Gå til innhold

Smugtitte på pupper?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym nå
Skrevet

Hei

Jeg smugtitter alltid på andres pupper - i dusjen, venninner etc..

Så ser jeg alltid noen som har flotte, store pupper - så tenker jeg "skulle ønske jeg også hadde sånne".

Burde være fornøyd med mine egne - men vil ha alle andres :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det å være jente. Vi sammenligner oss alltid med andre og er aldri fornøyd med hvordan vi ser ut fra før av.

Skrevet

Smugtitte på pupper gjør jeg så ofte jeg kan! :D

Men for å overføre til tilsvarende situasjon hos gutta, så må jeg si at jeg ser på hva de andre gutta har for slags 'utstyr'. Er ganske fornøyd med meg selv, så jeg har ikke noe problem med det. Kikker bare for å se hvordan det står til i 'de andres leir'.

Skrevet

Titter ofte på pupper, ja.. Spesielt de jeg vil ha.. Vurderer om jeg skal rive dem av eller ikke, er derfor jeg stirrer så lenge av gangen.. :ler:

Skrevet

æsj.. fikk plutselig ikke veldig lyst til å dusje i offentlig dusj.. (men jeg er jo ikke noe bedre selv, dvs, er ikke spes puppefiksert, men sammenligner nok desverre med andres kropper ja..) :/

Skrevet

Legger ikke merke til andres pupper når jeg er i fellesdusj.

Flate mager derimot, de kan jeg skotte på, og misunne littegrann. ;)

Skrevet

Ja, det jeg ikke er fornøyd med hos meg selv ser jeg langt etter hos andre:) Det gjør vel alle..

Skrevet
Sånn er det å være jente. Vi sammenligner oss alltid med andre og er aldri fornøyd med hvordan vi ser ut fra før av.

For det gjør jo ikke gutter..?

Skrevet

Jeg er faktisk fornøyd med hvordan jeg ser ut jeg.

Hadde jeg ikke hatt det utseendet jeg har hadde jeg jo ikke vært meg.

Men jeg kan godt se på andre, både kvinner og menn.

Skrevet

Akkurat sånn gjør jeg og. Har mange venninner som har kjempeflotte pupper, og blir derfor veldig misunnelig. Ikke det at jeg tror mine er kjempestygge, men de kunne godt ha vært litt større og velformede. Jeg kan aldri gå uten BH slik som mange andre kan, da ser alt bare kjemperart ut!

Æsj

Skrevet

Jeg sammenlikner meg med andre jenter jeg også, ubevisst og beviisst- og det

gir seg ikke selv om jeg er 33.

Jeg ser på kropp, pupper og ansikt/blikk og tenker faktisk ubevisst der og da på gradering: er jeg selv en 9'er mens hun der er en 7'er? Eller "oj, hun der var en 10'er".

Det stopper aldri dette.

Skrevet
For det gjør jo ikke gutter..?

Det gjør de sikkert.

Men det er nå et typisk jentefenomen å aldri være fornøyd med seg selv. (og da sier jeg ikke at gutter ikke opplever det samme).

Skrevet

Satt og diskuterte dette med noen venninner for ikke lenge siden. Jeg mener at kanskje jeg har stygge pupper, og den andre har fine, mener de selv at de har stygge og jeg har fine osv osv. Rare greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...