det både var gutter og jenter der, men jeg kunne ikke brydd meg mindre… (Grunnen til at jeg vet han skjuler det, er fordi venninna mi kunne se storyene hans)

Gitt at han har sagt at han vil sees neste uke, så velger jeg å tro på ham til noe annet er bevist. Samtidig så blir jeg ekstremt skeptisk når han er så barnslig og skjuler ting på sosiale medier for meg. Prøver han å fremstå bedre enn han er? Gjør han det fordi han ikke vil ha noe mer med meg å gjøre? Eller er det fordi han ikke vil at jeg skal bli sjalu?

Får nesten følelse av at jeg irriterer ham ved å være «present» siden han gjør sånn her, og vurderer nesten om jeg bare skal slette ham fra alt fordi jeg er så forvirret. Men igjen så er det veldig dramatisk…?

Setter pris på tanker eller refleksjoner her. Takk ❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva han tenker, men en god tommelfingerregel er å ikke legge noe mer i noen som skjuler eller lyger.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...