AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Var på fest igår der jeg drakk litt for mye og jeg endte opp med å ligge med han ene på festen, og husker bare at jeg kastet alle klærne når vi var på rommet med lyset på. Husker nesten ikke at jeg snakket noe særlig med han, og husker kun glimt av hva som skjedde. Sexen ble ikke helt vellykket da han ikke fikk den helt opp, bare nesten. Klarer ikke å huske om han og var like full som meg, da vi ikke hadde snakket så mye sammen. Jeg gikk tilslutt der fra og gikk å snakket med en annen som jeg hadde snakket med mye av kvelden og prøvde meg på han. Vi danset og sånn, men han ville ikke gjøre noe mer, pga. Personlige årsaker som er forståelig. Husker bare småglimt fra de siste timene og klarer ikke huske hvordan jeg kom meg hjem engong. Har så fylleangst at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Det verste er at jeg treffer de samme personene igjen i en bursdag som er om 1 måned😥 Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, må bare lufte tankene da jeg har så fylleangst. Vis noen har noen gode fyllehistorier så kom med de, kanskje det hjelper å høre at det ikke bare er meg 😂 Anonymkode: fa741...8a6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Drit i det. Ingen bryr seg. Anonymkode: 0166a...e57
Macro Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Hormonene dine spiller deg et puss. Ting er langt ifra så ille som du tror, og i morgen er alt bra igjen😁 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 Uff. Føler den! Det var bra at det ikke ble noe med han nr. 2 da, for syns skyld 😉 Angående han første, så var det jo ikke du som ikke fikk en opp, så han var sikkert full også. Send ham en melding og spør om formen er bra Han har sikkert også litt angst. Dette går bra og i morgen er angsten sikkert borte. Anonymkode: 7aebd...8af
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Av fylleangst historier er dette 1/10 for min del xD Verdt å skamme seg for å ha drukket så mye at man ikke passet på seg selv bedre. Sånn impulsiv sex er nokså farlig og du burde heller finne et trygt utløp for seksualiteten. Anonymkode: e4f6e...9dc
Poision-Ivy Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Av fylleangst historier er dette 1/10 for min del xD Verdt å skamme seg for å ha drukket så mye at man ikke passet på seg selv bedre. Sånn impulsiv sex er nokså farlig og du burde heller finne et trygt utløp for seksualiteten. Anonymkode: e4f6e...9dc 🤮
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå