Gå til innhold

Er ditt sosiale miljø et vanlig miljø, eller er det et uvanlig miljø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere som folk flest gjør? Snakker dere som folk flest? 

Hvis miljøet ditt er uvanlig, er det folk i ditt miljø som tror at det dere driver med er vanlig selvom det ikke er det?

Anonymkode: 3747b...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi er medlem av en hobbyklubb f.eks strikking men det er egentlig en dekkhistorie for at vi er swingers. Resten av miljøet tror vi bare holder på med "strikking".

Anonymkode: 2ecf0...36c

• Liker 1
Skrevet

Vi ser nok ut som en hvilken som helst jentegjeng. Men vi er alle personlig kristne og har møtt hverandre i det miljøet ❤️ 

Anonymkode: 6220a...733

Skrevet

Nei, rundt mitt miljø er det mye festing og fokus på russegreier.

Anonymkode: fbf30...cb2

Skrevet

Mitt miljø består av en god del entreprenører og alle ser på oss som ordentlige og skikkelige mennesker som ikke fester altfor mye. Men vi bruker LSD 3-4 ganger i året og fleinsopp enda oftere. MDMA til festivaler eller større fester. 

Ingen ville trodd det om noen av oss.. 

Anonymkode: ed734...4bd

• Liker 1
Skrevet

Nja - jeg føler vi er normale, men det er jo på grunn av ekko-kammeret mitt. Vi driver med kampsport og de fleste av oss trener 10-20 timer i uka, er mer opptatt av kosthold enn folk flest, og tenker at det er normalt å snakke om egen og andres vekt, å lekesloss selv om vi er voksne mennesker, å ikke eie personlig rom, å alltid ha småskader som knekte og forstuede fingre og tær, muskelbrister, og store blåmerker…

Anonymkode: 29e5b...f72

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...