Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt gravid med han jeg kun har datet i tre måneder, det kom som et enormt sjokk 😬 men vi er begge godt voksne. Han har et barn fra før halve tiden. Noen som har blitt gravid etter kort tid og kan utveksle erfaringer? Han er nok ikke den store kjærligheten, men han virker flink med barnet sitt og er snill. Han respekterer beslutningen min om å beholde og vi skal prøve å få det til og fungere.

Anonymkode: 1e6e4...7ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til

Anonymkode: c8358...e8c

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som et godt utgangspunkt! Jeg ble også gravid med min nåværende samboer etter fire måneder. Vi er fortsatt sammen og har nå to barn. 

Det viktigste er å finne en god far til dine fremtidige barn! Forholdet får nok av prøvelser etter at de er kommet til uansett. Mitt inntrykk er at det er de som lever godt med at de først og fremst er foreldre sammen, som faktisk overlever!

Masse lykke til!

Anonymkode: b9e12...1a1

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor fortsetter du å date han hvis han ikke er den store kjærligheten? 

Anonymkode: 83716...ebf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har blitt gravid med han jeg kun har datet i tre måneder, det kom som et enormt sjokk 😬 men vi er begge godt voksne. Han har et barn fra før halve tiden. Noen som har blitt gravid etter kort tid og kan utveksle erfaringer? Han er nok ikke den store kjærligheten, men han virker flink med barnet sitt og er snill. Han respekterer beslutningen min om å beholde og vi skal prøve å få det til og fungere.

Anonymkode: 1e6e4...7ae

Lykke til!...voksen tilnærming blir aldri feil det 👍🌹

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...