AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Jeg er førstegangsgravid og usikker på hva som er "normalt", eller ikke. Gikk opp i vekt fort i starten av graviditeten, men etter jeg begynte å kaste opp, så har jeg ikke gått opp så mye i vekt, men er akkurat innenfor det som er anbefalt, slik at det ikke er noen fare heller. Magen vokser ganske mye, og jeg tror magen er ganske stor til å være i uke 25, får i hvert fall høre det fra andre. Det jeg opplever som rart, er at det virker som om jeg blir mindre andre steder på kroppen. I det siste, så opplever jeg å måtte ta bh'en på innerste "hekte", selv om jeg har måttet bruke den på ytterst til vanlig. Opplever også at alle bukser som har strikk i livet passer fortsatt, og til og med kan virke litt for store på lår og rumpe plutselig. Andre som har opplevd at det kun er magen som vokser, mens andre ting blir mindre? Anonymkode: 1e7c2...4c5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Ja. Når jeg hadde hyperemesis ble jeg tynnere og tynnere, men magen ble større. Denne gangen har jeg ikke lagt på meg mye, så har sannsynligvis gått ned i fett mens jeg har gått opp i graviditetsvekt. Anonymkode: f0682...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå