Gå til innhold

Hvor mye bevegelse er det normalt å kjenne i uke 19?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er passert 19 fullgåtte uker, og i går kjente jeg tydelige bevegelser midt på dagen. I dag har jeg ikke kjent noen ting. Heller ikke i går kveld etter jeg la meg. Har forsøkt å kjenne etter flere ganger.

Er det helt normalt at jeg ikke kjenner noe en hel dag når det var tydelig bevegelse i går?

Anonymkode: e9a88...827

Skrevet

Ja. Ungen kan snu seg og du kjenner ingenting i perioder frem til uke 27. 

Anonymkode: e70d8...33e

• Liker 1
Skrevet

Bevegelsesmønsteret variera veldig frå dag til dag så tidleg :) Har også litt å sei om morkaka er forran eller bak. Er vel etter veke 25 ein gong ein skal kjenne liv kvar dag. Eg kjende ingenting anna enn småbobling av og til før rundt veke 23-24 :)

Skrevet

Ja! Jeg har kjent bevegelser siden uke 15/16 (tredjegangs). Kjent mindre i noen dager nå-men kjenner noe innimellom. Babyen har nok snudd seg mot ryggen min med bena :) sånt er vanlig! 

Anonymkode: 8535b...3fe

Skrevet

Akkurat rundt 19-22 var det veldig opp og ned hvor mye jeg kjente, husker jeg. Skremte vannet av meg av og til. Kunne være helt stille en dag, og så fullt liv neste dag. Barnet er ikke blitt så veldig stort enda på den tiden, så det avhenger helt av hvordan barnet ligger om man kjenner noe særlig eller ei når det rører på seg.

Helt normalt det du opplever nå, med andre ord.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk, så fint å lese😀 Det er ganske deilig å kjenne at det er liv der inne, selv om jeg tydelig kunne kjenne at baby sparket rett i blæra. Så jeg gleder meg til det er jevnt hver dag! Så stusselig sånn som i dag da jeg ikke kjenner antydning en gang.

Anonymkode: e9a88...827

Skrevet

Jeg kjente ingenting i uke 19. Begynte først sånn smååått mellom uke 21-22 her, og jeg er fjerdegangs.

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt. Noen kjenner ikke liv så tidlig som uke 19 heller. Jeg personlig kjente vel liv rundt uke 18, men jeg skjønte ikke at det var liv jeg kjente før uke 21/22. Jeg kjente ikke liv hver dag før uke 27/28,og selv etter da var det varierende. Noen dager var baby veldig aktiv,.Andre ganger mer stille selv om det var bevegelser. 

Men så tidlig som uke 18 fram til ca uke 24, var det bevegelser kanskje mandag, men stille tirs og onsdag, for å kjenne noe på torsdag igjen. Osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...