AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Jeg har aldri vært på tinder før. Men litt inspirer av en tråd i et annet forum, med sjokkerende tinder date historier og inspirert av alle trådene om hvorfor enkelte ikke får napp, så oppfordrer jeg deg til å dele din værste tinder historie. Eller dating historie da Anonymkode: 139a8...cdc
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Min verste historie var da jeg matchet med ei da jeg var på forretningsreise til Bergen. Vi avtalte å ta en øl på bryggen og ta det derfra. Jeg var klar på at formålet mitt var sex for en kveld og natt da jeg var i Bergen ifm arbeid et par dager. Vi møttes, tok tre - fire øl hver så spurte jeg henne rett ut om hun ønsket seg pult. Det syntes hun var å gå litt for rett på og ble litt skremt av spørsmålet. Så etter to øl til så spurte jeg henne på nytt. Og da svarte hun at hun kunne bli med til hotellet. Hun ble med til Thon på Bryggen, i det vi kommer inn døra så kommanderer jeg henne til å kle av seg og sette seg på kne med armene bak ryggen og sleike ballene mine og suge kuken min. Vi holder på et par timer, knuller henne i alle hull. Bruker henne skikkelig til min (og hennes nytelse). Når jeg var ferdig med henne så prøver jeg å hinte om at hun må dra da jeg har arbeid jeg skal forberede til neste dag. Men da ble hun støtt og ble såret av at jeg behandlet henne slik. Helt hinsides. Anonymkode: ce27c...c91
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Min verste historie var da jeg matchet med ei da jeg var på forretningsreise til Bergen. Vi avtalte å ta en øl på bryggen og ta det derfra. Jeg var klar på at formålet mitt var sex for en kveld og natt da jeg var i Bergen ifm arbeid et par dager. Vi møttes, tok tre - fire øl hver så spurte jeg henne rett ut om hun ønsket seg pult. Det syntes hun var å gå litt for rett på og ble litt skremt av spørsmålet. Så etter to øl til så spurte jeg henne på nytt. Og da svarte hun at hun kunne bli med til hotellet. Hun ble med til Thon på Bryggen, i det vi kommer inn døra så kommanderer jeg henne til å kle av seg og sette seg på kne med armene bak ryggen og sleike ballene mine og suge kuken min. Vi holder på et par timer, knuller henne i alle hull. Bruker henne skikkelig til min (og hennes nytelse). Når jeg var ferdig med henne så prøver jeg å hinte om at hun må dra da jeg har arbeid jeg skal forberede til neste dag. Men da ble hun støtt og ble såret av at jeg behandlet henne slik. Helt hinsides. Anonymkode: ce27c...c91 Dere var ikke bekymret for kjønnssykdommer? Anonymkode: 67224...bd0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min verste historie var da jeg matchet med ei da jeg var på forretningsreise til Bergen. Vi avtalte å ta en øl på bryggen og ta det derfra. Jeg var klar på at formålet mitt var sex for en kveld og natt da jeg var i Bergen ifm arbeid et par dager. Vi møttes, tok tre - fire øl hver så spurte jeg henne rett ut om hun ønsket seg pult. Det syntes hun var å gå litt for rett på og ble litt skremt av spørsmålet. Så etter to øl til så spurte jeg henne på nytt. Og da svarte hun at hun kunne bli med til hotellet. Hun ble med til Thon på Bryggen, i det vi kommer inn døra så kommanderer jeg henne til å kle av seg og sette seg på kne med armene bak ryggen og sleike ballene mine og suge kuken min. Vi holder på et par timer, knuller henne i alle hull. Bruker henne skikkelig til min (og hennes nytelse). Når jeg var ferdig med henne så prøver jeg å hinte om at hun må dra da jeg har arbeid jeg skal forberede til neste dag. Men da ble hun støtt og ble såret av at jeg behandlet henne slik. Helt hinsides. Anonymkode: ce27c...c91 Du høres ut som stereotypen på en overflatisk forretningsmann. "Jeg var klar på hva formålet mitt var" og heiv dama ut rett etter sex 😄 Og det på Orion - "knullehotellet for bisnissmenn". Du er en levende klisjé. Anonymkode: 30461...0d2 3
Hulderen Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Min verste historie var da jeg matchet med ei da jeg var på forretningsreise til Bergen. Vi avtalte å ta en øl på bryggen og ta det derfra. Jeg var klar på at formålet mitt var sex for en kveld og natt da jeg var i Bergen ifm arbeid et par dager. Vi møttes, tok tre - fire øl hver så spurte jeg henne rett ut om hun ønsket seg pult. Det syntes hun var å gå litt for rett på og ble litt skremt av spørsmålet. Så etter to øl til så spurte jeg henne på nytt. Og da svarte hun at hun kunne bli med til hotellet. Hun ble med til Thon på Bryggen, i det vi kommer inn døra så kommanderer jeg henne til å kle av seg og sette seg på kne med armene bak ryggen og sleike ballene mine og suge kuken min. Vi holder på et par timer, knuller henne i alle hull. Bruker henne skikkelig til min (og hennes nytelse). Når jeg var ferdig med henne så prøver jeg å hinte om at hun må dra da jeg har arbeid jeg skal forberede til neste dag. Men da ble hun støtt og ble såret av at jeg behandlet henne slik. Helt hinsides. Anonymkode: ce27c...c91 Jeg skjønner godt at dette var en marerittopplevelse for henne. Men sånn kan det dessverre gå når man drikker mye på første date, og gjør den feilen å bli med idioten til hotellrommet. Neste gang bør hun la være å drikke og i hvert fall ikke bli med daten etterpå! 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min verste historie var da jeg matchet med ei da jeg var på forretningsreise til Bergen. Vi avtalte å ta en øl på bryggen og ta det derfra. Jeg var klar på at formålet mitt var sex for en kveld og natt da jeg var i Bergen ifm arbeid et par dager. Vi møttes, tok tre - fire øl hver så spurte jeg henne rett ut om hun ønsket seg pult. Det syntes hun var å gå litt for rett på og ble litt skremt av spørsmålet. Så etter to øl til så spurte jeg henne på nytt. Og da svarte hun at hun kunne bli med til hotellet. Hun ble med til Thon på Bryggen, i det vi kommer inn døra så kommanderer jeg henne til å kle av seg og sette seg på kne med armene bak ryggen og sleike ballene mine og suge kuken min. Vi holder på et par timer, knuller henne i alle hull. Bruker henne skikkelig til min (og hennes nytelse). Når jeg var ferdig med henne så prøver jeg å hinte om at hun må dra da jeg har arbeid jeg skal forberede til neste dag. Men da ble hun støtt og ble såret av at jeg behandlet henne slik. Helt hinsides. Anonymkode: ce27c...c91 Ønsketenking Anonymkode: 19a1a...52c 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ønsketenking Anonymkode: 19a1a...52c Haha, ja, for en idiothistorie. Hvem kaller det «forretningsreise»? Anonymkode: ccde5...bef
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 Hva er hekvete? Anonymkode: b1f23...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå