AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Jeg har datet siden 2020. Ikke mye, pga korona, men litt. I starten var jeg blåøyd, og utrolig snill med de som dumpet meg. Jeg sa til dem at du er så bra, du får deg ny dame, osv, selv om de satt der og dumpet meg. Samme med eksen min når vi slo opp, jeg trøstet han og fikk null tilbake. Jeg var søt som sukker og empatisk, fordi jeg vil være en god person. Først tester de meg, hvordan er sexen, hvordan er økonomien, hva kan du tilby. De har tilogmed spurt meg hva LØNNA mi er. og rynket på nesten om det ikke var bra nok. Og testet ståa om kanskje jeg kunne kjøpe dyre møbler til dem når jeg sier at jeg har 700 000 i EK. Det er dump så fort de merker at jeg ikke er like "rik" som dem. Nå gidder jeg faen meg ikke være mer snill pike. Dumper de meg nå, så blir jeg kjølig som faen. Da får de ingen gode ord, bare at jeg er fullstendig enig i at vi har dårlig kjemi, og at jeg absolutt ikke ser for meg noe mer jeg heller. At jeg absolutt ikke er forelsket og eller tiltrukket av dem. Eller, jeg er så forståelsesfull som jeg kan bli, og så når de sier lykke til videre, så blokkerer jeg og sletter dem. Jeg virker kanskje som en bitch, Men egentlig er jeg såret. Kan ikke fatte at det finnes en eneste kvinne som har trua på menn etter å bli utsatt for tinder i noen år i voksen alder. Anonymkode: 9b5eb...052 14
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Du har et valg vet du, ingen tvinger noen til å være på Tinder og date en masse folk som dater en masse folk. Alle som er på Tinder, tror alle er der. Men det er vi ikke. Så vidt jeg kan forstå etter tråder opp og ned med frustrasjon, så er det bedre å ikke ha Tinder. Blir jo bedt ut i ny og ne uansett og har en jeg har truffet jevnlig en stund nå. Det er ikke farlig å snakke med fremmede face to face, så lenge man har en høflig tone og ikke drar sjekkereplikker, bare starte en normal samtale om hva enn som passer der og da. Ja man kan bli avvist, men det blir man jo tydeligvis veldig ofte på Tinder også. Så mitt råd er dropp Tinder! Anonymkode: b056b...be2 11
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har et valg vet du, ingen tvinger noen til å være på Tinder og date en masse folk som dater en masse folk. Alle som er på Tinder, tror alle er der. Men det er vi ikke. Så vidt jeg kan forstå etter tråder opp og ned med frustrasjon, så er det bedre å ikke ha Tinder. Blir jo bedt ut i ny og ne uansett og har en jeg har truffet jevnlig en stund nå. Det er ikke farlig å snakke med fremmede face to face, så lenge man har en høflig tone og ikke drar sjekkereplikker, bare starte en normal samtale om hva enn som passer der og da. Ja man kan bli avvist, men det blir man jo tydeligvis veldig ofte på Tinder også. Så mitt råd er dropp Tinder! Anonymkode: b056b...be2 Hvordan skal man møte noen da mener du? Jeg driver med dans og det er ikke mange heterofile menn i bachata-miljøet altså.. isåfall har de kjæreste. Jeg har en veldig girly hobby. Ikke tør jeg gå bort til menn i køa på Meny heller. Anonymkode: b8e51...2bb 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har et valg vet du, ingen tvinger noen til å være på Tinder og date en masse folk som dater en masse folk. Alle som er på Tinder, tror alle er der. Men det er vi ikke. Så vidt jeg kan forstå etter tråder opp og ned med frustrasjon, så er det bedre å ikke ha Tinder. Blir jo bedt ut i ny og ne uansett og har en jeg har truffet jevnlig en stund nå. Det er ikke farlig å snakke med fremmede face to face, så lenge man har en høflig tone og ikke drar sjekkereplikker, bare starte en normal samtale om hva enn som passer der og da. Ja man kan bli avvist, men det blir man jo tydeligvis veldig ofte på Tinder også. Så mitt råd er dropp Tinder! Anonymkode: b056b...be2 jaja kansje jeg kan date noen jeg hilser på på t bana da. Det var en fyr som var litt ruskete i tøyet og vill i blikket som fulgte etter meg inn på Tbanen på Nasjonaltheateret sist uke, kanskje det hadde vært noe. 🤪 sikkert trygt. Anonymkode: 9b5eb...052 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): jaja kansje jeg kan date noen jeg hilser på på t bana da. Det var en fyr som var litt ruskete i tøyet og vill i blikket som fulgte etter meg inn på Tbanen på Nasjonaltheateret sist uke, kanskje det hadde vært noe. 🤪 sikkert trygt. Anonymkode: 9b5eb...052 Også utrygt som å date vilt fremmede mennesker du aldri har sett irl, du får nok velge noen som ser mer normale ut da vet du, utrolig at dette på påpekes egentlig. Hvor man møter mennesker, er jo på alle livets plattformer, har dere glemt helt hvordan det er å være sosiale. Mennesker er overalt, venners venner, venner av kollegaer, ute i livet på div arrangementer, mange arenaer hvor en samtale med en man ikke kjenner faller seg naturlig. Anonymkode: b056b...be2 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Også utrygt som å date vilt fremmede mennesker du aldri har sett irl, du får nok velge noen som ser mer normale ut da vet du, utrolig at dette på påpekes egentlig. Hvor man møter mennesker, er jo på alle livets plattformer, har dere glemt helt hvordan det er å være sosiale. Mennesker er overalt, venners venner, venner av kollegaer, ute i livet på div arrangementer, mange arenaer hvor en samtale med en man ikke kjenner faller seg naturlig. Anonymkode: b056b...be2 Vet du jeg kommer meg faktisk lite ut. Jeg drar ikke alene på byen, og jeg har ikke så mange venner som drar på byen heller. Jeg kjenner nesten ingen single. Egentlig vil jeg ha en rolig og trygg data nerd som trives hjemme med meg eller på rolige turer, ikke en sosial og veltrent kjekkas som dumper meg så snart han ser noe bedre. Anonymkode: 9b5eb...052 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vet du jeg kommer meg faktisk lite ut. Jeg drar ikke alene på byen, og jeg har ikke så mange venner som drar på byen heller. Jeg kjenner nesten ingen single. Egentlig vil jeg ha en rolig og trygg data nerd som trives hjemme med meg eller på rolige turer, ikke en sosial og veltrent kjekkas som dumper meg så snart han ser noe bedre. Anonymkode: 9b5eb...052 Hm har egentlig ingen gode råd i denne kyniske dating verdenen. Er selverklært singel resten av livet (K47). Men de to langvarige forholdene mine har en fellesnevner; vi var venner før vi ble kjærester. Slik at det ble ikke noe kjemikræsj da vi kjente hverandre. Ble kjent via arbeid, men ikke slik at vi jobbet tett i årevis(hadde aldri orket). Synes tinder verdenen virker veldig kald og kynisk😭mine veninner som er der blir skuffet i 99,9% av tilfellene. Mange ganger rekker de ikke engang å treffe de potensielle datene, fordi de har bare blitt holdt varme mens fyren ventet på andre. Sukk jeg er nok gammeldags men dette spillet der…herregud. Anonymkode: 6dddf...f4e 7
Anonymburker Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 Så du har fått kjenne litt på hvordan det er å være mann.. 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #9 Skrevet 26. september 2021 Det er bare tapere på tinder. Ekte mennesker møter hverandre via jobb, skole eller bare på gata/butikken/t-banen osv. Anonymkode: 3abf4...8d2 3
Hr. Aktiv Skrevet 26. september 2021 #10 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har datet siden 2020. Ikke mye, pga korona, men litt. I starten var jeg blåøyd, og utrolig snill med de som dumpet meg. Jeg sa til dem at du er så bra, du får deg ny dame, osv, selv om de satt der og dumpet meg. Samme med eksen min når vi slo opp, jeg trøstet han og fikk null tilbake. Jeg var søt som sukker og empatisk, fordi jeg vil være en god person. Først tester de meg, hvordan er sexen, hvordan er økonomien, hva kan du tilby. De har tilogmed spurt meg hva LØNNA mi er. og rynket på nesten om det ikke var bra nok. Og testet ståa om kanskje jeg kunne kjøpe dyre møbler til dem når jeg sier at jeg har 700 000 i EK. Det er dump så fort de merker at jeg ikke er like "rik" som dem. Nå gidder jeg faen meg ikke være mer snill pike. Dumper de meg nå, så blir jeg kjølig som faen. Da får de ingen gode ord, bare at jeg er fullstendig enig i at vi har dårlig kjemi, og at jeg absolutt ikke ser for meg noe mer jeg heller. At jeg absolutt ikke er forelsket og eller tiltrukket av dem. Eller, jeg er så forståelsesfull som jeg kan bli, og så når de sier lykke til videre, så blokkerer jeg og sletter dem. Jeg virker kanskje som en bitch, Men egentlig er jeg såret. Kan ikke fatte at det finnes en eneste kvinne som har trua på menn etter å bli utsatt for tinder i noen år i voksen alder. Anonymkode: 9b5eb...052 Velkommen til verden. Slik har det vært for menn i hele menneskets historie. Vi blir målt opp med hva vi kan tilby deg som kvinne. For når de begynner sånn så har de veldig lite å tilby meg som mann. Jo de tilbyr et stort pengesluk, pent ytre og masse drama, men ingenting jeg som mann liker og setter pris på. Ved økende alder merker jeg at min verdi stiger mye og kan med det velge hvem jeg vil fortsette sammen med. Jeg opplever at det takler damer veldig dårlig og blir sure og bitre hvis de synes jeg er en fin fyr, mens jeg er litt nølende i den andre enden. Da blir det ihvertfall ikke bedre om hun drar til å blir nebbete i den andre enden. Da kjenner jeg lysta krymper litt kan du si. Jeg vet det finnes de som er kyniske. Jeg vet det finnes de som bare er egosentriske. Men de finnes på begge sider og dette er ikke bare et fenomen blandt menn, men også blandt kvinner. Blir det for ille så forlater jeg daten og avslutter. Jo det har hendt. Men husk det finnes de som er gode der ute. De vises ikke så godt så du må gjøre en viss innsats selv for å vekke dem. De står der litt bak i køen. 8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #11 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har datet siden 2020. Ikke mye, pga korona, men litt. I starten var jeg blåøyd, og utrolig snill med de som dumpet meg. Jeg sa til dem at du er så bra, du får deg ny dame, osv, selv om de satt der og dumpet meg. Samme med eksen min når vi slo opp, jeg trøstet han og fikk null tilbake. Jeg var søt som sukker og empatisk, fordi jeg vil være en god person. Først tester de meg, hvordan er sexen, hvordan er økonomien, hva kan du tilby. De har tilogmed spurt meg hva LØNNA mi er. og rynket på nesten om det ikke var bra nok. Og testet ståa om kanskje jeg kunne kjøpe dyre møbler til dem når jeg sier at jeg har 700 000 i EK. Det er dump så fort de merker at jeg ikke er like "rik" som dem. Nå gidder jeg faen meg ikke være mer snill pike. Dumper de meg nå, så blir jeg kjølig som faen. Da får de ingen gode ord, bare at jeg er fullstendig enig i at vi har dårlig kjemi, og at jeg absolutt ikke ser for meg noe mer jeg heller. At jeg absolutt ikke er forelsket og eller tiltrukket av dem. Eller, jeg er så forståelsesfull som jeg kan bli, og så når de sier lykke til videre, så blokkerer jeg og sletter dem. Jeg virker kanskje som en bitch, Men egentlig er jeg såret. Kan ikke fatte at det finnes en eneste kvinne som har trua på menn etter å bli utsatt for tinder i noen år i voksen alder. Anonymkode: 9b5eb...052 Jeg fant kjærligheten på tinder, og det gjorde flere jeg kjenner og. Men en må være kritisk. Vært helt sikker på at begge parter søker det samme. Dersom samtalen styres i seksuell retning, så avslutter du, eller sier at du ikke ønsker slike samtaler før dere har blitt bedre kjent. Ikke chat i en evighet før første møte, få det overstått relativt fort, slik at en kan se om en har kjemi i virkeligheten. Ikke ligg med noen første møtet. Og ikke minst: skru ned forventingene. Ikke ha noen forventinger til et menneske du ikke har møtt i virkeligheten. Folk er ofte veldig forskjellig fra chat, til virkelighet. De fleste kan virke intelligente, morsomme og spennende på tekst, når de har fått en halvtime på seg til å tenke over svaret. Noe helt annet kan være tilfelle i en samtale i virkeligheten, og det vet du ikke før du har møtt de. Da blir du heller ikke så skuffet om du har bygget opp en illusjon om at den personen er perfekt, også blir du avvist i virkeligheten. Og sist, men ikke minst; ikke ta en avvisning personlig. Du aner ikke grunnlaget for avvisning, og for alt du vet, har det ingenting med deg å gjøre. En avvisning kan komme på så mange forskjellige grunnlag, eller bare en følelse. Det betyr ikke at du ikke er bra nok. ❤ De fleste treffer heller ikke kjærligheten på første forsøk, husk at det skal litt til før to mennesker klaffer så godt, at begge parter vil det samme! Jeg var på tinder i to år (av og på), og på 7 dater, før jeg traff min kjæreste. De få jeg møtte i virkeligheten, hadde jeg veldig god kjemi med, på chat. Men slettes ikke samme gode kjemi i virkeligheten med samtlige. En må desverre være litt hardhudet og tåle at det ikke blir som en håper på bestandig, og en må prøve å forstå at det ikke betyr at en ikke er god nok. ❤ Anonymkode: bbe6b...33a 8
Gjest På druen Skrevet 26. september 2021 #12 Skrevet 26. september 2021 Derfor er det lurt å slutte å date. Ta helt avstand fra det. Forhold gir deg ingenting positivt uansett. Bare mas. Du må ta hensyn, informere om alt og jobbe for at det skal funke. Det finnes ikke noe mere bortkastet enn et forhold.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #13 Skrevet 26. september 2021 Anonymburker skrev (31 minutter siden): Så du har fått kjenne litt på hvordan det er å være mann.. Ja neste steg er at jeg blir incellinne. Neida. Men jeg blir jo forbannet, og synes det sykt digg å såre de tilbake. Hadde aldri trodd jeg skulle bli sånn, da jeg er en veldig empatisk person. Men nå har det kommet dit at jeg blir sint når jeg blir avvist, men reagerer på en slik passiv aggressiv måte. Bruker min myke side på å lulle de inn i tanken om at jeg skal sitte å gråte over dem hehehe. Neste steg er å gå ned ti kilo og bli en sånn dame som menn snur seg etter, og så kan jeg avvise enda flere. 🤪 Anonymkode: 9b5eb...052 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #14 Skrevet 26. september 2021 På druen skrev (12 minutter siden): Derfor er det lurt å slutte å date. Ta helt avstand fra det. Forhold gir deg ingenting positivt uansett. Bare mas. Du må ta hensyn, informere om alt og jobbe for at det skal funke. Det finnes ikke noe mere bortkastet enn et forhold. Jeg tror du er inne på noe. Kanskje jeg skal bare slutte, og jobbe med meg selv, gå ned noen kilo og bli glad og fornøyd, og heller se hva som skjer naturlig når uteliv og det sosiale blir bedre. Anonymkode: 9b5eb...052 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #15 Skrevet 26. september 2021 Anonymburker skrev (38 minutter siden): Så du har fått kjenne litt på hvordan det er å være mann.. Må bare svare på denne en gang til. JEg vet jo ikke hvordan det er å være mann. Jeg er en kvinne. Så nei jeg har ikke kjent på hva det er å være mann. 😂 Anonymkode: 9b5eb...052 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #16 Skrevet 26. september 2021 Kvinner har gjort meg kynisk. Alt handler jo om utseende penger og status for dere. Anonymkode: a5cf4...c11 1
Gjest På druen Skrevet 26. september 2021 #17 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror du er inne på noe. Kanskje jeg skal bare slutte, og jobbe med meg selv, gå ned noen kilo og bli glad og fornøyd, og heller se hva som skjer naturlig når uteliv og det sosiale blir bedre. Anonymkode: 9b5eb...052 Det beste er å ta avstand og å være alene. De fleste som blir i et forhold, blir kun fordi de gror fast i hverandre. Det er ikke sunt.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #18 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må bare svare på denne en gang til. JEg vet jo ikke hvordan det er å være mann. Jeg er en kvinne. Så nei jeg har ikke kjent på hva det er å være mann. 😂 Anonymkode: 9b5eb...052 Haha.. Det er forståelig. Men ja, det er ikke lett å date med mindre en er på topp prosenten hva utseende, status eller hva det enn er en er ute etter angår. Dette kunne sikkert vært en ny tråd, men jeg tror valgmulighetene med tinder og datingapper gjør det vanskelig for folk å slå seg til ro. Akkurat dette var nok faktisk en av tingene som var bedre/lettere før. Jeg tror mange ute på markedet har "gresset er grønnere" mentaliteten, både menn og kvinner. Anonymkode: 6728e...133 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #19 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja neste steg er at jeg blir incellinne. Neida. Men jeg blir jo forbannet, og synes det sykt digg å såre de tilbake. Hadde aldri trodd jeg skulle bli sånn, da jeg er en veldig empatisk person. Men nå har det kommet dit at jeg blir sint når jeg blir avvist, men reagerer på en slik passiv aggressiv måte. Bruker min myke side på å lulle de inn i tanken om at jeg skal sitte å gråte over dem hehehe. Neste steg er å gå ned ti kilo og bli en sånn dame som menn snur seg etter, og så kan jeg avvise enda flere. 🤪 Anonymkode: 9b5eb...052 Men det er bra du har selvinnsikt i at du faktisk blir kynisk, kald og irritert. Det er jo forsåvidt naturlig når en får en del dårlige erfaringer. Det er første steg til å faktisk gjøre noe med det. Mange her mangler dette blikket på seg selv og ender opp med å gå på de samme smellene gang på gang. Håper det ikke går utover noen som faktisk ikke fortjener det da, og at du kan nullstille på neste date og gå dit med et åpent sinn😊 Dating idag er tøft. Anonymkode: 6728e...133 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #20 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja neste steg er at jeg blir incellinne. Neida. Men jeg blir jo forbannet, og synes det sykt digg å såre de tilbake. Hadde aldri trodd jeg skulle bli sånn, da jeg er en veldig empatisk person. Men nå har det kommet dit at jeg blir sint når jeg blir avvist, men reagerer på en slik passiv aggressiv måte. Bruker min myke side på å lulle de inn i tanken om at jeg skal sitte å gråte over dem hehehe. Neste steg er å gå ned ti kilo og bli en sånn dame som menn snur seg etter, og så kan jeg avvise enda flere. 🤪 Anonymkode: 9b5eb...052 Den beste tilnærmingen er å bli en slik dame som menn vil ha, men ikke kan få. Istedet for en dame de får, men ikke vil ha ❤️ Anonymkode: 5c899...cf7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå