AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Jeg mistrives veldig i min nåværende jobb. Jeg har en søknad inne nå. Fristen er i dag. Denne jobben har jeg veldig gode sjanser på å få. Kan jeg sykmelde meg fra min nåværende stilling og starte opp i den nye jobben mens jeg er sykmeldt? Det er forholdene ved jobben i min nåværende jobb som gjør meg syk. Jeg er frisk ellers. Men denne jobben driver meg til vanvidd. Anonymkode: 92b34...2f6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Vanvidd er ikke en diagnose som gjør at en kan hente seg en sykemelding. Du må være reelt syk, for syk til å kunne jobbe og det er legen som avgjør om det gir sykemeldingsgrunnlag Anonymkode: d53b0...7f0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 Friskmelding til arbeidsformidling. https://www.nav.no/no/person/arbeid/sykmeldt-arbeidsavklaringspenger-og-yrkesskade/sykmelding-ulike-former/friskmelding-til-arbeidsformidling Anonymkode: 9da4a...abe
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Spør nåværende arbeidsgiver om du kan gå tidligere? Evt. kan du jo sykemelde deg inntil du trer inn i den nye stillingen, dersom det er helt uutholdelig. Anonymkode: 0faca...e84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå