Gå til innhold

Noe klær du har dilla på? som fks skodilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jakkedilla, hva med dere?

Anonymkode: 296c4...a84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullgensere 🙄 Har virkelig nok, men kjøper stadig ny. 

Skrevet

Jeg har dilla på silketøy, særlig underplagg som singleter, underkjoler etc., og har dermed mye mer av det enn jeg trenger.

Anonymkode: c839b...cac

Skrevet

Sko og vide bukser. Har sikkert 30 par sko, og rundt  15-20 vide bukser. 

Skrevet

Kjoler, kåper og jakker. 

Skrevet

Sokker :fnise: Kombinasjonen av små føtter og en forkjælighet for nusselige ting, så har jeg skuffa full av barnesokker med enhjørninger, ponnier, kaniner osv. (og litt batman, dinosaurer, haier ol). Har også en fancy kontorjobb med penere bukser, bluser, blazers og hele den greia der, og ingen vet at jeg har my little pony sokker på beina 😄

Anonymkode: 7e648...195

• Liker 5
Skrevet

Dilla på sko og jeans

Anonymkode: 9878b...a5f

Skrevet

Hadde i min ungdom både veske-dilla og sko-dilla. 

Nå ligger alle de gamle designerveskene-og skoene på loftet, og jeg lurer fælt på hva i alle dager det var jeg drev med :P 

Anonymkode: 3276d...4ec

Skrevet

Jeg samler på kule sokker og strømpebukser. Har supermann sokker, spiderman og alle mulige superhelter og kule sokker og strømpebukser. Livet er for kort til å ikke ha den lille gleden i hverdagen. Kunne sikkert gått med anonyme grå og sorte sokker og strømpebukser. Men hvorfor skal livet være kjedelig? Koser meg med at det er mannemoten nå, så skiller meg ikke akkurat ut. 

Anonymkode: 95077...250

• Liker 1
Skrevet

Jeg skifter på diller, jeg har sånne perioder hvor jeg bare kjøper EN ting eller alt i EN farge. 

Nå har det vært vide bukser og jeans, jeg så til og med at jeg har to av akkurat samme modell i samme farge liggende nå.. 

Tidligere har det vært skinnbukser, skinnjakker, converse-sko, boots, bandage/bodycon-kjoler, strikkekjoler, skjerf, luer, skinnhansker.. jeg har femten av alt. 

Anonymkode: 85d9f...ac1

• Liker 1
Skrevet

Kjoledilla! Har bare én bukse, som jeg bruker når jeg skal være ute og det er for kaldt med kjole. Ellers er det kjole hele året rundt.

Anonymkode: 0b113...4cd

Skrevet

Vesker 🤩🤩 Jeg har alltid hatt mange vesker, dog har samlinga blitt noe redusert de siste årene på grunn av flytting.

Skrevet

Jeg har sokkedilla 😄 

Anonymkode: b101c...da0

Skrevet

Sokkedilla, spesielt tubesokker, synes det er kjempesexy når jeg en sjelden gang ser noen med knehøye sokker. Hettegensere får jeg heller ikke nok av. 

Anonymkode: 4f8dd...f1c

• Liker 1
Skrevet

Skodilla. Har akkurat pakket bort 16 par sommersko..

Anonymkode: 0bc5f...36e

Skrevet

Kjoler og sko

Sko sikkert fordi jeg vet at de passar. Nå er jeg normalvektig og ikke så spennede med sko.

Men  jeg har sikkert 50 par sko og 50 kjoler  

Anonymkode: 70cfe...955

Skrevet

Ullgensere, ulljakker o.l. Går alltid med ull, sommer som vinter så må ha litt å bytte på..

Anonymkode: 04a69...a6c

Skrevet

Sykehusklær. Komfortable som søren 

Anonymkode: 89534...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...