AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Er litt slapp, har muskelverk og litt tung pust. Har ikke testet meg ennå men tenker det er en liten luftveisinfeksjon. Skal ta dose 2 og lurer på om det er lurt når jeg er syk? Anonymkode: 760d4...729
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Du kan spørre vaksinasjonskontoret. Beskjeden jeg fikk var at mild infeksjonssykdom a la forkjølelse ikke skal forsinke vaksinering, men at vaksine skal utsettes ved alvorlig febersykdom. Anonymkode: 31f14...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Jeg tror ikke du skal ha vaksine hvis du er slapp, har muskelverk o.l. Er noe annet hvis man har litt hoste som henger igjen men ellers er frisk. Anonymkode: 1334b...5d1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 Kan du stille opp på et vaksinesenter med luftveissymptomer? Anonymkode: 8c99e...b4b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du stille opp på et vaksinesenter med luftveissymptomer? Anonymkode: 8c99e...b4b Jeg vet ikke. Finner ikke noe info på kommunens hjemmeside eller FHI sin side. Ts Anonymkode: 760d4...729
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Fra FHIs sider: Vaksinasjon ved forkjølelse Selv om det ikke er kontraindisert å ta vaksine ved forkjølelse, skal personer med slike symptomer holde seg hjemme og ikke møte opp til vaksinasjon. Dersom vaksinasjon foregår i hjemmet, kan personen vaksineres på tross av en forkjølelse så lenge vedkommende er i fin form, og det er mulig å opprettholde basale smittevernrutiner. Anonymkode: 807a7...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fra FHIs sider: Vaksinasjon ved forkjølelse Selv om det ikke er kontraindisert å ta vaksine ved forkjølelse, skal personer med slike symptomer holde seg hjemme og ikke møte opp til vaksinasjon. Dersom vaksinasjon foregår i hjemmet, kan personen vaksineres på tross av en forkjølelse så lenge vedkommende er i fin form, og det er mulig å opprettholde basale smittevernrutiner. Anonymkode: 807a7...2cb Takk🙂 Ts Anonymkode: 760d4...729
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er litt slapp, har muskelverk og litt tung pust. Har ikke testet meg ennå men tenker det er en liten luftveisinfeksjon. Skal ta dose 2 og lurer på om det er lurt når jeg er syk? Anonymkode: 760d4...729 Hold deg hjemme! Ikke gå utestet i et stort lokale der du kan smitte mange. Anonymkode: adfe1...cc1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå