AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Hva synes dere om å kun si glad i deg og ikke elsker deg? Er det bra nok etter å ha levd sammen i 20 + år? Mannen sier ikke elsker deg, men mer glad i deg. Er det mange som bruker "elsker deg " 😊 Anonymkode: 14c5b...507
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Har vært sammen i 12 år og de første årene sa han "elsker deg", men nå er det ikke "glad i deg" engang. Han viser at han er glad i meg mer med handlinger, og kaller meg "lille venn".( Dette kaller han barnet sitt også) Anonymkode: f7aae...61c
Gjest Elder Millennial Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 (endret) Det er jo intensjonen bak ordene som teller ikke nøyaktig hvilke ord som blir brukt. Vi er litt forskjellige sånn, jeg synes handling sier mye mer enn ord. Selv om jeg liker å høre gode ord, både komplimenter og at jeg er elsket så har jeg på grunn av oppveksten ikke nødvendigvis så stor tiltro til ord alene. Det må være en kombinasjon av ord og handling. Mulig mannen din viser kjærlighet på andre måter enn bare med ord? Endret 26. september 2021 av Elder Millennial
Gjest Alterego666 Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 «Jeg elsker deg» fungerer bra stort sett hver dag her. Kjærligheten vår fant sin vei mellom oss et godt stykke ut i livet, og vi tenker at vi ikke har en dag å miste.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Samboer sier ingen av delene lenger etter 6 år og 2 små barn, viser det heller ikke... 🙄 Anonymkode: f3128...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå