Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Jeg har skikkelig hormonkluss denne mnd, har PCOS. Forrige mens var nesten tre uker forsinket, litt mye til meg og være. Denne mnd har jeg hatt ømme pupper i snart tre uker,har IKM om fire dager. Har hatt en del menssmerter også, og masse kviser. Det jeg ikke skjønner er de ømme puppene og menssmertene,hvordan kan det komme mange uker før IKM? Jeg trodde det var progesteronet som ga ømme pupper,men jeg kan da ikke ha masse progesteron i mange uker vel? Skal ikke det komme like rundt IKM? Skjønner ingenting lengere... :icon_question: Er så lei denne kroppen!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Ønsker ikke noe mer enn det,men det tviler jeg sterkt på. Hadde mensen nesten som vanlig sist, den var kanskje litt kortere,men jeg blødde ganske mye de første dagene. Og symptomene som veldig ømme pupper og menssmerter nå og da kom bare noen dager etter mensen var ferdig. Er så lei hormoner i ubalase. I neste liv skal jeg være mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå