Gå til innhold

Gruer meg til å fortelle at jeg har avtaler med andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt invitert ut av en venn snart og takket ja. Gleder meg til det. Men så er det kjæresten, som bestandig blir mutt og stille når jeg gjør noe med venner. Han signaliserer at jeg nedprioriterer ham, furter og blir barnslig. Snakker vi om det hevder han at han ikke har noe imot at jeg møter venner, det er bare det at han kunne tenke seg at vi gjorde noe sammen akkurat da (hver gang). Nå gruer jeg meg til å fortelle om hyggelige ting.

Anonymkode: c67f4...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kjæresten med da vel

Anonymkode: c0094...867

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ta kjæresten med da vel

Anonymkode: c0094...867

Det vil han ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har blitt invitert ut av en venn snart og takket ja. Gleder meg til det. Men så er det kjæresten, som bestandig blir mutt og stille når jeg gjør noe med venner. Han signaliserer at jeg nedprioriterer ham, furter og blir barnslig. Snakker vi om det hevder han at han ikke har noe imot at jeg møter venner, det er bare det at han kunne tenke seg at vi gjorde noe sammen akkurat da (hver gang). Nå gruer jeg meg til å fortelle om hyggelige ting.

Er det en av motsatt kjønn? Ikke rart kjæresten din da blir litt usikker på deg. Er det en venn av samme kjønn så er det litt mer komplisert, det må enhver tåle hele tiden. Så lenge dere ikke har planlagt noe sammen den dagen må det være rom for slikt som dette som jeg kaller egentid.

• Liker 2
Skrevet

Man må kunne treffe venner i et forhold. Hadde blitt rimelig sur om mannen min oppførte seg slik. Vi bor sammen og ser hverandre daglig, skulle bare mangle å treffe venner iblant.

Anonymkode: 82793...d04

• Liker 10
Skrevet

Hadde jeg ikke kunnet treffe venner, hadde jeg valgt å avslutte forholdet. Ærlig talt.

• Liker 6
Skrevet

Slik var eksen min. Ble sur og skuffet, endret helt atferd hvis jeg prioriterte å være med venner i stedet for han. Han fikk ofte invitasjon, men det ville han heller ikke. Jeg ble lei og det ble slutt, orker ikke sånt tull. 

• Liker 3
Skrevet

Er han med venner eller gjør hobby innimellom, da? 

Anonymkode: 47b08...7b3

Skrevet

Hvor ofte treffer du venner, og hvor ofte prioriterer du kjæresten, da? Har han grunn til å føle seg nedprioritert? Man skal selvfølgelig ha tid til egne interesser og venner også, men det er viktig å prioritere kjærestetid.

Anonymkode: f667e...b2f

• Liker 1
Skrevet

Hvis du sier ifra noen dager i forveien er det jo bare å si "på onsdag skal jeg treffe xxx, så kan jo du og jeg ha en koselig datenight på enten tirsdag eller torsdag, hvilken dag passer best for deg?" 

Anonymkode: 556db...b4f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor ofte treffer du venner, og hvor ofte prioriterer du kjæresten, da? Har han grunn til å føle seg nedprioritert? Man skal selvfølgelig ha tid til egne interesser og venner også, men det er viktig å prioritere kjærestetid.

Anonymkode: f667e...b2f

Ikke meg du spør, men jeg er skikkelig nedprioritert nå for tiden. Og det gidder jeg ikke mer, alt annet er viktigere enn meg, alt!! Ikke bare det som faktisk ER viktig, så her er det straks slutt. Vekk med fjotten! 

Til TS: Om han er prioritert ellers og furter derimot, så er han bare eiesyk, kun du vet hva du prioriterer. Er lov å være med venner og ha ett eget liv, så er ballansen riktig, burde han ikke furte.

Anonymkode: 6c10e...d59

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du faktisk nedprioriterer han, så kan jeg forstå at han blir sur. Hvis ikke, så driver han med manipulasjon for å isolere deg fra andre.

Anonymkode: ab7a5...0c0

Skrevet

Barnslig av ham. Går han selv aldri ut med venner? Ta en prat om at det ikke funker å ha det sånn i forhold at man må grue seg for å si at man skal treffe venner, det er nødt til å endre seg. Du kan være grei og høre om det er noe du kan gjøre for å gjøre det lettere for ham (typ si ifra i god tid sålenge det går, ha faste kjærestekvelder der dere begge vet at dere har satt av tid til å være sammen...feks, ikke at du skal droppe venner på noen måte). 

Anonymkode: 5666e...df0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du faktisk nedprioriterer han, så kan jeg forstå at han blir sur. Hvis ikke, så driver han med manipulasjon for å isolere deg fra andre.

Anonymkode: ab7a5...0c0

Jeg nedprioriterer ham ikke. Vi har barn på hver vår kant, men annenhver uke er vi sammen så godt som hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...