Gå til innhold

Ringer

Gjest ¤Humlen¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Hei,

Vet noen av dere om en bra nettside som viser forlovnings/vigselsringer?

Eller hvor fant dere ringene?

takk for svar alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer til å bestille våre ringer herfra. Litt annerledes og ikke minst mye billigere enn de man får tak i i Norge, og dessuten har ikke vi funnet ringer i Norge som vi liker like godt som de vi har funnet her. :)

Skrevet
Hei,

Vet noen av dere om en bra nettside som viser forlovnings/vigselsringer?

Eller hvor fant dere ringene?

takk for svar alle sammen!

Vi var innom gullsmed butikker,det var veldig romantisk og gå og se på ringer :)

Skrevet
Vi kommer til å bestille våre ringer herfra. Litt annerledes og ikke minst mye billigere enn de man får tak i i Norge, og dessuten har ikke vi funnet ringer i Norge som vi liker like godt som de vi har funnet her.  :)

Gud så nydelige ringer! Hvordan bestiller dere derfra? Må innrømme at jeg hadde litt språkvansker :ler: Og koster det mye i toll/frakt?

Vi skal egentlig bruke forlovelseringene våre, men kanskje jeg skal overraske min kjære på den store dagen! :kline::kline:

Skrevet

Methea;

Bestiller over nett. Bestillingsdama snakker engelsk ;)

Vet ikke hvor mye det koster i toll/frakt enda, vi får spesialpris, hehe.

Skrevet
Vi kommer til å bestille våre ringer herfra. Litt annerledes og ikke minst mye billigere enn de man får tak i i Norge, og dessuten har ikke vi funnet ringer i Norge som vi liker like godt som de vi har funnet her.  :)

Jøss, det virket veldig billig! Nå kanikke jeg nederlandsk, så litt skummelt, men ser ut som det var 90 euro for to ringer i hvitt gul, hvor dameringen hadde masse små diamanter? Kan da ikke stemme!!! *ler* Finnes denne siden på annet språk?

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

den var super den nederlandske siden:) skal ta en bedre titt når sambo kommer hjem:)

Vi fikk en kompis som er gullsmed til å lage forlovelsesringene som vi selv tegnet:) Så fikk vi dem akkurat slik vi ønsket:)

Skrevet
90 euro for to ringer i hvitt gul, hvor dameringen hadde masse små diamanter? Kan da ikke stemme!!!

90€??? :overrasket: Det kan ikke jeg se noe sted! Jeg får bare fram ringer fra 300€.

Hvis du finner en ring til 90€ så tror jeg det må være snakk om sølvringer, og ikke hvitt gull.

Skrevet
Vet ikke hvor mye det koster i toll/frakt enda, vi får spesialpris, hehe.

Toll er vel 25% av hele prisen + tollbehandlingsgebyrer.

Når frakt kommer i tillegg, så blir det kanskje ikke så mye billigere enn i Norge likevel?

Skrevet
90€???  :overrasket:  Det kan ikke jeg se noe sted! Jeg får bare fram ringer fra 300€.

Hvis du finner en ring til 90€ så tror jeg det må være snakk om sølvringer, og ikke hvitt gull.

Ringene vi bestiller koster 269€, pluss 90€ pr. diamant. (0,04ct) I norske kroner blir dette ca. 3050, og siden vi får de tilsendt veldig billig så lønner det seg for oss, pluss at ringene er mye finere enn de vi har funnet i Norge. (Pluss at vi får litt unike ringer, da.) Våre ringer er i både hvitt og gult gull.

Det er ikke sølvringer på disse sidene, men det er ingen av ringene som koster kun 90€, det er diamantene det. ;)

Sidene finnes dessverre ikke på engelsk.

Skrevet
90€???  :overrasket:  Det kan ikke jeg se noe sted! Jeg får bare fram ringer fra 300€.

hehe, nei. Vet ikke hva den prisen som stod på de ringene gjaldt, men de kostet ihvertfall 11000 nok ;)

Skrevet

De nederlandske var litt for spesielle for meg...

Vi har disse ringene og er veldig fornøyde :)

Skrevet
De nederlandske var litt for spesielle for meg...

Enig.

Skrevet

Kjempefine ringer, Tex! De var utrolig nydelige!!

Godt vi har forskjellig smak - vi ønsker ringer som svært få andre har, og har såpass spesiell smak at vi falt veldig for mange av ringene på de nederlandske sidene.

Skrevet

vi fikk spesiallaget våres på ferie vi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...