AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Det høres sikkert helt tullete ut, men terskelen for å ha sex har økt. Grunnen er at det er så utmattende. Etter at jeg fødte er jeg liksom blitt mye mer følsom. Nå kommer jeg mye lettere enn før. Det begynte mens jeg ammet. Da kunne mannen min ta på brystene mine og få meg kåt på en-to-tre. Og når vi lå med hverandre, idet det ble mulig etter fødselen, fikk jeg orgasme på andre måter enn før. Raskere, oftere og sterkere. Tidligere kunne det ta tid og jeg brukte ofte vibrator. Nå har jeg begynt å få vaginalorgasmer, som oftest allerede når han trenger inn i meg første ganger. Og så kommer jeg egentlig hele tiden mens vi har sex. Det er helt vanvittig intenst og etter at han har kommet er jeg helt utslitt. Det kan også gå for meg hvis vi ligger og kliner og han tar på brystene mine og i hvert fall hvis han tar meg mellom bena med klærne på. Det er jo helt enormt deilig, men så sykt slitsomt og jeg vet at når vi skal ha sex må jeg forberede meg mentalt som om jeg skal løpe maraton. Han digger jo dette og er helt fascinert av det, så noe særlig trøst får jeg ikke. Lurer på om andre har opplevd det etter fødsel og om det går over etter hvert, f.eks. når jeg slutter å amme og hormonene endrer seg. Anonymkode: d2866...17f 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Jeg synes dette bare høres herlig ut jeg. Orgasme er jo utrolig deilig og det at du kommer lettere burde jo være en bonus. 😊 Ille at det skal føre til at terskelen for sex skal øke da, og at du synes det blir utmattende. 🤔🙄 Anonymkode: 309ce...b33
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Dette må da være tidenes"luksusproblem". Er det ikke bare deilig da? Kanskje passe på å nyte, man vet ikke hvor lenge det varer.. Anonymkode: 1f177...567 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Ja, jeg vet. Men jeg blir nesten redd for meg selv for dette kom så plutselig rett etter fødselen og jeg har aldri lest om det før. I går var mannen min klar for noe. Jeg hadde tenkt å gjøre noe annet så jeg sa jeg ikke hadde lyst akkurat da. Så sto han bak meg og tok den ene hånden på puppen min og strøk meg såvidt mellom bena med den andre, og så - jeg: Faen, jeg må likevel. Da han var inni meg kom jeg første gangen og så sluttet det ikke. Tidligere har jeg liksom kunnet "elske", koseprate mens vi hadde sex, og så jobbe frem orgasmen som avslutningen. Nå er jeg helt borte vekk, helt rusa i orgasmetåka egentlig så lenge det varer og til han slutter. Akkurat som om en nærhet underveis forsvinner, og så er jeg helt utslitt etterpå. Et par ganger har jeg grått. Anonymkode: d2866...17f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg vet. Men jeg blir nesten redd for meg selv for dette kom så plutselig rett etter fødselen og jeg har aldri lest om det før. I går var mannen min klar for noe. Jeg hadde tenkt å gjøre noe annet så jeg sa jeg ikke hadde lyst akkurat da. Så sto han bak meg og tok den ene hånden på puppen min og strøk meg såvidt mellom bena med den andre, og så - jeg: Faen, jeg må likevel. Da han var inni meg kom jeg første gangen og så sluttet det ikke. Tidligere har jeg liksom kunnet "elske", koseprate mens vi hadde sex, og så jobbe frem orgasmen som avslutningen. Nå er jeg helt borte vekk, helt rusa i orgasmetåka egentlig så lenge det varer og til han slutter. Akkurat som om en nærhet underveis forsvinner, og så er jeg helt utslitt etterpå. Et par ganger har jeg grått. Anonymkode: d2866...17f Hmm. Altså, tenker at noe av det kanskje er hormonelt? F.eks dette med gråting. Hvis du blir helt utmattet av det så det blir ubehagelig bør du kanskje sette litt grenser. Fikk ikke med meg hvor lenge siden fødselen var? Jeg hadde det ikke så voldsomt som du men følte det var litt mer følsomt rett etter fødselen (dvs. sånn 6-8 uker etter). Nå er det 8mnd siden og føler det er blitt mer som før. Skulle ønske jeg hadde det mer som du egentlig Anonymkode: db83c...1fa
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Det var fire måneder siden fødselen 15. september. Nei, det er ikke ubehagelig på noen vond måte heller. Tenk deg en råsterk orgasme, der du bare er helt i tåka, får lyst til å skrike og kjenner at kroppen styrer seg selv på en måte. Tenk deg at det er sånn lenge, så lenge sexen varer, at orgasmen aldri tar slutt og at du ikke får landet og pustet ut. Han digger det jo, gjør seg ikke ferdig, men kontrollerer og lar det trekke ut, føler seg som konge. Og så er det sånn at jeg disse ukene har tent så lett, sånn jeg skrev, at han liksom bare kan sette meg igang ved å ta litt og så må jeg. Nå leser jeg mer om dette, har også spurt fastlegen, og konklusjonen er at det ganske sikkert vil normalisere seg etter hvert. Hun legen min sa bare at jeg fikk venne meg til å nyte det, for kroppen er rar og dette er noe som kanskje bare hender meg akkurat nå. Anonymkode: d2866...17f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå