Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har røyket litt i smug for samboer lenge, i perioder. Røyker 1-2 sig på vei til jobb, og røyker når hun er bortreist. Hun har aldri sett meg røyke. På forrige fest tok hun et par trekk av ei venninne, og hun har prøvd et par ganger tidligere. 
jeg har lyst til at vi kan røyke annenhver fredag/lørdag når hennes barn er hos faren sin og bare da. Hvordan kan jeg gå frem for å foreslå dette best mulig??

Jeg har lyst fordi jeg synes det er digg og jeg blir kåt av det, og jeg blir hvertfall kåt av tanken på å se henne røyke, rar fetisj.

Anonymkode: 17c01...c08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn dere en fetisj som ikke ødelegger lungene. 

Anonymkode: edf5a...c51

• Liker 9
Skrevet

Dummeste innlegg ever!
IQ på 3?? 

Velkommen til meg til utredning av lungekreft om noen år!! 
Hilsen sykepleier 

Anonymkode: 4735a...65d

• Liker 3
Skrevet

I smug ja. 100% sikkert at hun vet det. Røyklukt er utrolig vanskelig å fjerne/skjule. Spyr av lukta.

Anonymkode: 06c69...4df

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei. Jeg har røyket litt i smug for samboer lenge, i perioder. Røyker 1-2 sig på vei til jobb, og røyker når hun er bortreist. Hun har aldri sett meg røyke. På forrige fest tok hun et par trekk av ei venninne, og hun har prøvd et par ganger tidligere. 
jeg har lyst til at vi kan røyke annenhver fredag/lørdag når hennes barn er hos faren sin og bare da. Hvordan kan jeg gå frem for å foreslå dette best mulig??

Jeg har lyst fordi jeg synes det er digg og jeg blir kåt av det, og jeg blir hvertfall kåt av tanken på å se henne røyke, rar fetisj.

Misforstå meg rett, jeg røyker selv.. men er det verdt å dekke det lille kåthetsbehovet ditt foran å få samboeren din avhengig av noe som ikke er bra for hu/dere?…. Det høres veldig egoistisk ut av deg.. 

Anonymkode: e5bae...dc4

• Liker 9
Skrevet

Snakker du om vanlige nikotinsigaretter her, eller sterkere rus siden du snakker om å røyke deg til fest? Jeg spør siden du røyker på vei til jobb. Hvis det er sterkere saker, så kan man vel ikke kjøre bil??

Anonymkode: 964df...f66

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I smug ja. 100% sikkert at hun vet det. Røyklukt er utrolig vanskelig å fjerne/skjule. Spyr av lukta.

Anonymkode: 06c69...4df

Det er bare tull :) Om det er en vanlig sigarett han tar av og til og ikke røyker fast. Nå tror jeg ikke det er sigaretter han røyker men hasj, hvem blir kåt av en vanlig sigarett :) Hasjrøyking er nok litt vanskeligere å skjule både på grunn av rus og den særegne lukten den gir. Og aller mest det å få noe aksept for dette av en partner at man bruker narkotika.

• Liker 1
Skrevet

Det er vanlig sigaretter det er snakk om!:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor trenger du aksept fra henne? Du kan vel bare gjøre det du vil, så kan hun ta stilling til om hun vil være med deg eller ikke. Du kan leve livet ditt akkurat slik du vil og ta de valgene du måtte ønske, men du kan ikke forvente at alle liker valgene du tar.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Kan du ikke bare si at du har lyst på en sig og ta deg en? Bestemmer selv:)

Skrevet
Antiviruset skrev (På 26.9.2021 den 13.34):

hvem blir kåt av en vanlig sigarett :) 

Du skulle bare visst hvor rare fetisjer enkelte har....

Anonymkode: d3166...517

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 7.23):

Bare si det at du røyker og at det er det du vil gjøre. Så gjør du det.

Men husk, ikke press henne til å bli med på det bare fordi det tenner (?) deg.

Anonymkode: 28fb9...e85

Skrevet

Jeg ville bare foreslått det til henne. Si at det ville vært en koselig ting mellom dere. At det er godt, og at du blir opphisset av tanken på å se henne røyke. Jeg har det slik selv også. Røyker ikke, men skulle gjerne sett at vi røykte sammen. Damer blir utrolig sexy når de røyker. To eller tre sigaretter annen hver helg kommer aldri til å ha noe å si for helsa di.

Anonymkode: fb081...0ab

Skrevet

Sååå du vil risikere at dama dør for  tidlig, av lungekreft, eller slepe rundt på oksygen i fremtiden, fordi du blir stiv av røyking ? Kjærlighet på høyr nivå det gitt. Jepp jepp.

Anonymkode: 4f773...652

• Liker 1
Skrevet

Slepe rundt på oksygen.... fordi de evnt tar seg en røyk noen ganger i måneden.. Ja ja..

Anonymkode: 5a528...f1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette føyer seg inn i rekken av idiotisk forskning som alle skjønner er bare vås. Konklusjonen er at festrøyking øker sjansen for å dø innen 15 år med 38%. Gidder ikke lese noe som jeg skjønner er idioti bare ved å lese overskriften. Hvor mye som røykes, hva som røykes, hvor ofte det festes osv har ALT å si. Dessuten, en økt dødsrisiko fra 0,00001% til 0,00001% vil alltid være fullstendig ubetydelig og mye mindre enn dødsrisikoen ved å sitte på en buss, en bil, en sykkel, et fly osv.

Skrevet

Ja man kan få en rus av å røke til og med bli litt kåt av det.

Det går over etterhvert og du blir hektet.

Slutt før du har begynt  det er den enkleste måten å slutte på.

Når det er sagt er det selvfølgelig du som bestemmer om du vil begynne å røke. 

Du kan ikke bestemme at hun skal begynne å røke og om det skal røkes inne bestemmer hun da dette er hennes helse.

Skrevet

Kjære, kunne du tenke deg å få verdens dummeste avhengighet som nesten er umulig å bli kvitt og risikere helsa di for å gjøre meg kåt? 

lykke til! 

Anonymkode: 00648...dbb

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg ville bare foreslått det til henne. Si at det ville vært en koselig ting mellom dere. At det er godt, og at du blir opphisset av tanken på å se henne røyke. Jeg har det slik selv også. Røyker ikke, men skulle gjerne sett at vi røykte sammen. Damer blir utrolig sexy når de røyker. To eller tre sigaretter annen hver helg kommer aldri til å ha noe å si for helsa di.

Har du foreslått det til henne? Har hun røyket noen gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...