Gå til innhold

Mye eller lite søl?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurte om noen hadde noen preferanser her.

Jeg synes selv det kan være greit med ikke alt for mye av det gode. Så slipper man at det blir så mye å tørke eller havner "overalt".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre eventuelle partnere, om hvor mye sæd de har da. Helst før dere har sex ;)

Skrevet
Du får spørre eventuelle partnere, om hvor mye sæd de har da. Helst før dere har sex  ;)

Tror ikke du forsto spørsmålet.

Skrevet

Kan ikke si at jeg bryr meg så mye om det.. Det er vel kansje varierende fra gang til gang :overrasket:

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)
Bare lurte om noen hadde noen preferanser her.

Jeg synes selv det kan være greit med ikke alt for mye av det gode. Så slipper man at det blir så mye å tørke eller havner "overalt".

Dusteinnlegg! Hva er bekymringen egentlig? Betyr det noe som helst om det kom mye eller lite, enten det havnet her eller der(utapå eller inni)? Så lenge akten var god hvorfor henge seg opp i naturlig spill av kroppsvæsker etterpå? Underlig........ :frustrert:

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet helt... Om jeg foretrekker mye søl? Hvem foretrekker mye søl? Og hvilken rolle spiller det hvor mye som kommer?

Av alle rare ting å lure på?... :roll:

Skrevet

Synes også sprøsmålet er litt merkelig! Men hvis jeg fikk velge, så velger jeg natrligvis minst mulig søl, men det spiller jo ingen rolle. Det er jo overhodet ikke avgjørende på noen som helst måte!

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på, gitt! Spiller overhodet ingen rolle hvor mye som kommer, går jo ikke akkurat an å bestemme... Og skulle jeg dumpe en mann.. "nei, det der var ikke noe for meg, han spruta jo en halv desliter i gangen, jo :roll: " Haha!

Men en annen ting jeg har lagt merke til, er at menn har ulikt trykk, altså noen spruter langt, andre bare renner det litt utav, liksom. Men det spiller jo ingen rolle det heller.

Skrevet
Det har jeg aldri tenkt på, gitt! Spiller overhodet ingen rolle hvor mye som kommer, går jo ikke akkurat an å bestemme... Og skulle jeg dumpe en mann.. "nei, det der var ikke noe for meg, han spruta jo en halv desliter i gangen, jo  " Haha!

Han må ha vært svært kåt siden han ikke klarte å holde seg lenger enn til gangen (entrèen)? :ler::ler::ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...