M.F Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 (endret) I dag oppdaget jeg slimete utflod når jeg tørket meg. Slim uten farge og slim med litt gult. Litt som eggløsningsslim. Er dette normalt eller kan det være noe gale? Kan ikke huske dette fra mitt tidligere svangerskap. Endret 28. september 2021 av M.F
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Utfloden kan variere mye i ett svangerskap. Noen får mer, noen mindre, noen mer tyntflytende, noen mer kremete. Burde være helt normalt. Er du bekymret ville jeg snakket med gynekolog, fastlege eller jordmor. De har best peiling og vil nok også hjelpe deg å ikke stresse med det(hvis du gjør det). Vanligvis veldig normalt med litt annerledes utflod i løpet av svangerskap🤷🏼♀️ Anonymkode: b4ed0...d38
M.F Skrevet 28. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 0.51): Utfloden kan variere mye i ett svangerskap. Noen får mer, noen mindre, noen mer tyntflytende, noen mer kremete. Burde være helt normalt. Er du bekymret ville jeg snakket med gynekolog, fastlege eller jordmor. De har best peiling og vil nok også hjelpe deg å ikke stresse med det(hvis du gjør det). Vanligvis veldig normalt med litt annerledes utflod i løpet av svangerskap🤷🏼♀️ Anonymkode: b4ed0...d38 AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 0.51): Utfloden kan variere mye i ett svangerskap. Noen får mer, noen mindre, noen mer tyntflytende, noen mer kremete. Burde være helt normalt. Er du bekymret ville jeg snakket med gynekolog, fastlege eller jordmor. De har best peiling og vil nok også hjelpe deg å ikke stresse med det(hvis du gjør det). Vanligvis veldig normalt med litt annerledes utflod i løpet av svangerskap🤷🏼♀️ Anonymkode: b4ed0...d38 Takk for svar! er sikkert helt normalt, men man blir jo nervøs for alt i disse tider😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå