AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Jeg bor i Arendal, men vurderer å flytte til Tvedestrand. Er det noen her som bor der eller har bodd der som kan fortelle litt om hvordan det er? Jeg har bodd i Arendal i ti år, ikke blitt kjent med noen utenfor jobb, synes folk er vanskelig å komme innpå og klikkete. Har to tenåringer jeg er alene med og en hund. Klar for en ny start! Anonymkode: 46d8d...d3c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Vil det si at du ikke er arendalitt og har vanskeligheter med å bli kjent med folk generelt? Jeg bor ikke i tvedestrand, men vet at det er enda stillere der, spesielt i vinterhalvåret. Ville ha blitt i arendal som har mange flere valgmuligheter og forsøkt litt hardere på å bli med i grupper og knytte kontakter. Anonymkode: 76878...9fe
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vil det si at du ikke er arendalitt og har vanskeligheter med å bli kjent med folk generelt? Jeg bor ikke i tvedestrand, men vet at det er enda stillere der, spesielt i vinterhalvåret. Ville ha blitt i arendal som har mange flere valgmuligheter og forsøkt litt hardere på å bli med i grupper og knytte kontakter. Anonymkode: 76878...9fe Mulig jeg formulerte meg litt dårlig - jeg trives med «stille», spesielt om sommeren er det alt for mange folk i Arendal. Jeg er ikke arendalitt, men hadde mange venner før jeg flyttet hit. Har bodd veldig mange steder både i Norge og utlandet og har ikke generelt vanskelig for å få venner tror jeg. Mulig folk i Tvedestrand er like vanskelige å komme innpå? Anonymkode: 46d8d...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå