AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Jeg har holdt på med min ekskjæreste i 6 mnd nå, og plutselig ghoster han meg. Nå viser det seg at han bor sammen med en annen dame. Vi har alltid vært hos meg når vi har møttes da han sa han bor med broren. Hvordan skal jeg fortelle damen hans om dette på mest mulig skånsom måte? Vil også unngå at eksen min klikker totalt på meg, da han kan være ustabil(vold). Anonymkode: 523d9...98a 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Oi, her er det litt av en hårfin balansegang på kniveggen! Jeg tror jeg ville ha fortalt henne det, rett som det er med at du faktisk ikke kjente til at han så noen ettersom han ikke sa så til deg, men jeg ville også ha holdt kontakten med henne, da for å holde et våkent øye med eksen din slik at han ikke utagerer - verken på deg eller henne. Han trenger ikke å la det gå utover deg, da det er hun som har en nærere relasjon til ham, og er derved kanskje litt mer utsatt i så øyemed. Anonymkode: 4d442...fea 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oi, her er det litt av en hårfin balansegang på kniveggen! Jeg tror jeg ville ha fortalt henne det, rett som det er med at du faktisk ikke kjente til at han så noen ettersom han ikke sa så til deg, men jeg ville også ha holdt kontakten med henne, da for å holde et våkent øye med eksen din slik at han ikke utagerer - verken på deg eller henne. Han trenger ikke å la det gå utover deg, da det er hun som har en nærere relasjon til ham, og er derved kanskje litt mer utsatt i så øyemed. Anonymkode: 4d442...fea Det er nok meg han kommer til å la det gå utover. Jeg er redd han skal komme midt på natten eller noe i den dur, og jeg bor på en leilighet på gateplan. Jeg håper jo hun kan la være å si det kommer fra meg, men samtidig er det sikkert vanskelig for henne når hun skal konfrontere han. Anonymkode: 523d9...98a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nok meg han kommer til å la det gå utover. Jeg er redd han skal komme midt på natten eller noe i den dur, og jeg bor på en leilighet på gateplan. Jeg håper jo hun kan la være å si det kommer fra meg, men samtidig er det sikkert vanskelig for henne når hun skal konfrontere han. Anonymkode: 523d9...98a Kunne en prat med politiet vært en mulig løsning? Voldsalarmer og besøksforbud finnes av gode grunner Anonymkode: 4d442...fea 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Jeg ville ikke sagt noe. Anonymkode: f3c0a...f3d 1
Maggi2 Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Hva er vitsen med å si noe til damen hans hvis det betyr at han kommer til å bli voldelig mot deg? Og hva er vitsen med å "holde på med han" når det er slutt og han er voldelig? Høres ut som om du VIL ha drama her. La dem være uten å si noe, ta deg sammen, og gå videre. Og pris deg lykkelig for at han ghostet deg nå. Du har en ny sjanse til et bra liv uten vold og drama, grip den! 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 Maggi2 skrev (Akkurat nå): Hva er vitsen med å si noe til damen hans hvis det betyr at han kommer til å bli voldelig mot deg? Og hva er vitsen med å "holde på med han" når det er slutt og han er voldelig? Høres ut som om du VIL ha drama her. La dem være uten å si noe, ta deg sammen, og gå videre. Og pris deg lykkelig for at han ghostet deg nå. Du har en ny sjanse til et bra liv uten vold og drama, grip den! Kan hende TS har litt mer samvittighet enn deg mulig? Anonymkode: 4d442...fea 4
Maggi2 Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan hende TS har litt mer samvittighet enn deg mulig? Anonymkode: 4d442...fea Meget mulig det. Men hun får drømme videre hvis hun tror at denne nye damen blir så takknemlig at hun ikke kommer til å si til kjæresten sin hvem som har sladret. Det skjer ALDRI. Endret 26. september 2021 av Maggi2 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #9 Skrevet 26. september 2021 Maggi2 skrev (2 minutter siden): Meget mulig det. Men hun får drømme videre hvis hun tror at denne nye damen blir så takknemlig at hun ikke kommer til å si til kjæresten sin hvem som har sladret. Det skjer ALDRI. Og det var derfor jeg anbefalte en bøffer ved navn "POLITIET" nettopp for å forebygge eventuelle hendelser. Anonymkode: 4d442...fea 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #10 Skrevet 26. september 2021 Du skal vel for faen bare holde kjeft? Hvorfor i det hele tatt lage et problem av et ikke-problem? I tillegg spørre om råd her på kg? Makan! Anonymkode: 950f0...d2f 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #11 Skrevet 26. september 2021 Si det til damen. Hun har rett til å vite det slik at hun selv kan ta valget om hun vil tilgi han, eller finne en annen som behandler henne bedre. Anonymkode: 5c0e0...975 7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #12 Skrevet 26. september 2021 Hvorfor lar du deg knulle av en utagerende, voldelig mann? Fortjener du ikke bedre? Anonymkode: 750e6...210 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #13 Skrevet 26. september 2021 Hevngjerrige, forsmådde damer som bare vil lage trøbbel, æsj. Anonymkode: 950f0...d2f 3
Maggi2 Skrevet 26. september 2021 #14 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og det var derfor jeg anbefalte en bøffer ved navn "POLITIET" nettopp for å forebygge eventuelle hendelser. Anonymkode: 4d442...fea Politiet står ikke vakt 24/7 utenfor hos TS fordi hun mener det kanskje kan eskalere til noe når hun sladrer om dette til denne damen. Mulig de tar det alvorlig hvis de allerede har vært involvert i trøbbel mellom TS og eksen tidligere, men selv da skal du ikke være for sikker. Hvorfor må hun absolutt sladre egentlig? Tror du ikke han taperen tidsnok viser sitt sanne jeg overfor ny dame, slik at hun kan ta valget sitt basert på det, uansett?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #15 Skrevet 26. september 2021 Maggi2 skrev (3 minutter siden): Politiet står ikke vakt 24/7 utenfor hos TS fordi hun mener det kanskje kan eskalere til noe når hun sladrer om dette til denne damen. Mulig de tar det alvorlig hvis de allerede har vært involvert i trøbbel mellom TS og eksen tidligere, men selv da skal du ikke være for sikker. Hvorfor må hun absolutt sladre egentlig? Tror du ikke han taperen tidsnok viser sitt sanne jeg overfor ny dame, slik at hun kan ta valget sitt basert på det, uansett? Aldri om politiet ville gitt henne råd om å sladre, de hadde ikke løftet en finger så lenge denne dama oppsøker problemene selv. Anonymkode: 950f0...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #16 Skrevet 26. september 2021 Jeg ville fortalt. Dere som mener at man ikke skal sladre, har neppe opplevd utroskap. Det er ingenting som gjør så vondt som å vite at man har kastet bort flere år på en kar, og giftet seg med i mitt tilfelle, som lå rundt så mye han ønsket og at dem som visste om det valgte å ikke si noe. Ts, kan du bo midlertidig hos familie eller venner i en uke eller to etter at du har fortalt? Og kanskje sette opp et lite kamera som kan vise deg om han prøver å komme til leiligheten din etc? Anonymkode: 4d68a...0d4 3
Gjest Alterego666 Skrevet 26. september 2021 #17 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du skal vel for faen bare holde kjeft? Hvorfor i det hele tatt lage et problem av et ikke-problem? I tillegg spørre om råd her på kg? Makan! Anonymkode: 950f0...d2f Du er exen?
Gjest Alterego666 Skrevet 26. september 2021 #18 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hevngjerrige, forsmådde damer som bare vil lage trøbbel, æsj. Anonymkode: 950f0...d2f Du ER exen!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #19 Skrevet 26. september 2021 Fortell henne det. Gi henne muligheten til å komme seg unna! Anonymkode: f0e7c...410 3
Hr. Aktiv Skrevet 26. september 2021 #20 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har holdt på med min ekskjæreste i 6 mnd nå, og plutselig ghoster han meg. Nå viser det seg at han bor sammen med en annen dame. Vi har alltid vært hos meg når vi har møttes da han sa han bor med broren. Hvordan skal jeg fortelle damen hans om dette på mest mulig skånsom måte? Vil også unngå at eksen min klikker totalt på meg, da han kan være ustabil(vold). Anonymkode: 523d9...98a Det er ingenting du skal eller kan legge deg borti. Du vil bare tape på dette uansett hvor riktig det føles ut å si det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå