Gå til innhold

Hvordan klarer du å leve sammen med en partner som du vet har vært utro, uten å si noe til han/ henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at samboeren min har vært utro, men har ikke klart å snakke med han om dette.

Jeg ønsker ikke at forholdet skal være slutt fordi jeg ønsker ikke å forholde meg til den grusomme smerten en kjærlighetssorg er, dessuten elsker jeg han veldig høyt.

Har bestemt meg for å ikke si til kjæresten at jeg vet han vært utro, og prøve å leve videre i forholdet.

Er det noen her inne som har vært gjennom dette?

Anonymkode: d40c1...c15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi disse damene legger skyld på elskerinnen. Mannen ble "tvunget" av hun slemme elskerinnen 😂

Bare les tråden "du som knuller....". 

Anonymkode: 23b41...7e8

• Liker 4
Skrevet

Jeg anbefaler deg å prate med samboeren din om dette. Ikke sundt å gå slik i lengden og en dag vil du uansett ikke klare å holde det hemmelig, ev at utoskapen kommer frem på et eller annet vis. Bedre å ta det opp nå og ev bli ferdig med det. Bare et råd. Uansett om jeg hadde elsket personen aldri så mye så hadde jeg ikke klart for alt i verden å kun holde dette for meg selv. 

Anonymkode: 663c5...59c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Fordi disse damene legger skyld på elskerinnen. Mannen ble "tvunget" av hun slemme elskerinnen 😂

Bare les tråden "du som knuller....". 

Anonymkode: 23b41...7e8

Enig😂 kidnappet/stjelt og voldtatt, gjerne over flere mnd/år😂

Anonymkode: dbfbd...d4d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...