Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han reiste i går, til en annen by sammen med kollegaer..Har fått en melding i formiddag, ellers ikke hørt noe mer 🤔 Jadajada, han er på jobbtur og det er ingen selvfølge at han har tid til å sende melding/snap - men når han tydeligvis sender snap til mange andre da?🤔 En jobbtur og kona er plutselig glemt?😝 Hva sier dere, grunn til bekymring? 

Anonymkode: c12ac...00f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei slapp av! Ingenting å bekymre seg for, han er nok opptatt og ikke bruker telefonen så mye.

Anonymkode: 60020...e99

• Liker 12
Skrevet

Men om jeg drar et sted for en helg, så «må» jeg jo gi beskjed når jeg er framme, sende nattamelding osv 🤨 Hvorfor skal jeg gjøre det når han tydeligvis ikke gjør det samme tilbake?🧐 Det her skjønner jeg ikke.

ts

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men om jeg drar et sted for en helg, så «må» jeg jo gi beskjed når jeg er framme, sende nattamelding osv 🤨 Hvorfor skal jeg gjøre det når han tydeligvis ikke gjør det samme tilbake?🧐 Det her skjønner jeg ikke.

ts

Er vel ingen som sier at du må det. 

Anonymkode: 8a02a...1be

• Liker 21
Skrevet

Kan du ikke bare sende han en snap eller sms du da? Virker jo som om du savner han litt, så kanskje du kan ringe og si det?😊

Anonymkode: de4d2...ec5

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

ts

Kan du ikke si "hei, jeg ønsker melding når du lander eller før du legger deg, for ellers bekymrer jeg meg for deg" Jeg er selv veldig selvstendig, så det tok tid for meg å bli vant med å "sjekke" inn. Et forhold kan ikke overleve med "hvis du  ikke gjør det så gidder ikke jeg heller" mentalitet. 

Anonymkode: 9768a...bc7

• Liker 10
Skrevet

Hadde det vært en mann som skrev dette om en kone på jobbtur... Han hadde blitt hudflettet som gal og sjalu. 

Anonymkode: f20dc...8d4

• Liker 8
Skrevet

Først må jeg bare si jeg forstår deg. Jeg syns det er merkelig at folk i forhold ikke har lyst å snakke sammen før dem legger seg! Ikke nødvendigvis ringe hverandre hver kveld, men hvertfall sende nattemld..burde vært minste’ krav’. Noe man har lyst til! (Og nei, alt har ikke noe med kontroll å gjøre..men det å ta vare på kjærligheten.♥️)
Syns ikke det er noe å bekymre seg over..om du hadde prøvd å tatt kontakt uten svar fra han så kanskje, men det er jo åpnet nå så kanskje det tok litt av, trenger ikke bety han er utro. 

Anonymkode: 4a88a...b7e

• Liker 8
Skrevet

Det er helt normalt for oss. Hvis mannen er på jobbreise et par dager, så sender han som regel ingen meldinger. Jeg trenger ikke rapport om "nå har jeg spist middag", eller "nå skal jeg legge meg". Jeg får høre hva han har gjort/opplevd når han kommer hjem. Hans jobbreiser er stort sett dørgende kjedelige; fly, møter, hotell, møter, middag, møter, hjemreise. 

• Liker 18
Skrevet
Hedda-78 skrev (57 minutter siden):

Det er helt normalt for oss. Hvis mannen er på jobbreise et par dager, så sender han som regel ingen meldinger. Jeg trenger ikke rapport om "nå har jeg spist middag", eller "nå skal jeg legge meg". Jeg får høre hva han har gjort/opplevd når han kommer hjem. Hans jobbreiser er stort sett dørgende kjedelige; fly, møter, hotell, møter, middag, møter, hjemreise. 

Samme her. 

Skrevet
Hedda-78 skrev (1 time siden):

Samme her og omvendt 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

ts

Er det han som krever det av deg når du er borte?

Anonymkode: 16ca7...646

• Liker 6
Skrevet

Min er også på jobbtur, jeg friker ikke ut fordi han bare sender en melding. Gi han litt rom da. Du kan også sende en melding vet du, eller ringe. Det er ikke alltid lett å vite grensa mellom at det blir hyggelig eller masete. Du må stresse ned, og slappe av. Det gjør jeg, deilig å få en periode for meg selv. Har ikke det behovet for kontakt. Det blir nok kontakt igjen når han kommer hjem igjen. Nå nyter jeg livet for meg selv, gjør akkurat det jeg liker. 

Anonymkode: f3adf...176

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det han som krever det av deg når du er borte?

Anonymkode: 16ca7...646

Ja 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Først må jeg bare si jeg forstår deg. Jeg syns det er merkelig at folk i forhold ikke har lyst å snakke sammen før dem legger seg! Ikke nødvendigvis ringe hverandre hver kveld, men hvertfall sende nattemld..burde vært minste’ krav’. Noe man har lyst til! (Og nei, alt har ikke noe med kontroll å gjøre..men det å ta vare på kjærligheten.♥️)
Syns ikke det er noe å bekymre seg over..om du hadde prøvd å tatt kontakt uten svar fra han så kanskje, men det er jo åpnet nå så kanskje det tok litt av, trenger ikke bety han er utro. 

Takk, du skjønte hva jeg mente. Jeg stoler på han og mistenker ikke utroskap nei. Men det er mer det som du sier, at han har lyst til å sende en melding feks. Vi har hatt det litt trøblete i det siste, så sånne ting trenger man litt ekstra av da.
Jeg har storkost meg hjemme alene og skulle ønske jeg var alene oftere. Men jeg ønsker jo selvsagt noe kontakt selvom han er på tur - og hvertfall sålenge han «krever» det av meg når jeg er på tur 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk, du skjønte hva jeg mente. Jeg stoler på han og mistenker ikke utroskap nei. Men det er mer det som du sier, at han har lyst til å sende en melding feks. Vi har hatt det litt trøblete i det siste, så sånne ting trenger man litt ekstra av da.
Jeg har storkost meg hjemme alene og skulle ønske jeg var alene oftere. Men jeg ønsker jo selvsagt noe kontakt selvom han er på tur - og hvertfall sålenge han «krever» det av meg når jeg er på tur 

Ja, det er litt rart at han mener det er forskjell på når du er på reise og når han er på reise.

Anonymkode: f2d46...adb

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tja.

Jeg har vært sammen med samme mann i 20 år, jeg klarer helt fint å legge meg uten å ha tatt en samtale på telefon eller sendt SMS.

Snakk om å kvele folk 😐

Men TS, om han forventer meldinger osv av deg - så har dere kanskje litt trustissues som utgangspunkt? 

• Liker 3
Skrevet

Ikke godta at dere har ulike regler! Ta en alvorsprat om dette når han kommer hjem!

Neste tur du har, så vet du ihvertfall at du ikke trenger å sende noe mer meldinger enn hva han gjorde nå!

Anonymkode: c559f...c77

• Liker 8
Skrevet

Har mann i ledende stilling i forsvaret og når han er på øvelse, da kan man kalle en person for opptatt 😅 likevel så får jeg meldinger og telefoner i løpet av dagen så lenge det er dekning. Med en gang de har pause eller skal spise så tikker det inn en snap eller melding.

Men, vi snakker alltid sammen kontinuerlig igjennom dagen hver eneste dag. Det er ikke alle som har det samme behovet.

Anonymkode: 75626...887

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er litt rart at han mener det er forskjell på når du er på reise og når han er på reise.

Anonymkode: f2d46...adb

Ikke sant..Jeg har bare latt han være i helgen, jeg tar nok initativ ellers. Vet selvsagt at jeg kunne sendt sms/snap jeg å, men akkurat i dette tilfelle så har jeg latt være, fordi jeg syns han får ta litt initativ han og. Jeg syns det burde gå begge veier, og at han hvertfall gir noe lyd fra seg fordi han vil. Ikke fordi han må 😌 ts

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...