AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Jeg går på dates og har stort sett vært god på å velge ut hvem jeg treffer. Som regel går samtalene lett, jeg mottar gjerne komplimenter om at de kjenner seg så raskt trygge på meg, de deler overraskende mye personlig og de sier at jeg er attraktiv. Kjenner jo at det spraker selv, når det er gjensidig ☺️Noen ganger kjenner jeg det på samme måte, andre ganger tenker jeg at det var en hyggelig fyr men ikke noen romantisk interesse... Men uansett hvor fantastisk daten var, så følger de ikke opp. Jeg vil gjerne avtale nytt møte raskt, for å føle at dette går noe sted. Det som skjer er at de jeg friendzoner er ivrige i kontakten etterpå og har vanskelig for å ta beskjeden om at jeg ikke forestiller meg noe romantisk med dem. Dem jeg blir oppriktig interessert i er mer diffuse og tilbakeholdne - kanskje de bare er mer komplekse som personer? Jeg avtaler gjerne nye dates hver uke og sletter etterhvert menn som bare blir hengende igjen på kontaktlista. Kanskje vi hadde en helt fantastisk date og de følger opp med ufattelig kjedelig tomprat på Snap? Jeg tar initiativ og foreslår nytt møte selv, om jeg er interessert, men når det da ikke passer for dem, så orker jeg ikke spør igjen. Værsågod, neste! Da er de enten ikke ærlige om at de egentlig ikke er så interesserte allikevel, eller så er jeg for utålmodig? Kan dere ikke bare være så ærlige som jeg er og si klart ifra om at dere ikke vil? Hvorfor lyve om hvor tiltrekkende jeg er eller hvor godt vi klikker helt uoppfordret, hvis man ikke ønsker å møtes igjen? Jeg forstår det ikke. De forstår visst ikke at jeg går rett videre til neste om de ikke følger opp. Jeg HAR faktisk nok av tilbud, men kunne sikkert ha stoppet å date for lengst og investert i en av dem jeg klikket med, om de ikke hadde vært så tafatte. Skjerpings?! Eller må jeg skjerpe meg?? Anonymkode: 1f43b...f9b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Du er utålmodig ja. Ikke alle har tid den dagen du eventuelt foreslår. Anonymkode: 76781...733 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Opplever det samme gang på gang, og er mildt sagt lei. Er de som må vokse opp og skjerpe seg! Anonymkode: 13110...4ac
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er utålmodig ja. Ikke alle har tid den dagen du eventuelt foreslår. Anonymkode: 76781...733 Mulig jeg er utålmodig, men så går det jo greit om de ikke kan akkurat da jeg foreslår. Da tenker jeg at de burde foreslå et annet tidspunkt eller ta initiativ relativt kort tid etter, om de er så interesserte som de sier. Det som er frustrerende er at de sier én ting men egentlig føler noe annet. Tror de jeg vil gå inn i en dyp depresjon om de er ærlige? Jeg overlever helt fint, men er så øei av å sløse energi på mennesker som egentlig ikke vil og da tydeligvis bare er noen "pleasere" i øyeblikket - det er veldig mite konstruktivt... AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Opplever det samme gang på gang, og er mildt sagt lei. Er de som må vokse opp og skjerpe seg! Anonymkode: 13110...4ac Hvor gammel er du? Hva slags typer dater du? Noen ganger lurer jeg på om det har med type menn jeg dater... Anonymkode: 1f43b...f9b 2
Hr. Aktiv Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Jeg opplever også en viss kjemi med damer jeg er på date med. Jeg vet at en del av dem synes jeg er kjekk og vil gå videre, men jeg velger å hoppe av her. Ikke noe feil ved det. Synes bare at de kansje blir litt intense eller selvfokuserte eller noe i den duren. Ikke enkelt å forstå dette og man må bare holde på til man finner noen som er like fornøyde den andre veien også. Dere er to om det og ikke bare du.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 De du kan få vil du ikke ha, de du vil ha kan du ikke få. Er ikke dette ganske standard da? Anonymkode: 081de...659 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 Jeg opplever at de fleste følger opp. Men opplevd noen ganger at det har vært kjemi og de har uttrykt Iver på å møtes igjen der og da men ikke hørt noe mer. Da har jeg forstått at interessen ikke stakk så dypt likevel. Er de interessert følger de opp. Anonymkode: ca368...ada 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 Kanskje de er redd for å bli anklaget for trakkasering? Siden metoo og alt det der. Anonymkode: 1842e...5c6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #9 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Opplever det samme gang på gang, og er mildt sagt lei. Er de som må vokse opp og skjerpe seg! Anonymkode: 13110...4ac Så du tror ikke dette gjelder begge veier? Ingen kvinne har aldri avvist en mann, ghostet, eller bare ikke fulgt opp🤔 Dette er ganske trangsynt av deg. Anonymkode: adfcf...e9f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #10 Skrevet 26. september 2021 Hr. Aktiv skrev (10 minutter siden): Jeg opplever også en viss kjemi med damer jeg er på date med. Jeg vet at en del av dem synes jeg er kjekk og vil gå videre, men jeg velger å hoppe av her. Ikke noe feil ved det. Synes bare at de kansje blir litt intense eller selvfokuserte eller noe i den duren. Ikke enkelt å forstå dette og man må bare holde på til man finner noen som er like fornøyde den andre veien også. Dere er to om det og ikke bare du. Men da går jeg ut fra at du sier det slik: Du, det var en fin date og du er flott, men jeg forestiller meg ikke at vi ses videre. Det passet forsatt ikke helt Og da er det helt ok. Bare vær ærlig?? Anonymkode: 1f43b...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #11 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du tror ikke dette gjelder begge veier? Ingen kvinne har aldri avvist en mann, ghostet, eller bare ikke fulgt opp🤔 Dette er ganske trangsynt av deg. Anonymkode: adfcf...e9f Ikke meg du siterer der, jeg er ts, men dette handler vel ikke om hvem som gjør mest feil: kvinner eller menn. Det handler om subjektive opplevelser. Det forekommer HELT SIKKERT andre veien også, men akkurat jeg som tar opp dette nå, mener at jet er god på å være ærlig ovenfor menn jeg dater. Hva andre gjør kan jeg ikke ta ansvar for. Jeg bare undres over hvorfor noen velger å kommunisere på denne måten - det virker ikke logisk for meg. Jeg nevner menn som gjør dette, fordi jeg dater menn, ikke kvinner 😛 Det Herr Aktiv sier, om at det muligens blir for intenst kan treffe på meg. Jeg ser jo gjennom menneskene jeg møter med en gang. Derfor åpner dd seg også... Kan hende jeg nå øve meg i å være noe mer reservert... Slike innspill er det jeg vil ha: forklaringer! Mulige grunner... Anonymkode: 1f43b...f9b
Hr. Aktiv Skrevet 26. september 2021 #12 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men da går jeg ut fra at du sier det slik: Du, det var en fin date og du er flott, men jeg forestiller meg ikke at vi ses videre. Det passet forsatt ikke helt Og da er det helt ok. Bare vær ærlig?? Anonymkode: 1f43b...f9b Jeg er ærlig. Sier det rett ut at hun ikke er noe for meg selv om jeg synes hun var ei flott dame. Jo mange er flotte og noen virkelig flotte selv om de ikke faller i smak til meg. 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #13 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): De du kan få vil du ikke ha, de du vil ha kan du ikke få. Er ikke dette ganske standard da? Anonymkode: 081de...659 Jo. Det er vel et fenomen, men hvorfor skjer det egentlig? Hva er mekanismene bak? Anonymkode: 1f43b...f9b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #14 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke meg du siterer der, jeg er ts, men dette handler vel ikke om hvem som gjør mest feil: kvinner eller menn. Det handler om subjektive opplevelser. Det forekommer HELT SIKKERT andre veien også, men akkurat jeg som tar opp dette nå, mener at jet er god på å være ærlig ovenfor menn jeg dater. Hva andre gjør kan jeg ikke ta ansvar for. Jeg bare undres over hvorfor noen velger å kommunisere på denne måten - det virker ikke logisk for meg. Jeg nevner menn som gjør dette, fordi jeg dater menn, ikke kvinner 😛 Det Herr Aktiv sier, om at det muligens blir for intenst kan treffe på meg. Jeg ser jo gjennom menneskene jeg møter med en gang. Derfor åpner dd seg også... Kan hende jeg nå øve meg i å være noe mer reservert... Slike innspill er det jeg vil ha: forklaringer! Mulige grunner... Anonymkode: 1f43b...f9b Jeg er enig. Det handler om subjektive opplevelser og selvfølgelig skal dere få skrive om det på deres eget forum. Jeg blir bare oppgitt over enkelte postere som hevder at det er plankekjøring for kvinner å date gjennom hele livet🙄 Det er ikke sant når en har vært en stund i gamet. Det vitner jo også mange av postene her også. Mange opprettet bare de siste døgnene. Vi kan oppsummere med at moderne dating er tøft generelt, fremfor å skylde på, henge ut kjønn, eller dra alle over en kam. Anonymkode: adfcf...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #15 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er enig. Det handler om subjektive opplevelser og selvfølgelig skal dere få skrive om det på deres eget forum. Jeg blir bare oppgitt over enkelte postere som hevder at det er plankekjøring for kvinner å date gjennom hele livet🙄 Det er ikke sant når en har vært en stund i gamet. Det vitner jo også mange av postene her også. Mange opprettet bare de siste døgnene. Vi kan oppsummere med at moderne dating er tøft generelt, fremfor å skylde på, henge ut kjønn, eller dra alle over en kam. Anonymkode: adfcf...e9f Så du mener det er helt unyttig å undres, siden dette allerede er et velkjent og forståelig problem? Da bør vi vel bare legge ned hele forumet. Kom heller med noen faktiske meninger istedenfor helt irrelevant synsing om selve problemstillingen på metanivå??? Anonymkode: 1f43b...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #16 Skrevet 26. september 2021 Du dater flere samtidig Anonymkode: 390ae...9bb
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #17 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du dater flere samtidig Anonymkode: 390ae...9bb Ja...? Er dette et løsningsforslag eller kritikk av eventuell sannhetsgehalt?? Anonymkode: 1f43b...f9b 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #18 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja...? Er dette et løsningsforslag eller kritikk av eventuell sannhetsgehalt?? Anonymkode: 1f43b...f9b Kanskje de ikke er interessert i en som dater flere. Anonymkode: 390ae...9bb
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #19 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så du mener det er helt unyttig å undres, siden dette allerede er et velkjent og forståelig problem? Da bør vi vel bare legge ned hele forumet. Kom heller med noen faktiske meninger istedenfor helt irrelevant synsing om selve problemstillingen på metanivå??? Anonymkode: 1f43b...f9b Åh, herregud. Det ser ikke ut til at du har lest innlegget ferdig før du hamrer over tastaturet med sinte fingre. Hva vil du oppnå? Jeg skrev jo akkurat i begynnelsen at alle kan skrive og synse akkurat som de vil på forumet. Lykke til i livet. Og værsåsnill, dropp overdrevent bruk av spørsmålstegn. Da tar en fort innleggene dine mindre seriøst. Anonymkode: adfcf...e9f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #20 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åh, herregud. Det ser ikke ut til at du har lest innlegget ferdig før du hamrer over tastaturet med sinte fingre. Hva vil du oppnå? Jeg skrev jo akkurat i begynnelsen at alle kan skrive og synse akkurat som de vil på forumet. Lykke til i livet. Og værsåsnill, dropp overdrevent bruk av spørsmålstegn. Da tar en fort innleggene dine mindre seriøst. Anonymkode: adfcf...e9f Er det alt du har? Kritikk av at jeg bruker to spørsmålstegn noen steder. Slapt. Ganske slapt 😜 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje de ikke er interessert i en som dater flere. Anonymkode: 390ae...9bb Men det vakre med det, er at de selvfølgelig ikke vet at jeg dater flere. Og hva betyr det å date flere? Jeg ligger jo ikke med dem jeg møter - som regel 😆 Anonymkode: 1f43b...f9b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå