AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Lar dere barna få leke inne på dere voksnes soverom? Jeg ønsker ikke at barna (hverken mine eller stebarna) skal leke på vårt rom, og i alle fall ikke i vår seng. I dag har de hatt besøk av et barn jeg aldri har møtt før, og de har lekt gjemsel. Da har flere av ungene tydeligvis gjemt seg inne på vårt rom, puter og dyner var rotet til i hulter og bulter, de har vært inne i klesskap osv. Jeg sa i fra (nok en gang) om at de ikke har lov å leke på vårt rom. Senere spør ene stebarnet mitt sin far om de kan leke «monster i senga», hvor ungene gjemmer seg i senga og han er monster som kommer å tar dem.. Jeg sa at de gjerne må leke det, men IKKE i vår seng. Mannen skjønner ikke dette, og jeg blir hun strenge som nekter barna å leke på vårt rom. De kan da leke i alle andre rom i huset, men soverommet og senga mi vil jeg ha for meg selv, og jeg ønsker hvertfall ikke å ha fremmede barn der inne eller i senga mi🙈 er jeg kjip? Anonymkode: ba776...3d4 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 NEI! De får heller ikke ligge i senga med klærene de har gått i på skolen og over alt. En gang fant de på med venner å leke gjemsel på vårt rom, og ble pent bedt om å gå ut å leke. Skjer nok ikke igjen. Det er nok av steder å leke på. Soverommet mitt er adgang forbudt. Anonymkode: 7bb44...31d 24
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Nei, det får de ikke. Rommet vårt er nettopp det; vårt. Døra der er lukket store deler av tiden. Anonymkode: fd619...90c 14
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 De får ikke ha med venner inn, men de får av og til kose i senga vår med bamsene sine😊 Anonymkode: d0534...fae 14
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Jeg er så lei av å måtte være den som sier i fra til ungene at jeg ikke ønsker de skal leke på vårt rom, får ingen støtte fra mannen akkurat🙈 og jeg blir den strenge, kjipe… En ting er å ligge i sengen å kose, lese bok sammen på morgenen eller kvelden, men herjing og lek, rot i seng og klesskap får jeg fnatt av! Greit å se at jeg ikke er den eneste som ønsker å ha rommet vårt som en lekefri sone. TS Anonymkode: ba776...3d4 7
Sensi Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Mine får heller ikke leke på vårt soverom. Og kun rene (egne) barn i pysj får være i senga. De får sove der, lese bok og ha kosedyr. 8
Gjest Elder Millennial Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 Nei😅 Låser til og med døren når ungene har besøk. Er så mye rart på soverommet mitt at barn burde ikke leke der😬😳😅🙈
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 Ominous skrev (1 minutt siden): Nei😅 Låser til og med døren når ungene har besøk. Er så mye rart på soverommet mitt at barn burde ikke leke der😬😳😅🙈 Haha, ja ikke sant😅 håper de ikke kikket i nattbordskuffen😬 TS Anonymkode: ba776...3d4 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #9 Skrevet 26. september 2021 De får ikke, men de gjør det uansett. Stadige påminnelser og småkjefting fra meg, og resten av familien totalt uforstående til akkurat den regelen.Har holdt på sånn i 13 år nå. 😖 Anonymkode: ec6ee...c62 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #10 Skrevet 26. september 2021 Nei, men det er mannen og jeg helt enige om. Det er sjanseløst å ha det som grense om den ene ikke følger det opp/ikke er enig. Soverommet er vårt private rom, og der må andre banke på om de skal inn, det ser jeg på som en veldig naturlig grense. Anonymkode: d49c8...99c 7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #11 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Lar dere barna få leke inne på dere voksnes soverom? Jeg ønsker ikke at barna (hverken mine eller stebarna) skal leke på vårt rom, og i alle fall ikke i vår seng. I dag har de hatt besøk av et barn jeg aldri har møtt før, og de har lekt gjemsel. Da har flere av ungene tydeligvis gjemt seg inne på vårt rom, puter og dyner var rotet til i hulter og bulter, de har vært inne i klesskap osv. Jeg sa i fra (nok en gang) om at de ikke har lov å leke på vårt rom. Senere spør ene stebarnet mitt sin far om de kan leke «monster i senga», hvor ungene gjemmer seg i senga og han er monster som kommer å tar dem.. Jeg sa at de gjerne må leke det, men IKKE i vår seng. Mannen skjønner ikke dette, og jeg blir hun strenge som nekter barna å leke på vårt rom. De kan da leke i alle andre rom i huset, men soverommet og senga mi vil jeg ha for meg selv, og jeg ønsker hvertfall ikke å ha fremmede barn der inne eller i senga mi🙈 er jeg kjip? Anonymkode: ba776...3d4 Uavhengig av hva du mener, og mannen din mener: DERE må diskutere det, og bli enige om en felles front. Håpløs barneoppdragelse å diskutere dette etter å ha korrigert barna. Anonymkode: 6ac1e...5a3 13
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #12 Skrevet 26. september 2021 Flere ganger sett at barn har funnet sexleketøy og lekt med de. De har jo så knæsje farger. Anonymkode: e62d9...84b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #13 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Haha, ja ikke sant😅 håper de ikke kikket i nattbordskuffen😬 TS Anonymkode: ba776...3d4 Æsj. Dere har barn i hus. Anonymkode: 9d433...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #14 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Æsj. Dere har barn i hus. Anonymkode: 9d433...6c4 da lærer de å ikke snoke i andres ting. Klart man skal få ha sexleketøy Anonymkode: 58cdf...e0b 18
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #16 Skrevet 26. september 2021 Med rene klær er det lov å hoppe i den store senga, men bare når vi også er der. Han er så liten enda (snart 3.5) så problemet med besøk uten oppsyn eksisterer ikke enda. Anonymkode: d0377...d56 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #17 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Æsj. Dere har barn i hus. Anonymkode: 9d433...6c4 🤡 Anonymkode: ba776...3d4 6
Arkana Skrevet 26. september 2021 #18 Skrevet 26. september 2021 (endret) De får ikke ha med venner inn på soverommet vårt. De får lov å bruke rommet når de leker gjemsel med hverandre eller med onkelen sin. Yngste liker å ligge i senga vår og se på nettbrettet sitt mens hun koser med katten som ofte ligger der og det får hun lov til. De vet at de ikke skal snoke i skuffer og skap og skulle de finne på å gjøre det likevel er det sannsynligvis mer flaut for dem enn for oss. Dette er jo noe du og mannen din må snakke om/bli enige om, men i og med at dere er uenige må du kanskje regne med å være den som alltid er streng angående dette. Jeg hadde nok ikke giddet bruke tid og energi på å jage barn ut av soverommet vårt hvis jeg mente at det var greit og mannen min ikke ville ha dem der. Hvis det var et problem for ham fikk han gjøre det selv. Endret 26. september 2021 av Arkana 1
Supersmurf Skrevet 26. september 2021 #19 Skrevet 26. september 2021 Absolutt ikke! Mitt soverom er privat, og ikke en lekeplass for verken mine egne barn eller barnas venner. 7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #20 Skrevet 26. september 2021 Våre barn er store, og de vet godt at jeg ikke ønsker de skal leke der inne. Far i huset har aldri sagt noe på det, så ikke rart de sniker seg til set likevel.. Ekstra ugreit når de har med venner hjem, og slik som i dag, en unge jeg aldri før har møtt! Hadde nå mannen vært den som både skifter på senga, legger klær i klesskap og holder rommet ryddig, ville han kanskje sett annerledes på det han og. Pluss at det er det eneste rommet i huset jeg kan trekke meg tilbake på, som er privat.. TS Anonymkode: ba776...3d4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå