AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Jeg har blitt gravid med han jeg kun har datet i tre måneder, det kom som et enormt sjokk 😬 men vi er begge godt voksne. Han har et barn fra før halve tiden. Noen som har blitt gravid etter kort tid og kan utveksle erfaringer? Han er nok ikke den store kjærligheten, men han virker flink med barnet sitt og er snill. Han respekterer beslutningen min om å beholde og vi skal prøve å få det til og fungere. Anonymkode: 1e6e4...7ae
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Lykke til Anonymkode: c8358...e8c 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Høres ut som et godt utgangspunkt! Jeg ble også gravid med min nåværende samboer etter fire måneder. Vi er fortsatt sammen og har nå to barn. Det viktigste er å finne en god far til dine fremtidige barn! Forholdet får nok av prøvelser etter at de er kommet til uansett. Mitt inntrykk er at det er de som lever godt med at de først og fremst er foreldre sammen, som faktisk overlever! Masse lykke til! Anonymkode: b9e12...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 Hvorfor fortsetter du å date han hvis han ikke er den store kjærligheten? Anonymkode: 83716...ebf 1
Gjest ABM Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har blitt gravid med han jeg kun har datet i tre måneder, det kom som et enormt sjokk 😬 men vi er begge godt voksne. Han har et barn fra før halve tiden. Noen som har blitt gravid etter kort tid og kan utveksle erfaringer? Han er nok ikke den store kjærligheten, men han virker flink med barnet sitt og er snill. Han respekterer beslutningen min om å beholde og vi skal prøve å få det til og fungere. Anonymkode: 1e6e4...7ae Lykke til!...voksen tilnærming blir aldri feil det 👍🌹
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå