Gå til innhold

Hvordan gå ett skritt frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr noen ganger, og vi har snappet mye de siste 5 mnd. Jeg har fryktelig vanskelig for å ta ting et skritt frem, og jeg skjønner ikke hva han føler om meg. Jeg pleier å få en viss følelse av om en fyr liker meg eller ikke, men her er det virkelig ikke godt å si. 

Vi møtes av og til, har god kjemi, han sier aldri nei til å henge, men jeg får aldri til å komme inn på praten om neste steg i vennskapet, eller snakke om hva vi er eller hvor vil. 

Hva gjør jeg nå? 

Anonymkode: 15bc8...2a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtes dere som venner eller på dates?

Anonymkode: 38e5c...181

Skrevet

Tar  han på deg? Kysser han deg? Virker han sjenert?

Anonymkode: f0038...e87

Skrevet

To passive eller sjenerte, må være det verste spillet å se på?  Det er sånn at man vil låse dem inne i et mørkt kott, og ikke slippe dem ut, før de har klint, og definert seg som kjærester.  

Ts; du kommer ikke unna å gjøre deg sårbar. 

Anonymkode: 78c49...752

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tar  han på deg? Kysser han deg? Virker han sjenert?

Nei, han er ikke sjenert. Vi har hatt sex en del ganger, men jeg vil være litt mer exclusive. Men lurer på hvordan man tar det opp og snakker om det. Har veldig lite erfaring angående forhold, så derfor jeg søker råd.

Ts

Skrevet

To passive eller sjenerte, må være det verste spillet å se på?  Det er sånn at man vil låse dem inne i et mørkt kott, og ikke slippe dem ut, før de har klint, og definert seg som kjærester.  

Ts; du kommer ikke unna å gjøre deg sårbar. 

Skjønte null av hva du mente her? Kanskje jeg er dum, men kan du forklare hva du mente?

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, han er ikke sjenert. Vi har hatt sex en del ganger, men jeg vil være litt mer exclusive. Men lurer på hvordan man tar det opp og snakker om det. Har veldig lite erfaring angående forhold, så derfor jeg søker råd.

Ts

Vet du om han har sex med andre? 

Har dere snakket noe om hva dere er på jakt etter osv? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønte null av hva du mente her? Kanskje jeg er dum, men kan du forklare hva du mente?

Hvis dere ikke er sjenerte, så kan du bare stryke det. 

Du vet ikke hvordan du skal spørre sier du? 

Du bør gjøre deg sårbar, ved å si hva du tenker, og hva du ønsker at dette skal bli. Ikke still ham til veggs med spørsmål om hva han vil, men gi ham tid til å respondere på dine tanker.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvis dere ikke er sjenerte, så kan du bare stryke det. 

Du vet ikke hvordan du skal spørre sier du? 

Du bør gjøre deg sårbar, ved å si hva du tenker, og hva du ønsker at dette skal bli. Ikke still ham til veggs med spørsmål om hva han vil, men gi ham tid til å respondere på dine tanker.  

Takk for god tilbakemelding :)

Skrevet

Vet du om han har sex med andre? 

Har dere snakket noe om hva dere er på jakt etter osv? 

Vet ikke, men han sier så.. 

Nei, det jeg sliter litt med å ta opp

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså han sier han ikke har😅

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ts

Skjønner. Du må spør han om han ser andre også. Om han sier nei, så er jo det fint. Om han sier ja, kan du forklare han at du ønsker noe seriøst. Så får du høre hva han sier og ra det derfra

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er at når jeg sliter med å ta slikt opp, så er det fordi magefølelsen min allerede vet at jeg mest sannsynlig vil bli avvist.. Ikke sikkert det stemmer for deg, men verdt å tenke gjennom. 

Slik jeg ser det, har du ingenting å tape på å prøve. Det er bedre å vite enn å leve i limbo.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...