AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Hei! Jeg jobber som tilkalling i en bolig. Det er en stund siden jeg har vært der siden jeg nettopp fikk fast jobb et annet sted. Jeg har satt meg opp på jobb tre helger fremover for å få inn litt ekstra penger. Når jeg kommer på jobb kjenner jeg at jeg hater å være der. Jeg føler at jeg blir dårlig behandlet av kollegaene mine og at jeg ikke finner mening med jobben jeg gjør.Det hjelper heller ikke at man jobber døgn. Siden jeg egentlig ikke trenger jobben vil jeg gjerne slutte. Er det en måte jeg kan slippe å jobbe de to neste helgene? Anonymkode: aca9b...3af
Humas Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Er bare nysgjerrig, hatet du å jobbe som tilkalling på bolig også? Er det noe annet du jobber med nå? Og så svar på spørsmålet; noen få vakter klarer du, da vil du tenke at du klarte det uten å gi opp så lett. Jobbliv er ikke alltid enkelt. Lur hjernen til å tenke at du trives i jobben disse ukene. (Kanskje kollegaene til og med vil like deg bedre. Kanskje det lyser av deg at du hater jobben.. Da blir det ofte litt sånn "karma"..
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 10.06): Hei! Jeg jobber som tilkalling i en bolig. Det er en stund siden jeg har vært der siden jeg nettopp fikk fast jobb et annet sted. Jeg har satt meg opp på jobb tre helger fremover for å få inn litt ekstra penger. Når jeg kommer på jobb kjenner jeg at jeg hater å være der. Jeg føler at jeg blir dårlig behandlet av kollegaene mine og at jeg ikke finner mening med jobben jeg gjør.Det hjelper heller ikke at man jobber døgn. Siden jeg egentlig ikke trenger jobben vil jeg gjerne slutte. Er det en måte jeg kan slippe å jobbe de to neste helgene? Anonymkode: aca9b...3af Sykemelde deg kanskje? Anonymkode: d2f29...522
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sykemelde deg kanskje? Anonymkode: d2f29...522 folk som deg er en skam. Anonymkode: 0d406...901 6
pia mater Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Snakk med sjefen, kan være de har noen andre som kan ta vaktene istedet. Ellers er det bare å bite sammen de siste timene der. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sykemelde deg kanskje? Anonymkode: d2f29...522 Når skal folk lære? Du kan ikke «sykemelde deg». Det er legen som sykemelder. Anonymkode: 9d3da...c92 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 On 9/26/2021 at 10:06 AM, AnonymBruker said: Hei! Jeg jobber som tilkalling i en bolig. Det er en stund siden jeg har vært der siden jeg nettopp fikk fast jobb et annet sted. Jeg har satt meg opp på jobb tre helger fremover for å få inn litt ekstra penger. Når jeg kommer på jobb kjenner jeg at jeg hater å være der. Jeg føler at jeg blir dårlig behandlet av kollegaene mine og at jeg ikke finner mening med jobben jeg gjør.Det hjelper heller ikke at man jobber døgn. Siden jeg egentlig ikke trenger jobben vil jeg gjerne slutte. Er det en måte jeg kan slippe å jobbe de to neste helgene? Anonymkode: aca9b...3af Jeg ville sluttet. Det lureste du kan gjøre er å gå på jobb de dagene du har satt deg opp, etterpå kan du slutte. Du kan snakke med lederen og si at det var mer slitsomt enn du trodde å jobbe så mye ekstra, du kan spørre om hun kan finne noen andre til å ta vaktene. Trenger du egentlig å jobbe mer enn 100%? Anonymkode: 4352f...0c4
Loff77 Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 10.06): Hei! Jeg jobber som tilkalling i en bolig. Det er en stund siden jeg har vært der siden jeg nettopp fikk fast jobb et annet sted. Jeg har satt meg opp på jobb tre helger fremover for å få inn litt ekstra penger. Når jeg kommer på jobb kjenner jeg at jeg hater å være der. Jeg føler at jeg blir dårlig behandlet av kollegaene mine og at jeg ikke finner mening med jobben jeg gjør.Det hjelper heller ikke at man jobber døgn. Siden jeg egentlig ikke trenger jobben vil jeg gjerne slutte. Er det en måte jeg kan slippe å jobbe de to neste helgene? Anonymkode: aca9b...3af Ja dette synes jeg kvalifiserer til ufør, aap eller minst en lengre sykemelding, skulle bare mangle
missmcbeal Skrevet 29. september 2021 #9 Skrevet 29. september 2021 Det kan gjerne bli mer styr om du prøver å slippe å få jobbe de siste helgene. Det høres lenge og forferdelig ut med 2 helger, men mitt råd er at du biter tenna sammen i to helger til også sier du nei til flere vakter og slutter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå