AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Må bare få utløp et sted, orker ikke mase mer på vennene mine om dette nå 😅😂 Jeg er så forelsket at det nesten gjør vondt. Får hjertebank bare av å tenke på når jeg skal se han neste gang. Hører på kjærlighetssanger hele dagen og dagdrømmer konstant om han. Drømmer om han om natten også. Jeg blir forelsket veldig sjeldent, men når det først skjer er det som en evig rus. Er samtidig livredd for å bli såret, så jeg prøver å fokusere på andre ting og dyrke følelsene mer enn jeg må, så jeg ikke skal ta mitt eget liv om det faktisk ikke skulle fungere. Det er enda tidlig, men vi føler det samme for hverandre (heldigvis). Jeg tror faktisk jeg har møtt mannen i mitt liv. Er veldig redd for å ødelegge det ved å bare skrive dette innlegget, nesten sånn at jeg tenker at dersom jeg skriver eller sier det høyt, går det uansett til helvete... Flere fortapte sjeler som har det som meg for tiden? Anonymkode: 8f008...446 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må bare få utløp et sted, orker ikke mase mer på vennene mine om dette nå 😅😂 Jeg er så forelsket at det nesten gjør vondt. Får hjertebank bare av å tenke på når jeg skal se han neste gang. Hører på kjærlighetssanger hele dagen og dagdrømmer konstant om han. Drømmer om han om natten også. Jeg blir forelsket veldig sjeldent, men når det først skjer er det som en evig rus. Er samtidig livredd for å bli såret, så jeg prøver å fokusere på andre ting og dyrke følelsene mer enn jeg må, så jeg ikke skal ta mitt eget liv om det faktisk ikke skulle fungere. Det er enda tidlig, men vi føler det samme for hverandre (heldigvis). Jeg tror faktisk jeg har møtt mannen i mitt liv. Er veldig redd for å ødelegge det ved å bare skrive dette innlegget, nesten sånn at jeg tenker at dersom jeg skriver eller sier det høyt, går det uansett til helvete... Flere fortapte sjeler som har det som meg for tiden? Anonymkode: 8f008...446 Skal ikke ødelegge idyllen her, men forelskelse kan også være en skummel rus. Hvor gammel er du? Anonymkode: 369be...e49
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal ikke ødelegge idyllen her, men forelskelse kan også være en skummel rus. Hvor gammel er du? Anonymkode: 369be...e49 Ja, er klar over det, men han er heldigvis en veldig snill og ordentlig mann. Får ikke følelser for drittsekker uansett, så er heldig på den måten. Jeg er litt over 30. Anonymkode: 8f008...446 2
stan Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 Er det ikke deilig? Jeg hadde det slik for ca ti år siden. Godt voksne begge to, stadig sammen, for resten av livet, håper jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, er klar over det, men han er heldigvis en veldig snill og ordentlig mann. Får ikke følelser for drittsekker uansett, så er heldig på den måten. Jeg er litt over 30. Anonymkode: 8f008...446 Ok, jeg ønsker deg det beste😊 Lykke til! Anonymkode: 369be...e49 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 stan skrev (Akkurat nå): Er det ikke deilig? Jeg hadde det slik for ca ti år siden. Godt voksne begge to, stadig sammen, for resten av livet, håper jeg. Jo, fantastisk deilig! Og veldig skummelt, på samme tid. Anonymkode: 8f008...446 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 Høres deilig ut spør du meg😍 Syntes det skal være lov å bli revet med litt innimellom jeg🤩 Bare stopp opp innimellom å kjenn skikkelig etter, hvilke følelser er det som ligger i bunnen. Livet er så alt for kort til å ikke nyte en forelskelse!
ArneA Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 Ooh! Heldige deg! Kos deg med deilig forelskelse. Er fint å være der. Bare å nyte hele veien. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #9 Skrevet 26. september 2021 Livets beste rus. Bare nyt det så lenge det varer... Anonymkode: 95b28...052 2
CorvusCorax Skrevet 26. september 2021 #10 Skrevet 26. september 2021 Nei... Dessverre, savner å være ruset på endorfiner og dopamin. Nyt det! ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #11 Skrevet 26. september 2021 Er aldri gjensidig Anonymkode: eab6f...103
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #12 Skrevet 26. september 2021 Been there, nyt det! Du er full i oxytocin og dopamin😄 Anonymkode: 1c7df...f20 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #13 Skrevet 26. september 2021 Ja!!! Jeg møtte drømmemannen i januar og er sinnsykt forelsket. Pga barn på hver vår kant er det begrenset hvor ofte vi kan treffes, så jeg dagdrømmer mye og det kribler i hele kroppen bare jeg tenker på ham. Når vi er sammen, er det ren magi. Sexen er helt utrolig, og jeg har aldri opplevd sånn lidenskap. Hilsen voksen kvinne i trettiårene Anonymkode: d13c8...2c0 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #14 Skrevet 26. september 2021 Jeg også 🤩 møttes i mars å det kribler helt insane når jeg tenker på han. Ikke for å snakke om hvis jeg er på vei til han, eller jeg vet han kommer hit. Eller jeg ser han på jobb (kan noen dager være heldig å få et glimt og et smil, så nær men likevel langt unna) k43 Anonymkode: 4f20b...8da 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #15 Skrevet 26. september 2021 Jeg også har det sånn om dagen, trodde aldri jeg skulle få oppleve det i en alder av 40 + 😅 har ikke vært på søk etter kjæreste og har hatt det helt supert alene, men så bare sa det pang og han kom ramlende inn i livet mitt 😊 føler det som en slags rus ja, mye mer energi, mindre behov for søvn og mat 🙈 Anonymkode: d5a29...928 3
EmilieH Skrevet 26. september 2021 #16 Skrevet 26. september 2021 Vært sammen kjæresten siden mars og jeg er så tullete forelsket i han. Verdens beste følelse å virkelig ikke få nok av et annet menneske og vite han er like tullete forelsket i meg 🥰❤ 3
Ishavsrøya Skrevet 26. september 2021 #18 Skrevet 26. september 2021 Sånn har jeg det også🥰nyter det og håper det varer lenge lenge.... 1
S_ofie Skrevet 27. september 2021 #19 Skrevet 27. september 2021 Åh det er så herlig. Følte akkurat det samme for kjæresten min. Les om twin flame, om du tror på det eller ikke er opp til deg men veldig spennende 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #20 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Må bare få utløp et sted, orker ikke mase mer på vennene mine om dette nå 😅😂 Jeg er så forelsket at det nesten gjør vondt. Får hjertebank bare av å tenke på når jeg skal se han neste gang. Hører på kjærlighetssanger hele dagen og dagdrømmer konstant om han. Drømmer om han om natten også. Jeg blir forelsket veldig sjeldent, men når det først skjer er det som en evig rus. Er samtidig livredd for å bli såret, så jeg prøver å fokusere på andre ting og dyrke følelsene mer enn jeg må, så jeg ikke skal ta mitt eget liv om det faktisk ikke skulle fungere. Det er enda tidlig, men vi føler det samme for hverandre (heldigvis). Jeg tror faktisk jeg har møtt mannen i mitt liv. Er veldig redd for å ødelegge det ved å bare skrive dette innlegget, nesten sånn at jeg tenker at dersom jeg skriver eller sier det høyt, går det uansett til helvete... Flere fortapte sjeler som har det som meg for tiden? Anonymkode: 8f008...446 Omtrent sånn føler jeg det for kjæresten min også, og vi har nå væet sammen i ca. 2 år. Kjempeforelsket fremdeles, han er mannen i mittt liv. Bare nyt forelskelsen din, og fokuer på andre ting når dere ikke er fysisk sammen. Anonymkode: 18b63...dd1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå