AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Hei, jeg får hver syklus svake mensmurringer 8-9dpo. Får mens 14dpo og skal da starte med ivf, men er så redd dette skal være tegn på at noe er galt? Har blitt utredet og de finner ikke noe feil med meg, men jeg klarer ikke slutte å «lete» etter feil Er det noen andre som også har memsmurringer så «tidlig» før mens kommer? Anonymkode: f7966...776
Laura80 Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Har hatt murringer siden el denne gang…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Laura80 skrev (50 minutter siden): Har hatt murringer siden el denne gang… I hvilken pp er du i? Og, føler du murringer etter el hver gang? Anonymkode: a57dc...4c7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 TS her. Har det ikke hver eneste mnd, men enkelte mnd. Men jeg er litt hypokonder, så hvis jeg er redd for f.eks endometriose og googler symptomer så kan jeg kjenne til alle symptomer til dette - mens når jeg er opptatt og gjør andre ting så glemmer jeg det av og kjenner ingenting! Blir gal av dette! Og er så redd for å sløse bort forsøk hvis jeg har endometriose! Men har egentlig ikke noen symptomer på dette annet enn mensmurringer uken før mens.. Anonymkode: f7966...776
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Jeg har også murringer mellom eggløsning og mensen noen ganger, ikke hver gang. Og det varierer litt når og hvor mye for min del. En periode var jeg også veldig oppmerksom på det, fordi vi strevde med å få barn. Det kan godt tenkes at det er derfor jeg vet at jeg har det, det var ikke noe jeg tenkte over før vi hadde prøvd ei stund uten hell. Vi ble også utredet uten at det ble funnet noe feil, og jeg vet hvor lett det kan være å begynne å lete selv. Men selv om noe er feil og selv om man ikke finner feilen(e), betyr ikke det at det aldri vil gå. Hos oss må noe ha vært årsaken til at vi prøvde og prøvde uten at jeg ble gravid, men det gikk an å overkomme, også uten at vi fant noen årsak. Vi har to barn nå, et IVF-barn og en overraskelse som plutselig kom Anonymkode: 7cfb0...a32 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også murringer mellom eggløsning og mensen noen ganger, ikke hver gang. Og det varierer litt når og hvor mye for min del. En periode var jeg også veldig oppmerksom på det, fordi vi strevde med å få barn. Det kan godt tenkes at det er derfor jeg vet at jeg har det, det var ikke noe jeg tenkte over før vi hadde prøvd ei stund uten hell. Vi ble også utredet uten at det ble funnet noe feil, og jeg vet hvor lett det kan være å begynne å lete selv. Men selv om noe er feil og selv om man ikke finner feilen(e), betyr ikke det at det aldri vil gå. Hos oss må noe ha vært årsaken til at vi prøvde og prøvde uten at jeg ble gravid, men det gikk an å overkomme, også uten at vi fant noen årsak. Vi har to barn nå, et IVF-barn og en overraskelse som plutselig kom Anonymkode: 7cfb0...a32 Tusen takk for et godt og utfyllende svar!❤️ Og takk for du deler, det gir håp! 🥰 Anonymkode: f7966...776
Laura80 Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): I hvilken pp er du i? Og, føler du murringer etter el hver gang? Anonymkode: a57dc...4c7 Pp 10. varierer litt fra gang til gang men har ofte murringer i dpo-land ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå